Achizitie publica - Achizitie autoutilitara
Detaliu pentru invitatia numarul 346873
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346873/17.05.2013
Denumire contract: Achizitie autoutilitara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Revolutiei nr. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 281850-316, fax: +40 257212474, persoana de contact: Registratura Generala ? Palatul Cenad , camera 5
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Cetatii, FN, Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autoutilitara
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie autoutilitara
II.1.6) CPV: 34144700-5 - Vehicule utilitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 56, 451.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP 100 RON se constituie in lei. Valab. GP este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Constituirea GP: OP vizat de banca in favoarea AC in contul RO40TREZ02 15 006XXX006669 deschis la Trez. Mun. Arad sau depunerea la casieria AC a sumei solicitate mai sus, in numerar, sau Instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau soc.de asig., in favoarea AC conf.form. F4.Scrisoarea de garantie va fi elib.de o banca/societate de asig.cu sediul in Romania si se va depune in original;scrisorea de garantie emise de o banca/ soc.de asig. din strainatate, se va prezenta ?i traducerea autorizata si autentificata notarial.Scrisoarea de gar.bancara trebuie, prezentata in original si atasata ofertei, sa faca referire expresa la proced.organizata de AC, sa contina in clar denumirea AC in favoarea careia s-a constituit, val.GP sa corespunda sumei fixe si monedei solicitate prin doc. de atribuire, sa aiba inscrisa valab.pt.care a fost constituita, care trebuie sacorespunda cu cea inscrisa in doc sa contina parafa lizibila a bancii emitente si semnat.autorizata, sa fie emisa pentru OE care a depus oferta.In cazul unei asocieri, Scrisoarea de GB va fi emisa de Leaderul Asoc.conf.art.86 alin.(6)/HG 925/2006, Oferta care, la data si ora deschiderii ofertelor nu va fi insotita de dovada constit.GP constituita in cuantumul, forma si pe perioada de valab.stabilita in prezenta doc.va fi exclus din prezenta proc.de atribuire. Ofertantul care vor constitui GP cf. art. 16 (2) din L 346/2004 privind IMM, cu modific. si compl. ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie.Restituirea GP.: ofert.castigator in cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului, -ofert.necastigator dupa semnarea contract.de achizitie publica cu ofert.a carui oferta a fost desemnata castigatoare dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii valabilitatii ofertei.Echivalenta leu/alta valuta se face la cursul BNR inainte cu 5 zile de data depunerii ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - F12A ? se prezinta si de tertul sustinator. Se exclude din prezenta procedura ofertantulcare se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 si/sau a carui tert sustinator se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 . 2.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/2006 - F12B. Se va prezenta si de tertul sustinator. Se exclude din prezenta procedura ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 si/sau a carui tert sustinator se incadreaza in prevederile art.181 din OUG 34/2006. 3.Certificat participare la licitatie cu oferta independenta - F12D. Se exclude din prezenta procedura ofertantul care nu depune formularul F12D . 4. Declaratie pe propria raspundere privind conflictul de interese - F12E ?se va prezenta si de catre subcontractant/tertul sustinator. Persoanele care se ocupa de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Gheorghe Falca?primar, Catalin Titiriga?viceprimar, Bognar Levente-viceprimar, Claudia Macra?administrator public, consilieri locali: Mosneag Ovidiu, Czister Kalman, Adrian Lazurca, Glad Varga, Marcela Nicseanu, Ioan Farcas, Florin Maris, Traian Vlaicu, Teodor Gligor, Lia Ardelean, Marin Lupas, Florin Galis, Eugen Rus, Ionel Ciupe, Tristan Mihuta, Gheorghe Ghilinta, Ioan Dolha, Ovidiu Bilcea, Cismasiu Mariana, Viorica Rotaru, Geanina Pistru, Puie Ciprian si membrii comisiei de evaluare: Marin Dugaesescu?presedintele comisie, Elisabeta Kovacs, Nicolae Cociuba membrii comisie, Dan Codre?membru de rezerva. Se exclude din prezenta procedura ofertantul care se incadreaza in prev.art.691din OUG 34/2006. 5. Fisa de informatii generale - F2B. Declaratie privind incadrarea in categoria IMM ? urilor Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in oricare din formele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul din care sa rezulte obiectul de activitateal operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Autoritatea contractanta poatesolicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata daca acesta a fost prezentat in copie.Persoane juridice/ fizice straine ? vor depune documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii vor completa si depune fisa de informatii generale , continand inclusiv date referitoare la nivelul cifrei de afaceri din ultimii 3 ani.In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2013 14:15