Achizitie publica - Achizitie autoturisme prin leasing operational pentru uzul AM POS-T
Detaliu pentru invitatia numarul 353923
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353923/19.09.2013
Denumire contract: Achizitie autoturisme prin leasing operational pentru uzul AM POS-T
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul TransporturilorCod fiscal: 13633330, Adresa: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +040 0213196156, Fax: +40 0213196199
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 750032379, fax: +40 213110565, persoana de contact: cam. 21 et. 1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, etaj 1 sala 29
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate de stat care elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare in domeniul transporturilor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autoturisme prin leasing operational pentru uzul AM POS-T
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul contractului il constituie achizitionarea a 6 (sase) autoturisme de teren, prin leasing operational cu servicii de mentenanta incluse, pentru uzul AM POS-T. La finalul contractului de leasing operational autoturismele raman in proprietatea furnizorului.
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 512, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.000 lei (50% pt IMM).Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in Formularul nr. 18, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie de participare va fi emisa in numele si pentru liderul asocierii. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar, ofertantul va vira suma in contul RO53TREZ7005005XXX000180, deschis la ATCP Mun. Bucuresti. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare in alta moneda decat cea solicitata, se va considera cursul de schimb valutar publicat pe site-ul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare.Cu exceptia situatiilor descrise mai sus, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a respinge in cadrul sedintei de deschidere orice oferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului (5% pt. IMM).Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in forma prezentata in Formularul nr. 13. Autoritatea contractanta nu intentioneaza constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate, prevazuta de art. 90 alin. (3) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta - Formularul 3 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Formularul 4 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;3) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa plata obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru ofertantii straini se vor considera conditiile aplicabile conform legislatiei din tara de origine;4) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa plata obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru ofertantii straini se vor considera conditiile aplicabile conform legislatiei din tara de origine;5) Certificat de participare cu oferta independenta, Formularul 6 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;6) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din ordonanta - Formularul 5 din sec III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt Ramona Nicole Manescu - ministru, Tiberiu Barbuletiu - secretar general, Valentin Florin Trifan - secretar general adj. Gaurean Bogdan Calin- Secretar de Stat, Petre Neacsa - Director general, Claudia Seli?tean ? Director General, Marcel Ioan Bolos - Director general, Dinca Mihaela- director general adjunct, Bogdan Ionut Raileanu - Sef serviciu. 1.Certificat constatator?eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul de activitate al respectivului operator economic, care trebuie sa corespunda obiectului contractului (leasing autoturisme). In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic si din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, care trebuie sa corespunda obiectului contractului (leasing autoturisme).In cazul asocierii mai multor operatori economici cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o va indeplini. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea in orig./copie legalizata a certificatului constatator/documentelor care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Transport - POS Transport
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2013 13:03