Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie autoutilitare


Detaliu pentru invitatia numarul 341155
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Asociatia Serviciul Judetean pentru Ocrotirea Animalelor fara Stapan
Numar invitatie: 341155/18.12.2012
Denumire contract: achizitie autoutilitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAsociatia Serviciul Judetean pentru Ocrotirea Animalelor fara StapanCod fiscal: 30246652, Adresa: Deva Aleea Viitorului nr.4 jud.Hunedoara, Deva, Telefon: +40 728284419, Fax: +40 254228448
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Deva Aleea Viitorului nr.4 jud.Hunedoara, Deva, Romania, cod postal: 330075, telefon: +40 728284419, fax: +40 254228448, persoana de contact: Ioan Ciprian Hodor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deva Aleea Viitorului nr.4 jud.Hunedoara, Deva, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Asocia?ie de dezvoltare intercomunitara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie autoutilitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea a doua autoutilitare in vederea prestarii serviciilor ce fac obiectul de activitate al asociatiei
II.1.6) CPV: 34130000-7 - Autovehicule pentru transportul de marfuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare: 1.600, 00 lei2.Perioada de valabilitate: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei3.Mod de constituire: a. instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari (scrisoare garantie bancara sau polita de asigurare).b.Virament bancar, in contul RO61RZBR0000060014632036 deschis la RAIFFEISEN BANK Deva.In cazul depunerii unei contestatii, de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conf.cu art. 278^1 lit. a) din OUG 34/2006.Pentru garantia de participare in oricare valuta data de referinta pentru echivalenta leu/euro va fi la cursul euro de referinta publicat de BNR in data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul contractului, fara TVA.2. Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari3. Garantia de buna executie se va elibera/restitui in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produsului care face obiectul contractului daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederior ordinului nr. 314\2010 emis de anrmap4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Director Executiv: Dr. Hodor Ioan Ciprian, Adunarea Generala a Asociatilor: Molot Mircea Ioan, Balan Ovidiu Laurentiu, Ridzi Tiberiu Iacob, Rezmerita Cornel, Dunca Nicolae, Iovanesc Filip Adrian, Valean Ioan, Rasteiu Emil Ioan, Buhaiescu Odagiu Danut, Lazar Teodor, Adam Daniela Maria, Voina Lorean Casian, Irimie Mihai Gabriel, Hentiu Ioan, Arion Viorel.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura6. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P si Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara cele in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, se vor respecta preved. Ordin 509/2011Depunerea documentelor solicitate se poate face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si operatorul economic are ca obiect de activitate producerea/comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei. Obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa cuprinda si obiectul contractului de furnizare.Depunerea documentului solicitat se poate face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Experienta similaraCerinta minima: livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate\documente emise sau contrasemnatede o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari\confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., ? Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse in ultimii 3 ani., Acord de asociere (daca este cazul) Standarde de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer