Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie autovehicule noi in sistem de leasing financiar


Detaliu pentru invitatia numarul 263189
Autoritate contractanta
EPISCOPIA SEVERINULUI SI STREHAIEI
Cod de identificare fiscala: 15369384
Adresa: Str. I.Gh. Bibicescu nr. 6, Drobeta-Turnu Severin
Telefon: 0252333049
Fax: 0252333039
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie autovehicule noi in sistem de leasing financiar
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34115200-8 - Autovehicule pentru transportul a mai putin de 10 persoane (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie 2 (doua) autovehicule noi in sistem de leasing financiar
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 13.08.2010 13:51
Data limita de depunere a ofertelor: 25.08.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: EPISCOPIA SEVERINULUI SI STREHAIEIDrobeta Turnu Severin, Str. I.G. Bibicescu nr. 6, judetul Mehedinti, cod postal 220103
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.08.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: EPISCOPIA SEVERINULUI SI STREHAIEIDrobeta Turnu Severin, Str. I.G. Bibicescu nr. 6, judetul Mehedinti, cod postal 220103
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 237, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratie privind situatia personala;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificate de atestare fiscala - bugetul de stat si bugetul local;
- Certificat de inregistrare;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;
- Autorizatii sau document echivalent pentrucomercializarea / distributia / livrarea / service-ul autovehiculelor emisa de producator sau importator;
- Informatii generale ;
- Bilant contabil la data de 31.12.2009;
- Scrisoare de bonitate bancara ;
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimi 3 ani;
- Experienta similara;
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si de specialitate;
-Declaratie privind subcontractantii;
- Certificat de atestare a sistemului de management al calitatii cf. SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
Documentatia de atribuire este disponibila in format electronic (PDF) in SEAP, fiind atasata prezentei invitatii de participare
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer