Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie autoutilitara transport marfa dotata cu instalatie de frig


Detaliu pentru invitatia numarul 335380
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI IALOMITA
Numar invitatie: 335380/13.09.2012
Denumire contract: Achizitie autoutilitara transport marfadotata cu instalatiede frig
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI IALOMITACod fiscal: 9670462, Adresa: STR. CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, Telefon: 0243/231088, Fax: 0243/233407
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, Romania, cod postal: 920033, telefon: +40 243/231088, fax: +40 243/233407, persoana de contact: MIORITA SUTU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, Romania, cod postal: 920033, telefon: +40 243/231088, fax: +40 243/233407, persoana de contact: MIORITA SUTU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autoutilitara transport marfadotata cu instalatiede frig
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie autoutilitara transport marfadotata cu instalatiede frig conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 34144700-5 - Vehicule utilitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 106, 228 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.000 lei( 1.000 pt.IMM) Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc. bancara sau de o soc.de asigurari ? in original (Formularul nr.13 ? Scrisoare de garantie din ?Modulul III ? Model de Formulare?); op sau fila CEC cu confirmarea banciipana la data deschiderii ofertelor.Garantia se depune in contul DGASPC IALOMITA , CF 9670462, cont RO34TREZ3915006XXX000133 Trezoreria Slobozia IMM ? urile vor completa o declaratie (Formularul nr.11 din " Model de Formulare?). In cazul in care CNSC respinge contestatia, AC va retine contestatorului din garantia de participare, suma de 1062, 28 lei .Valabilitatea garantiei de participare este de minim 90 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea -Formularul nr.3-Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006. Formularul nr. 4- Pentru persoane juridice straine se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intr- una dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.- Certificate de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat si impozite si taxe locale in original, copie legalizata /autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr.5;
- Certificat de participare cu oferta independenta?, conf. Ordinului nr.314/2010 -Formularul nr.6-Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 7-Declaratie de evitare a conflictului de interese pentru persoane cu functii de deciziePaul Marcu- Director General, Buda Lucretia ? Director Adj. Economic, Badea Neculai ? Sef serv. EvaluareSutu Miorita Ruxanda ? Sef Serv. Th. Achizitii, Administrativ, Grecu Ileana Sef Birou Juridic, Jircu Mihaela Sef birou Relatii cu publicul, secretariat, strategiiNitoiu Marcel Inspector specialitateStan Ion ? Consilier Juridic Forma de inregistrare a persoanelor juridice romane: Certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Persoane juridice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident . Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), va fi de cel putin200.000 lei fara tva, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea346 / 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor., Bilantul contabil pentru exercitiul financiar2011, vizat de DGFP , sau extrase din bilanturile contabile (in cazul in care publicarea acestora este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul) din care sa reiasa cifra de afaceri, in copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind capacitatea tehnica-Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertelor). Ofertantul trebuie sa prezinte detalii despre valoarea contractelor , produse livrate , durata contractului, beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Realizarea a minim 1 contract insotit de recomandare din care sa reiasa furnizarea de produse similare cu cele ce fac obiectul procedurii., Cerinta nr.2 Ofertantul va prezentao declaratie pe propria raspundere cu privire la existenta pe plan local a cel putin un service agreat de catre producatorul autovehicolelor ofertate pentru a efectua interventii in perioada de garantie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP si de la sediul DGASPC Ialomita, Slobozia, str.C.D.Gherea nr.1
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 08:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer