Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie autoutilitara


Detaliu pentru invitatia numarul 347436
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Politia Locala Iasi
Numar invitatie: 347436/28.05.2013
Denumire contract: Achizitie autoutilitara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPolitia Locala IasiCod fiscal: 18258941, Adresa: STR.BUCIUM NR. 30, Iasi, Telefon: 0232231608, Fax: 0232231608
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.BUCIUM NR. 30, Iasi, Romania, cod postal: 700266, telefon: +40 0232231608, fax: +40 0232231608, persoana de contact: Alexandru Hordila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Politia Locala Iasi, STR.BUCIUM NR. 30, Iasi, Romania, cod postal: 700266, telefon: +40 0232231608, fax: +40 0232231608
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autoutilitara
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie autoutilitara pentru suplimentarea parcului auto al Politiei Locale Iasi.
II.1.6) CPV: 34100000-8 - Autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 121, 936 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui astfel: -scrisoare de garantie pentru participare, emisa in favoarea autoritatii contractante; Scrisoarea de garantie bancara pentru participare va fi eliberata de o banca din Romania sau de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania; -prin virament in contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv RO13TREZ4065006XXX009378, deschis la TREZORERIA IASI printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; -in numerar la casieria autoritatii contractante. Se va mentiona Garantie de participare la licitatie pentru achizitia publica a unei autoutilitare.Se poate constituie garantia de participare si printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari. Garantia de participare este de 2438 lei (sau echivalentul in euro la cursul BCE din ziua efectuarii platii/constituirii garantiei) si are o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie = 7% din valoarea contractului fara TVA se va constitui cu Scrisoare de garantie emisa de o institutie financiara sau retineri succesive din plata facturilor emise pe durata contracului. Ofertantul castigator va deschide un cont la Trezoreria Iasi in favoarea Politiei Locale Iasi in care se va varsa in maxim 14 zile de la semnarea contractului o suma echivalenta cu 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului. Autoritatea contractanta va alimenta contul cu suma retinuta din plata fiecarei facturi. Contul deschis la Trezorerie este purtator de dobanda.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular A2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 181 din OUG 34/2006- Formular B3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre Bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale de stateliberat de catre DGFP (prin obligatii exigibile de plata se intelege obligatiile scadente in luna anterioara depunerii ofertei)4. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local emis de autoritatea locala (din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele).5. Certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - Formular 216. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 20, Persoane din cadrul Politiei Locale Iasi fata de care se va raporta ofertantul cu privire la situatiile de incompatibilitate prevazute de Art.691 din OUG 34/2006 sunt: Director executiv - Alexandru Hordila, Sef serv Logistic - Administrativ- Liviu Hliboceanu, Sef Serv. Financiar - Irina Palimariciuc, Consilier - Sau Rodica, Sef Birou Juridic - Claudia Zaharia, Consilier - Crismaruc Celina, Consilier - Lazar Corina Documente ce dovedesc inregistrareaa) Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, cu informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al operatorului economic candidat corespunde obiectului procedurii;b)Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident. (documentul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de semnatura si stampila in original, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 30.06.2012 vizat de ANAF sau Balanta de verificare la 31.12.2012 sau bilantul aferent anului 2011. Declaratie privind cifra de afaceri pentru ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - lista principalelor livrari similare din ultimii 3 ani si certificate/documente emis esau contrasemnate de beneficiari.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer