Achizitie publica - Achizitie AUTOVEHICUL pt. proiectul I.D.E.A.L.
Detaliu pentru invitatia numarul 199512
JUDETUL IASI
Cod de identificare fiscala: 4540712
Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi
Telefon: 0232/235.100
Fax: 0232/214.425, 210.336;
Denumire invitatie: Achizitie AUTOVEHICUL pt. proiectul I.D.E.A.L.
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34100000-8 - Autovehicule (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Contract de achizitieautovehicul in cadrul proiectului : ?INITIATIVA PENTRU DEZVOLTARE ECONOMICA PRIN ACTIUNE LOCALA?
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 13.04.2009 11:37)
Data publicarii: 25.03.2009 15:31
Data limita de depunere a ofertelor: 07.04.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, IasiCod postal: 700075
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.04.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, IasiCod postal: 700075
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 68, 540.8 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, -Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse în caietul de sarcini, - Firmele furnizoare, daca nu sunt si producatori, vor prezenta autorizatia de livrare si copie dupa contract dealer din partea producatorului si autorizatie pentru comercializarea produsului ofertat, - Autorizarea producatorului/reprezentantului autorizat pentru livrarea produselor, -Demonstrarea capacitatii printr-un contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare, incheiat si finalizat in ultimii trei ani.(ofertantul trebuie sa prezinte copia unui astfel de contract).- Prezentarea cel putin a unei recomandari sau document constatator din partea beneficiarului, pentru livrarea produselor.
SEAP si sediul autoritatii contractante, fara plata
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare