Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie autoutilitara


Detaliu pentru invitatia numarul 352800
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 352800/20.08.2013
Denumire contract: Achizitie autoutilitara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei, nr. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257281450, persoana de contact: Serviciul Relatii cu Publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul. Revolutiei nr. 75, cam. 27
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autoutilitara
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie autoutilitara
II.1.6) CPV: 34144700-5 - Vehicule utilitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 56, 451.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GPeste de 500 lei. Modul de constituire a GP: OP vizat de banca in fav. Autorit. Contr. in cont RO40TREZ02 15 006XXX006669 deschis la Trez. Mun. Arad sau depunerea la casieria Autoritatii Contractante a sumei solicitate mai sus, in numerar; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 Scrisoarea de garantie bancara , va fi eliberata de o banca/societate de asigurari de preferat cu sediul in Romania si se va depune in original; in cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si autentificata notarial a acesteia. Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire.Echivalentapentru o garantie de participare depusa in euro la cursul BNR se va raporta la data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei departicipare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea - Formularul 5- Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 ?Formular 6- Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta ?Formular 7- Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura ? Formular 15- Se solicita completarea Declaratieipe proprie raspundere privind conflictul de interese?Formular 8- Persoanele care se ocupa de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ing. Gheorghe Falca - Primar, Titiriga Catalin - Viceprimar, Bognar Levente - ViceprimarCONSILIERI LOCALI: Ardelean Lia, Balcea Sergiu, Cismasiu Mariana, Ciupe Ionel, Cziszter Kalman, Dolha Ioan, Farcas Ioan, Galis Florin, Ghilinta Gheorghe, Gligor Teodor, Lazurca Adrian, Lupas Marin, Maris Florin, Mihuta Tristan, Mosneag Ovidiu, Nicsanu Marcela, Pistru Geanina, Rotaru Viorica, Rus Silviu, Varga Glad, Vlaicu-Hergane Traian-Ion, Macra Claudia Anca ? Administrator public, Puie Ciprian ? Consilier juridic.Membrii comisiei de evaluare: Balas Mihaela, Cighirean Daniela, Farcas Marius si membru de rezerva Motrea Ruxanda Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului prezentat in oricare din formele original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privitoare la rezultatul procedurii de atribuire, certificatul emis de ORC in original sau copie legalizata.)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantului i se solicita completarea Declaratiei privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2013 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer