Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie autovehicul UIP pt proiectul "Reabilitarea si dezvoltarea turistica Manastirea Golia Iasi"


Detaliu pentru invitatia numarul 181609
Autoritate contractanta
JUDETUL IASI
Cod de identificare fiscala: 4540712
Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi
Telefon: 0232/235.100
Fax: 0232/214.425, 210.336;
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie autovehicul UIP pt proiectul "Reabilitarea si dezvoltarea turistica Manastirea Golia Iasi"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34100000-8 - Autovehicule (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Contractde achizitieautovehicul in cadrul proiectului ?Reabilitarea si dezvoltarea turistica a ansamblului monument istoric Manastira Golia ?Iasi?
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 03.11.2008 15:05
Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69Iasi Cod postal: 700075
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69Iasi Cod postal: 700075
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006;
- Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat ;
- Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.-Demonstrarea capacitatii printr-un contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare, incheiat si finalizat in ultimii trei ani.(ofertantul trebuie sa prezinte copia unui astfel de contract).-Prezentarea cel putin a unei recomandari sau document constatator din partea beneficiarului, pentru livrarea produselor.
SEAP si sediul autoritatii contractante, fara plata
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer