Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie balast si pietris (sort 15 ? 30 mm)


Detaliu pentru invitatia numarul 346373
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SENDRICENI (PRIMARIA COMUNEI SENDRICENI)
Numar invitatie: 346373/09.05.2013
Denumire contract: Achizitie balast si pietris (sort 15 ? 30 mm)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SENDRICENI (PRIMARIA COMUNEI SENDRICENI)Cod fiscal: 3571575, Adresa: COMUNA SENDRICENI, sendriceni, Telefon: 0231620470, Fax: 0231620470
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA SENDRICENI, sendriceni, Romania, cod postal: 717380, telefon: +40 231620470, fax: +40 231620470, persoana de contact: HRINCIUC CEZAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Sendriceni, judetul Botosani, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administra?iilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie balast si pietris (sort 15 ? 30 mm)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia este necesara pentru intretinerea drumurilor comunale din Comuna Sendriceni
II.1.6) CPV: 14212310-6 - Balast (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 158, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3160 lei.Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garan?ia pentru participare se va constitui: - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul nr. RO75TREZ11724840220XXXXX, cod fiscal 3571575deschis la Trezoreria municipiului Dorohoi;
- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile)- la casieria autoritatii contractante, -pentru garantia de participare depusa in valuta aceasta va avea valoarea echivalenta a 3160 lei calculat la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile a datei de deschidere a ofertei, - la data deschiderii ofertelor viramentul sa fie confirmat de catre banca. Garantia sa fie irevocabila. Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate si trebuie sa prevada daca plata se va executa conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art. 87 din HG nr. 925/2006 si cele de la art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 si trebuie mentionate: 1. si retrage oferta in perioada de valabilitate;2. oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului;3. oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;4. in masura in care C.N.S.C. respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma in conformitate cu prevederile art. 2781, lit. a) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
5%din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: - garantia se va constitui prin retineri succesive, contractantul deschizand la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea lui un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante in care depune cel putin 0, 5% din pretul contractului in termen de 15 zile de la semnarea contractului de ambele parti, sub sanctiunea rezilierii acestuia.- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Completarea si prezentarea Formularului privind - ?Declaratie privind eligibilitatea?- formular nr. 1 din cadrul ?Sectiunii Formulare?. Nota: Conform art. 180 din OUG 34/2006 ? autoritatea contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerin?e trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente.2. Completarea si prezentarea Formularului privind - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006? ?formular nr. 2 din cadrul ?Sectiunii Formulare?. Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (Original / Copie legalizata / Copie ?Conform cu originalul?).4. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind impozitele si taxele locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (Original / Copie legalizata / Copie ?Conform cu originalul?). Acest certificat se solicita pentru punctul/punctele de lucru care este/sunt implicat/e in derularea contractului.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr. 3 din cadrul "Sectiunii Formulare?.6. Ofertantul va prezenta un ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? formular nr. 4 din cadrul "Sectiunii Formulare?.Nota: a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, respectivele oferte fiind considerate inacceptabile;b. In cazul existentei punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certificate eliberate de Autoritatile publice locale pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului;c. Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d) Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente.7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? formular nr. 5 din cadrul "Sectiunii Formulare?.Persoane din cadrul autoritatii cu functie de decizie in ceea ce priveste procedura de atribuire: ? Primar: Petrica NISTOR, ? Viceprimar: Cezar HRINCIUC? Secretar comuna: Maria HARIE, ? Referent superior (contabil): Elena PALANCEANU? consilier local: Gelu ENACHE, ? consilier local: Danutu PROZOREANU, ? consilier local: Sorin CIOBANU, ? consilier local: Sorin BORDIANU, ? consilier local: Alina - Otilia CIURARIU ASTEFANOAEI, ? consilier local: Cristian ? Dumitru COTOVANU, ? consilier local: Adrian - Marius CROITORIU, ? consilier local: Laurentiu ? Relu DANILA, ? consilier local: Marin DOHOTARIU, ? consilier local: Catalin ? Gigi IACOB, ? consilier local: Camelia POPESCU, ? consilier local: Marinica ? Sorin TARNAUCEANU Pentru persoane juridice/fizice romane: 1. prezentarea in original sau copie legalizata sau copie ?Conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate, in raza caruia este situat sediul ofertantului, informatii care sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertei.2. Prezentare de documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Operatorul economic clasat pa primul loc, va prezenta, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate documentele in original sau copie legalizata.3. Permis de exploatare eliberat de Agentia Nationala a Resurselor Minerale, valabil la data procedurii pentru perimetrul din care provin produsele, 4. Autorizatie de gospodarie a apelor valabila la data procedurii pentru perimetrul din care provin produsele, 5. Autorizatie de mediu valabila la data procedurii pentru perimetrul din care provin produsele, 6. Certificat de atestare ca ofertantul indeplineste conditiile legale de exploatare a resurselor minerale eliberat de A.N.R.M.Prezentare in copie pentru conformitate semnat si stampilat a oricarui document solicitat cu valabiilitatea cel putin pana la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani.Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani de cel putin 158.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor contracte avand ca obiect livrari de produse similare din ultimii 3 ani.2. Lista privind mijloacele de transport pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. 1. Certificat privind implementare sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008, Valabilitatea certificatului ISO se va raporta la data limita de depunerea ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului de achizitie.Se accepta adeverinte din care rezulta ca auditul a fost finalizat, operatorul economic urmand sa primeasca certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer