Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie autoturisme si autoutilitare in vederea transportului si montarii de echipamente pentru investigatii rutiere in cadrul Programului de stimulare a innoirii parcului auto national 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 337903
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 337903/22.10.2012
Denumire contract: Achizitie autoturisme si autoutilitare in vederea transportului si montarii de echipamente pentru investigatii rutiere in cadrul Programului de stimulare a innoirii parcului auto national 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd.Iuliu Maniu, nr.401A, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213171120, fax: +40 213171121, persoana de contact: Birou Contracte Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Iuliu Maniu, nr.401A, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213171120, fax: +40 213171121, persoana de contact: Birou Contracte Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autoturisme si autoutilitare in vederea transportului si montarii de echipamente pentru investigatii rutiere in cadrul Programului de stimulare a innoirii parcului auto national 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CESTRIN intentioneaza sa achizitioneze Autoturisme si Autoutilitare in vederea transportului si montarii de echipamente pentru investigatii rutiere in cadrul Programului de stimulare a innoirii parcului auto national 2012.
II.1.6) CPV: 34130000-7 - Autovehicule pentru transportul de marfuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 410, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de: LOT1-904lei;LOT2-1942lei;LOT3-2210lei; LOT4-3162lei.GP poate fi constituita : FIE prin viram.bancar(conf.art 86 alin1 din HG 925/2006)in contul CESTRIN deschis la BCR sector1-Nr.cont: RO84RNCB0072049710960001;FIE printr-un instrum.de garantare emis in condit.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, care se prez.in original, in cuantum.si pentru per. prev. in docum.de atribuire, precum si in conf.cu modelele prezentate in Docum.de Atribuire Sect.?Formulare?-Formul.nrA?.GP emisa in alta limba decat romana va fi prez.in original si va fi insotita de trad.autoriz.si legaliz.in lb.romana.Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul unei GP emise de catre o soc.de asig. se va prez.dovada platii integrale a politei de asigurare.In cazul in care Ofert.este reprez.de o Asociere de op.ec., este obligatorie complet.in continutul GP la sectiunea?ofertant -denumire/numele?a numelui Asoc.cu nominalizarea tuturor membrilor Asoc.in conform.cu Acordul de Asoc.Per.de valabil.va fi cel putin egala cu per.de valab.a ofertei.Retinerea GP se va face in conf.cu legisl.in vig. in dom.achizit.publice cf.art.278 1 din OUG34/2006.Va fi prez.separat intr-un plic sigilat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine of.si doc.de calif.si se ataseaza la coletul sigilat.Of. I.M.M.care indeplinesc preved.legislat.in vigoare(Lg.346/2004 benef.de reducere doar in condit.in care vor prezenta doc.edificatoare din tara resp.din care sa reiasa faptul ca au un statut similar op.ec.de tip IMM din Romania.Of.straini IMM benef.de reducere prin prezent. docum.edif.din tara resp.din care sa reiasa faptul ca au un statut similar op.ec.de tip IMM din Romania.Se va compl.FormularulC-?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici simijlocii?din Sect.?Formulare?la Docum.de atribuire.Op.ec.trebuie sa faca dovada ca indeplinesc condit.de IMM.Sunt considerati of.tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii asoc.detin calitatea de IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5% din pretul contractului fara TVA, modul de constituire fiind conf.art.90 din HG 925/2006 actualizata, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform Formular C din sectiunea ?Formulare ? din Documentatia de Atribuire. Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului. In caz contrar Autoritatea Contractanta va considera contractul ca neincheiat urmand a fi retinuta garantia de participare. Garantia de buna executie se prezinta in original si devine anexa la contract.Trebuie sa fie irevocabila. Nota: Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de buna executie vor depune document prin care dovedesc ca se incadreaza in prevederile legii 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176/OUG34/2006 ofertantul are dreptul de a prezenta initial o DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE SEMNATA DE REPREZENTANTUL SAU LEGAL, prin care sa confirme ca indeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de Atribuire, declaratie care va fi insotita de o ANEXA in care ofertantul trebuie sa mentioneze succinct, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte asa cum au fost solicitate de catre Autoritatea Contractanta. In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul prevazut la art.11 alin.4 din HG925/2006 acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. In cazul asocierii mai multor operatori economici (oferta comuna), declaratia si anexa aferenta acesteia se va prezenta de catre fiecare membru in parte completandu-se numai elementele care privesc partea sa de implicare in indeplinirea cerintelor si va fi semnata de reprezentantul sau legal. Documnetele solicitate trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei.Cerinta nr. 1Certificarea faptului ca participarea ofertantului/candidatului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Ofertantul va prezenta: Formularul 1 ? Sectiunea ?Formulare ? ? din Documentatia de Atribuire, Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? in conformitate cu Ordinul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010. Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Persoanele care detin functie de decizie: Lorand Catalin Stoenescu -Director CESTRIN, Milica Arsenie - Director economic, Alina Iuliana Valcu - Consilier juridic, Grigore Sepanschi Bianca/Berezki Carmen -Sef Birou Contracte, Achizitii Publice/Inlocuitor, Cristian Caramit -Responsabil Contract. Ofertantul va prezenta: Formularul nr.2 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? - Sectiunea ?Formulare ? ? din Documentatia de Atribuire.Nota: Se va prezenta Formularul 2 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 ?atat de subcontractant cat si de tertul sustinator. Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va prezenta: Formularul nr.3 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? - Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire. Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va prezenta: a) Formularul nr. 4 ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006?din Sectiunea?Formulare? a Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantulsau legal. b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local (vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; c) certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Nota: - Certificatele se vor prezentasub forma formularelor tip emise de organele competente privind situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original , copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere juridice, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca casi-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in tara unde este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata, in limba romana. Cerinta nr.1Prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/ candidatul este stabilit.Ofertantul va prezenta: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat stampilat, emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Nota: Pentru persoanele juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Aceste documente se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata, in limba romana si vor fivalabile la data depunerii ofertei.Ofertantului clasat pe primul loc I , inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copielegalizata, daca a fost prezentat in copie conform cu originalul.Cerinta nr 2: Ofertantul/dealerul trebuie sa fie validat de catre Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu (Ordinul Ministerului Mediului si Padurilor nr.772/31.01.2012).In acest sens se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila?conform cu originalul?, ?Contractul de finantare ?incheiat in cadrul Programului ?RABLA 2012?intre ofertant si Ministerul Mediului si Padurilor, sau orice alt document prin care va face dovada ca are dreptul sa furnizeze autoturisme in cadrul Programului de stimulare a innoirii parcului auto national.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1- Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 (trei) ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de minim : LOT1=90.400, 00 lei; LOT2=194.274, 00lei; LOT3=221.026, 00lei; LOT4=316.220, 00lei.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (respectiv 2009, 2010, 2011), insotite de Raportul de Audit al Comisiei de Cenzori .Bilanturile contabile inregistrate la organele competente trebuie prezentate astfel: pentru persoanele fizice / juridice romane, in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; pentru persoanele fizice / juridice straine, in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Pentru transformarea in lei se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta pe ultimii 3 ani( fara a fi luat in considerare anul in curs).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a dus la bun sfarsit cel putin 1 contract care a avut ca obiect furnizarea de produse similare (receptionate partial sau total) in care participarea ofertantului a fost de minim: LOT1=45.200, 00LEI;LOT2=97.137, 00LEI; LOT3=110.513, 00 LEI;LOT4=158.110, 00 LEI;Prezentarea in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie care sa confirme furnizarea de produse similare., Cerinta nr. 2: Lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani, Cerinta nr.3: Informatii privind dotarea cu echipamente specifice pentru indeplinirea contractului, Cerinta nr. 4: Declaratia privind informatii despre personal: Nominalizarea: -responsabil de contract;
-responsabil cu calitatea;
-persoane implicate direct in mentinerea in stare de operativitate a autovehiculelor (mecanic, electrician, etc.)-CV-urile. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent. Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, www.cestrin.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.11.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.11.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer