Achizitie publica - Achizitie autoutilitara basculanta - second hand
Detaliu pentru invitatia numarul 349932
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349932/03.07.2013
Denumire contract: Achizitie autoutilitara basculanta - second hand
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL LUDUS (Primaria Orasului Ludus)Cod fiscal: 5669317, Adresa: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.26, Ludus, Telefon: +40 0265411716, Fax: +40 0265413402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.26, Ludus, Romania, cod postal: 545200, telefon: +40 0265411716, fax: +40 0265413402, persoana de contact: OVIDIU DANCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Ludus, B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.26, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autoutilitara basculanta - second hand
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -achizitia unei autoutilitare basculante 8x4 second hand conform specificatiilor caietului de sarcini;
II.1.6) CPV: 34142300-7 - Autobasculante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 161.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 2.800 lei. Garantia de participare se poate constitui de catre ofertanti in oricare din formele prevazute la art.86 alin(1) si (5) din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulterioare. In cazul optarii prezentarii garantiei de participare conform art.86(5) din HG 925/2006, datele administrative ale autoritatii contractante sunt: Cont de garantii RO13 TREZ 4805 006X XX00 0037 deschis la Trezoreria Ludus, Codul Fiscal al Instititiei este: 5669317, Titular cont: Ora?ul Ludu?. Per.de valab: 60 zile calend. de la term. limita de dep.a of. Restituirea: conf.art 88 din H.G 925/2006 reactualiz. Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Mentionam faptul ca aut. contr. nu dispune de conturi in alta moneda decat moneda nationala. IMM-urile beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%. In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia se vor aplica prevederile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului (exclusiv TVA). Operatorul economic are obligatia sa constituie garantia de buna executie a contractului in termen de cel mult 5 zile calendaristice de la data semnarii contractului, cu valabilitatea cel putin egala cu durata contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie conf. Art.89 si 90 din HG 925/2006 reactualizata Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin.(4)Atentie! In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.In cazul neconstituirii garantiei de buna executie in termen de 5 zile de la semnarea contractului, opereaza rezolutiunea contractului de deplin drept.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoane juridice/fizice romane: 1.Declaratie privind eligibilitatea- Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.12A;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular nr.12B;3.Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4.Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Observatii: Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local si care nu prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu, vor fi exclusi din procedura de achizitie;(conform prevederile art 9(1) din ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP);5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa formularul nr.40;6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularul nr.44.Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Moldovan Ioan Cristian, Kis Istvan, Giurgea Eugenia, Tripon Sorinel, Sofron Daniel Petrica, Bungardi Anca, Cauaci Radu, Grama Florina, Boitos Cornel, Bologa Tanasie, Botezan Claudia, Bungardi Ioan, Dete?an Adrian, Enyedi Mihai, Nistor Florin-Claudiu, Onita Anda, Pap Andrei, Pop Ioan, Puia Gelu-Virgil, Rad Ioan, Stina Paula, Totu Daniel, Trifan Simion Vasile, Turdean-Halbis Ciprian.7.Declarati privind calitatea de participant la procedura -Se va prezenta Declaratiei privind calitatea de participant la procedura ? formularul nr. 12C.In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentanti legali.Certificatul se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie , ,conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor Autoritatea Contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea acestui document in original/copie legalizata pentru conformitate.Pentru persoane juridice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele se depun traduse in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 trebuie sa fie de minim 290.000 lei.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dovedirea experientei similare prin prezentarea unui contract de furnizare de produse similare in ultimii 3 ani.Pentru contractul de furnizare de produse din ultimii 3 ani, considerate de catre ofertant semnificative pentru sustinerea experientei sale similare se va intocmi si se va prezenta fisa de experinta similara.Executia contractului se va confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2013 15:21