Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie autoutilitara cu 6+1 locuri cu bena basculabila


Detaliu pentru invitatia numarul 326157
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICII ZONE VERZI ECOTEC SRL TECUCI
Numar invitatie: 326157/09.05.2012
Denumire contract: Achizitie autoutilitara cu 6+1 locuri cu bena basculabila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICII ZONE VERZI ECOTEC SRL TECUCICod fiscal: 29358725, Adresa: STR 1 DECEMBRIE 1918, NR. 66 B, Tecuci, Telefon: 0236820312, Fax: 0236820312
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR 1 DECEMBRIE 1918, NR. 66 B, Tecuci, Romania, cod postal: 805300, telefon: +40 236820312, fax: +40 236820312, persoana de contact: TATIANA BLEJERU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.1 Decembrie 1918, nr.66B , Tecuci , Romania , cod postal 805300, sediul S.C.Servicii Zone Verzi Ecotec S.R.L.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Colectare deseuri nepericuloase)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autoutilitara cu 6+1 locuri cu bena basculabila
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Produsul solicitat -Autoutilitara (camioneta )cu 7 locuri ( 6 +1 sofer)cu benabasculabila pentru transport marfuri si persoane, cu numar maxim de km rulatide 100000 km si an fabricatie minim 2008 .
II.1.6) CPV: 34131000-4 - Camionete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 1600 lei (cu declaratie incadrare IMM 800 lei).Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? in original, Formularul nr. 1; b) ordin de plata in contul cu nr.RO23CARP018100781271RO02, deschis la banca Carpatica Tecuci, beneficiar: SC SERVICII ZONE VERZI ECOTEC SRL, cod fiscal: RO29358725, c) garantie de participare emisa de o societate de asigurari.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici
Garantie de buna executie
Solicitat: GBE in procent de 10% din pretul contractului, fara TVA. Modul de constituire a GBE: prin retinere dinvaloarea primei plati, prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ( formular nr.2 )oride o societate de asigurari .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea -Formularul nr. 4.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 -Formularul nr.5.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte, indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Doc.in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Doc.in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Declaratia de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al A.N.R.M.A.P. ? Formularul nr. 6-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 ? Formularul 7. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: director general Tatiana Blejeru, director tehnic Iulia Scorta, Sef serviciu tehnic Stefan Savin, jr.Ionela Cazacu, ec.Mariana Bulgaru. Certificatul constatator eliberat de Of.Regist.Comertului de pe langa instanta competenta. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau copie conform cu originalul. Inainte de transmiterea comunicarii de catre autoritatea cotractanta a rezultatului procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice straine-Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in limba romana in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani (op.ec.singur sau membrii asocierii de op. ec. impreuna) trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea de: 100000lei, Prezentarea Bilantului contabil pe ultimul an , vizat si inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind lista principalelor livrari de produsede acest tip efectuate in ultimii 3 ani., Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere , in ultimul an.Existenta a minim 1 angajat calificat , eventual responsabil tehnic, Prezentarea documentelor care fac dovada efectuarii intretinerii la zi a autoutilitarei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda ponderea maxima alocat factorului de evaluare respectiv 75 puncte; Pentru alt pret se calculeaza astfel: Punctaj oferta = (pret minim/pret oferta) x punctajul maxim alocat, respectiv 75 puncte
Numar de kilometri rulati
15
Descriere: Pentru numarcel mai mic de kilometri rulati, se acorda punctajul maxim, respectiv 15 puncte;Pentru alte oferte se calculeaza astfel : Punctaj oferta = (nr. de kilometri rulati cel mai mic/nr. de kilometri din oferta) x 15 puncte
Anul fabricatiei
10
Descriere: Pentru anul fabricatieial produsului cel mai apropiat de 2012, se acorda punctajul maxim, respectiv 10 puncte.Pentru alt pret se calculeaza astfel: Punctaj oferta =(anul fabricatieidin oferta / anul fabricatieia produsului cel mai apropiat de 2012) x 10 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata pe SEAP , adresa www.e-licitatie .ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 09:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer