Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE BALANTA ELECTRONICA HIDROSTATICA CU ACCESORII


Detaliu pentru invitatia numarul 339835
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: LABORATORUL CENTRAL PENTRU CONTROLUL CALITATII SI IGIENEI VINULUI VALEA CALUGAREASCA
Numar invitatie: 339835/21.11.2012
Denumire contract: ACHIZITIE BALANTA ELECTRONICA HIDROSTATICA CU ACCESORII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialLABORATORUL CENTRAL PENTRU CONTROLUL CALITATII SI IGIENEI VINULUI VALEA CALUGAREASCACod fiscal: 16557041, Adresa: STR. VALEA MANTEI, NR. 1, PRAHOVA, Valea Calugareasca, Telefon: 0244235200, Fax: 0244235200
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. STEFAN CEL MARE, NR. 61, VRANCEA, ODOBESTI, Romania, cod postal: 625300, telefon: +40 237676804, fax: +40 237676804, persoana de contact: Fanica Lepadatu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. STEFAN CEL MARE, NR. 61, VRANCEA, ODOBESTI, Romania, cod postal: 625300, telefon: +40 237676804, fax: +40 237676804, persoana de contact: Fanica Lepadatu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Analize control)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE BALANTA ELECTRONICA HIDROSTATICA CU ACCESORII
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: BALANTA ELECTRONICA HIDROSTATICACU ACCESORII? Echipament electronic cu accesorii pentru determinarea densitatii, alcoolului si extractului sec total la vinuri, capacitate min. 100g;? Autocalibrarecu masa interna ;? Domeniu de masurare a densitatii relative :0, 502, 25;? Determinarea tariei alcoolice in volume de la 0.1-100%v/v;? Domeniu de extract sec total: 0, 00-500g/l;? Evaluari de musturi in grade Brix, Baume, domeniul de masurare 1, 0400-1, 1600;? Corectia la 20oC a densitatii;Accesorii: flotoare si cilindrii cu pereti dublii de sticlaEchipamentele vor fi instalate de catre furnizor la locurile de livrare mentionate mai sus.
II.1.6) CPV: 38311000-8 - Balante electronice si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 612.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3024 RON -PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE EGALA CU PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1 Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Cerinta obligatorie formular ACerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Cerinta obligatorie formular BCerinta nr.3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Anexa la Ord.ANRMAP 314/2010Cerinta nr.4 Declaratie privind neincdrarea in prevederile Art. 691, oug. Nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratiePersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante : Director executiv Dr. Ing. Constanta VICOL , Ec : Fanica Lepadatu, Gruita Olga Viorica, Statescu Delia Maria , Aldea Aurelia, Bucur Aurelia , Nichifor Ramona Ionela.Cerinta nr. 5Certificat constatator din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente privindobligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele- cerinta obligatorieAceste documente se vor prezenta in copie conform cu originalul 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.2. Imputernicire scrisa, prin care persoana care a semnat oferta este autorizata sa angajeze operatorul economic in procedura de atribuire a contractului de achizitie publica- formular C3. Scrisoare de inaintare- formular E
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economic- financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Cerinta nr. 1Certificatprivind implementarea si mentinerea sistemului de management al calitatii ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 12:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer