Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie banci pentru agrement


Detaliu pentru invitatia numarul 349213
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Craiova
Numar invitatie: 349213/26.06.2013
Denumire contract: Achizitie banci pentru agrement
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CraiovaCod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251/415907 0722382962, Fax: 0251/411561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP. Oferta(documentele de calificare, propunerea tehnica si propunerea financiara) se va transmite in SEAP numai in format elctronic.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie banci pentru agrement
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie banci pentru agrement
II.1.6) CPV: 39113600-3 - Banci (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant. garant.de partic.: 1.600 lei. Peri.de valabil.: cel putin egala cu peri. minima de valabil.a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Modalit.de constit. (cf.prev.art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modif.si compl.ulterioare): virament bancar/O.P. in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trez.Craiova sau printr-un instr. de garant.emis in cond.legii de o societ.bancara sau de o societ. de asigurari, care se prezinta in original (Formular 3 din Sect.Formul.). Nota: 1.Avand in vedere val. estimata, se va retine contestator.contrav. din garant.de particip. in cazul in care CNSC respinge contestatia sau in cazul in care acesta isi retrage contestatia, in conditiile art.278 1 din OUG 34/2006, cu modif.si compl. ult. 2.Echiv.unei garant.de particip.depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendar. 3.Ofert.tip I.M.M. care indepl. prev. legisl.in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimul. infiint. si dezv. I.M.M.) si doresc sa depuna 50% din val.garant. de partic. vor depune doc. prin care dovedesc ca sunt I.M.M. 4.Ofert. straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in cond.in care vor prezenta doc. edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar op. ec.de tip IMM din Romania. Op.ec.trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM. 5.In cazul in care un grup de op. ec. depun oferta comuna, sunt considerati ofertanti de tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii grupului detin calitatea de IMM.Documentul care atesta constit. garant. de partic. fi transmis in SEAP in format electronic, semnate cu semnatura electronica, in baza art. 36 coroborat cu art. 17, alin 3) din HG 1660/2006. Dovada constituirii GP va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediul autoritatii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului (exclusiv TVA). Mod de constituire: conform prevederilor art.90 alin (1), alin(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 alin.(4) din H.G.925/2006. In situatia in care se va opta pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.1 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.2 din Sectiunea Formulare;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr.12C din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa-Certificat de participare la licitatie cu oferta independentadin Sectiunea Formulare;5. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr.1 din Sectiunea Formulare.a) Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Lia Olguta Vasilescu- Primar, Nedelescu Gheorghe?Administrator Public, Miulescu Nicoleta-Secretar, Pascu Nicolae-Director executiv economic, Stefan Lucia?Director executiv adjunct economic, Covaci Anamaria Mihaela-Director executiv Directia Investitii, Achizitii si Licitatii, Cretu Cristina Madalina-Sef Serviciu Licitatii, Smarandachescu Cristian -Sef Serviciu A.S.U.P., Marius Barcan, Mihalcea Elena-Gabriela, Bica Ileana, Ungureanu Elena, Chesoiu Vasile, Dole Teodora, Badea Ramona-consilier juridic.b) Persoane cu functii de decizie (consilieri locali) care aproba bugetul autoritatii contractante sunt: Albastroiu Gheorghe, Badea Pavel, Betiu Traian Alexandru Corneliu, Calangiu Cristina Mariana, Cherciu Dan Adrian, Cilibiu Mihai, Cotescu Nicusor, Dasoveanu Dan, Dindirica Lucian Costin, Genoiu Mihail, Gheorghita Vasilica, Manda Marian Sorin, Marinescu Dorel-Cosmin, Nanu Andrei Gheorghe, Pana Ionel, Pirvu Gheorghe, Popescu Nicoleta Laura, Predescu Bianca Maria, Radu Marin Traian, Sas Teodor Nicusor, Socoteanu Razvan Florentin, Stefanescu Dragota Silviu Cristian, Stefarta Emilian, Toader Vergil, Tudor Florentin, Vasile Marian, Voicu Dorel.6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: -Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.-Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: - Pt.pers.juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ORC, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?. Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in aceste documente sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In cazul unui grup de op.ec.care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC- Pt.pers.juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate.Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in aceste documente sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri: Se va completa Anexa nr.11- Informatii generale din Sectiunea Formulare cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie egal sau mai mare decat 160.000 lei (excl.TVA).In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va completa Anexa nr. 11 din Sectiunea Formulare., 2.Bilanturile contabile sau extrase de bilant pentru anii 2010, 2011 si 2012. Se vor prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant la 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, inregistrate la organele competente.In situatia in care bilantul contabil aferent anului 2012 nu este inregistrat la organele competente pana la dat limita de depunere a ofertelor, aut. contractanta va accepta orice alt document care probeaza cifrade afaceri aferenta anului 2012. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, op. ec. nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului. In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, acesta cerinta va fi indeplinita de fiecare membru al asocierii., 3.Tert sustinator financiar (daca este cazul). In conformitate cu prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform preved. art.180 si ale art.181, lit.a), lit.c1) si lit.d) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Se va completa Anexa nr.12 - Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, indiferent daca acestia din urma sunt sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., 2.Experienta similara: -Ofertantul va face dovada livrarii in ultimii 3 ani de produse similare cu cele ofertate, incluse in cadrul a maxim 3 contracte de furnizare prezentate ca dovada a experientei similare, in valoare cumulata egala sau mai mare decat 80.000 lei. Livrarile de produse declarat(e) ca experienta similara va/vor fi cuprins(e) obligatoriu in Anexa nr. 12 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Pentru confirmarea livrarilor de produse declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta urmatoarele documente: - Formular nr. 5 ? Experienta similara din Sectiunea Formulare;
- certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, din care sa rezulte cel putin urmatoarele informatii: beneficiarul, denumirea produselor livrate, valoarea, perioada de livrare., 3.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii: - completare Anexa nr.17- Informatii referitoare la personalul de conducere din Sectiunea Formulare, cu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului. Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat;
- documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului (dupa caz);
- angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/ angajate astfel de persoana/ persoane), in original, semnat si datat (dupa caz);, 4: Descrieri si/sau fotografii pentru produsele ofertate: -Se vor prezenta descrieri si/sau fotografii pentru produsele ofertate, a caror autenticitate sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru. 1.Informatii privind standarde de asigurare a calitatii: -Se vor prezenta certificate emise de organisme independente conforme, care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului (ISO 9001:2008 sau echivalent), in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului , pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer