Achizitie publica - Achizitie autoutilitara noua in sistem leasing
Detaliu pentru invitatia numarul 343172
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343172/26.02.2013
Denumire contract: Achizitie autoutilitara noua in sistem leasing
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Publica Locala a Padurilor Sacele RA.Cod fiscal: RO 18856511, Adresa: Str. Piata Libertatii, nr. 17, Localitatea Sacele, Sacele, Telefon: +40 268274056, Fax: +40 268274059
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Fagului nr. 46 mun. mun. Sacele jud. Brasov
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Fagului nr. 46 mun. mun. Sacele jud. Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (0210-Silvicultura si alte activitati forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autoutilitara noua in sistem leasing
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Procedura de achizitie publica se va finaliza cu incheierea unui contract de achizitie publica intre autoritatea contractanta si ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare. Acest contract va fi semnat si de catre finantatorul propus in oferta castigatoare. Dupa incheierea contractului de achizitie publica, Autoritatea contractanta va incheia cu finantatorul, contractul de leasing, in baza caruia se vor derula platile produsului achizitionat. Achizitia serviciilor de asigurare CASCO va fi efectuata concomitent cu semnarea contractului de leasing.
II.1.6) CPV: 34113300-5 - Vehicule de teren (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 35, 000 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este stabilita conform prevederilor art. 43^1, alin.2, lit.a din OUG 34/2006 si este de 700 Euro (respectiv 2% din valoarea estimata). Garantia de participare se poate constitui si in lei, la cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, exclusiv ziua depunerii ofertelor. In masura in care un ofertant inainteaza o contestatie si CNSC respinge contestatia , autoritatea contractanta va retine contestatoruluicf art.278^1 alin. 1 lit. a din OUG 34/2006, 1% din valoarea estimata, respectiv 350 EURO (sau echivalentul in lei la cursul mentionat anterior). Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: a. virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se depune in original la sediul autoritatii contractante, pana la data si ora limita la care autoritatea contractanta va proceda la deschiderea ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie constituita in cuantumul si pentru perioada prevazuta in invitatia de participare. Se va completa formularul din sectiunea "Modele de formulare". b) Ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data si ora la care autoritatea contractanta deschide ofertele. Conturi: LEI - RO53 BRDE 080S V371 8964 0800; EURO - RO57 BRDE 080S V523 6133 0800, dechise la BRD ? Sucursala Sacele c) Plata in numerar (LEI) la casieria autoritatii contractante, pana la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor. In situatia in care IMM-urile beneficiaza de prevederile Legii 346/2004, ofertantii au obligatia de a include in documentele de calificare dovada ca sunt IMM-uri (Declaratie pe propria raspundere).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a.Formular ?Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea? - se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati, terti sustinatori, daca este cazul;b.Formular ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006? - se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati; daca este cazul, tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006;c.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj), eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? ofera informatii despre situatia personala a ofertantilor, ofertantilor asociati. Operatorii economici vor prezenta certificate fiscale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; d.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de catre primaria locala? ofera informatii despre situatia personala a ofertantilor, ofertantilor asociati. Operatorii economici vor prezenta certificate fiscale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;e.Formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? pentru respectarea Ord. ANRMAP 314/2010;f.Formular ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?;g.Formular?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 (evitarea conflictului de interese)? ? se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director - ing. Hermenen Sorin, Contabil sef ? ec. Olteanu Ileana Anisoara, membrii consiliului de administratie: Boier Corina, Zangor Lucian, Dumitrescu Iulia, membrii comisiei de evaluare a ofertelor: Popa Marius Cristian ? presedinte, Olteanu Ileana Anisoara ? membru, Sipos Attila ? membru, Illyes Ioan ? membru, Nichitean Laurentiu Petru ? membru.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. a.Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului ? ofera informatii in ceea ce priveste domeniul de activitate al ofertantului (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN). Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.b.Persoane juridice / fizice straine ? orice document edificator din acest punct de vedere care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, cf. prevederilor art. 182 din OUG 34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind sustinerea economica si financiara., Informatii privind asocierea., Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani (2010-2011-2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.02.2013 15:30