Achizitie publica - Achizitie autoutilitara maturat spatii inguste
Detaliu pentru invitatia numarul 321226
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321226/02.03.2012
Denumire contract: Achizitie autoutilitara maturat spatii inguste
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGOSCOM VASLUI SACod fiscal: RO 11711432, Adresa: STR.DONICI NR.23, Vaslui, Telefon: 0235 314 070, Fax: 0235 317 316
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.DONICI NR.23, Vaslui, Romania, cod postal: 730150, telefon: +40 235314070, fax: +40 235317316, persoana de contact: ADAM ING.CATARGIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Vaslui, strada Alecu Donici, nr. 23, cod postal: 730150
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice de gospodarie comunala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autoutilitara maturat spatii inguste
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unei autoutilitare pentru maturat spatii inguste (alei, trotuare, parcari) in sistem leasing financiar
II.1.6) CPV: 34144430-1 - Vehicule de curatare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 174, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum :2000 lei; perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; modalitatea de constituire : conf. art.86, alin.1 din HG nr.925/2006, sau numerarla casieria SC GOSCOM VASLUI SA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente solicitate: Declaratie privind eligibilitatea ? Formular 12A ? din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuireAtentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre fiecare tert sustinator declarat prin oferta.Atentie ! Incadrarea oricaruia dintre asociati si/sau sustinatoriin situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente solicitate: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 - formular 12B - din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Atentie ! Certificatele constatatoare se vor prezenta inoricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea : conf. cu originalul, si trebuie sa reflecte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate..Atentie ! Formularul 12 B va fi completat si de tertul sustinator (daca este cazul).Atentie ! Incadrarea oricaruia dintre asociatiin oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta nr.3Neincadrarea in art. 69ยน din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente solicitate: -Declaratie privind situatia personala-Formularul C din sectiunea de FORMULARE a documentatiei de atribuire . Formularul se va completa atat de subcontractant cat si de tertul sustinator (daca exista)Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Persoanele cu functii de decizie din cadrul SC GOSCOM VASLUI SA care aproba/semneaza documente legate de prezenta procedura de atribuire sunt: Director general SC GOSCOM VASLUI SA: ing. Costel Catalin BirleanuDirector economic : Enea GeorgetaPresedinte comisie de evaluare: ing. Adam CatargiuMembri comisie evaluare: Ing. Cernat AntoanetaIng. Scutaru FlorentinaInf. Baltatu RobertJr. Jigoreanu GabrielaCerinta nr.4Lipsa intelegerii intre concurentiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente solicitate: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular B din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneOfertantul trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzaotr exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului respectiv.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente solicitate: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Atentie ! Certificatul constatator se va prezenta in oricare din formele: in original, in copie legalizata, in copie lizibila cu mentiunea ?conf. cu originalul? si trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor (Certificatul constatator este valabil 30 de zile de la data eliberarii).Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate, pentru partea din contract pe care o realizeazaNeindeplinirea cerintei de catre oricare dintre asociati, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoane juridice/fizice straineOfertantul trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului respectiv.Documente solicitate: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Atentie ! Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original, copie legalizata, , in copie lizibila cu mentiunea ?conf. cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate, pentru partea din contract pe care o realizeaza..Neindeplinirea cerintei de catre oricare dintre asociati, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani incheiati sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani, trebuie sa fie mai mare sau egala cu dublul valorii estimate a contractuluice face obiectul licitatiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-experienta similaraIndeplinireacel putin a unui contract ce a avut ca obiect producerea sau comercializarea de utilaje de salubrizare, Cerinta nr. 2Informatii privind subcontractantii (daca este cazul) Cerinta nr. 1- asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii: certificat ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP si de la sediul autoritatii contractante din Vaslui, str. Alecu Donici, nr. 23, cod postal 730150
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.03.2012 12:28