Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie balanta analitica


Detaliu pentru invitatia numarul 338737
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea din Bucuresti
Numar invitatie: 338737/02.11.2012
Denumire contract: Achizitie balanta analitica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din BucurestiCod fiscal: 4505502, Adresa: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213077376, Fax: +40 213139575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: b-dul Regina Elisabeta 4-12, etaj 2, camera E217, Bucuresti, Romania, cod postal: 030018, telefon: +21 3143508, fax: +21 3139575
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: b-dul Regina Elisabeta 4-12, etaj 2, camera E217, Bucuresti, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie balanta analitica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unei balante analitice, capacitate maxima 120 g/41 g, minima 2 mg; diviziune 0.01 mg; repetabilitate 0.02 mg.
II.1.6) CPV: 38311100-9 - Balante analitice electronice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 741.94 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 350 leiGarantia de participare se poate constitui, conform art. 86 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, in unul din urmatoarelemoduri: - Virament bancar, care va fi efectuat pana cel traziu la data limita de primire a ofertelor, in contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO57 TREZ 7055 005X XX00 0186 deschis la Trezoreriea Sectorului 5.- Depunere la casieria Universitatii din Bucuresti, b-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, sector 5, Bucuresti- Scrisoare de garantie bancara- Instrument de garantare emis de o societate de asigurare sau de o societate bancara.1. In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004, privindstimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza princompletarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta 27/2006, anexa 1, care modifica Legea 346/2004.2. Valabilitarea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor ofertelor.3. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limbaromana.4. Avand in vedere valoarea estimata, nu se va retine contestatarului contravaloare din garantia de participare in cazul un care CNSC respinge contestatia, in conditiile art. 2781din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie va fi exprimata in lei (sau echiv in euro la cursul BNR din data semnarii ctr) si se poate constitui conform art. 90din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, intr-unul din urmatoarele moduri: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, incuantumul prevazut anterior;
- Numerar, depus la casieria Universitatii din Bucuresti, b-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, sector 5, Bucuresti1. In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004, privindstimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprieraspundere a declaratiei conform art. 6 din Ord. 27/2006, anexa 1, care modifica Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratiprivind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea Formularului 1 - incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la proceduraaplicata pentru atribuirea acordului cadru de achizitie publicaCerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea Formularului 2 - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privindpunerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea Formularului 3 - In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute deart.181 din O.U.G nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea unei declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - formularul 4 in original- semnat si stampilat;Cerinta nr. 5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din care sa reaiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrulprocedurii- prezentarea Certificatului de Atestare Fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala.- prezentarea Certificatului de atestate fiscala privind impozitele si taxele locale care sa prezinte situatia datoriilor in luna anterioara depunerii ofertelor.Lista persoanelor responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este: Prof. univ. dr. Mircea DumitruProf. univ. dr. Vlad NistorEc. Adrian AlbuDr. Diana PetrescuS.L. Dr. Sorana IonescuC.S. Dr. Iulia MateiCPIII Dr. Cristina TabletDocumentele cerute la punctele 1-4 se vor prezenta in original, semnate si stampilateDocumentele cerute la punctele 5 se pot prezenta in oricare dintre formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta nr. 1Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului. (Persoane juridice romane) Informatii si formalitatinecesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitateNota: - in cazul in care furnizarea produselor solicitate, nu este activitatea principala, operatorul economic are obligatia de a sublinia codulactivitatii in baza caruia poate desfasura in mod legal activitatea (producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezentadocumentatie de atribuire)- Documentele cerute la punctul 1 se pot prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conformcu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilant contabilCerinta minima: ultimul bilant contabil pe anul 2011 inregistrat si vizat de catre organele competente., 2. Informatii privind cifra de afaceriCerinta minima: se completeaza Formularul 2 ? Fisa informatii generale ofertant . Ofertantul va demonstra realizarea unei cifre medii anuale de afaceri, pe ultimii trei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse similareCerinta minima: completarea Formularului 3 ? Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valoarea livrariilor., 2. Declaratie referitoare la echipamentele tehniceCerinta minima: se completeaza o declaratie privind resursele, echipamentele tehnice disponibile pentru indeplinirea contractului, 3. Declaratie privind personalul de specialitate de care dispune ofertantulCerinta minima: se completeaza o declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind numarul mediu de angajati in ultimile 12 luni, asigurarea cu personal de specialitate, precum si persoanele responsabile direct de indepinirea contractului. - Certificatul sistemului de management al calitatiiconform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent pentru furnizor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer