Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie banda laminata la rece (B.L.R.)


Detaliu pentru invitatia numarul 320175
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 320175/13.02.2012
Denumire contract: Achizitie banda laminata la rece (B.L.R.)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: 021 317 10 05 int 229, Fax: 021 316 97 45
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro (SEAP)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie banda laminata la rece (B.L.R.)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Banda laminata la rece (B.L.R.) necesara la ambalarea cherestelei care urmeaza a fi livrata la export.
II.1.6) CPV: 44331000-9 - Bare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 620 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareeste stabilit conform prevederilor art.43^1, alin.2, lit.a din OUG nr.34 / 2006 si este de 2000 lei.In masura in care un ofertant inainteaza o contestatie si Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1006, 20 lei (conf.art.278^1, alin.1, lit.a din OUG nr.34/2006 ).Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: A) Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se depuneatat in original la sediul Directiei Silvice Neamt, cat si in SEAP (copia acesteia) pana la data si ora limita de cand autoritatea contractanta are acces la documente. Garantia de participare trebuie sa fie in cuantumul si pentru perioada prevazuta in invitatia de participare. Se va completa formularul nr.13 sau nr.14, functie de cum prevede daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.B) Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data si ora limita de cand autoritatea contractanta are acces la documente.C) Plata in numerar la casieria autoritatii contractante pana la data si ora limita de cand este acces la documente.Cont: RO 47 BRDE 280 SV 02378682800 ? BRD Piatra Neamt.Ofertantul are obligatia de a depune in SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice ? www.e-licitatie.ro) dovada constituirii garantiei de participare, cel mai tarziu pana la data si ora limita de cand autoritatea contractanta are acces la documente.In situatia in care I.M.M. ? urile beneficiaza de prevederile Legii nr.346 / 2004 ofertantii au obligatia de a depune in SEAP dovada ca sunt I.M.M. (formularul nr.1).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; prin depunerea la casierie sau daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care depunerea se face intr-un cont deschis la Trezoreria Statului in conformitate cu HG 1045/2011.In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM ? urilor ( facand dovada in acest sens prin prezentarea documentatiei prevazute in Legea nr.346 / 2004 ) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Garantia de buna executie se elibereaza conform prevederilor art.92 din HG 925 / 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare si prezentare formular?Informatii generale?Completare si prezentare formular?Declaratie privind eligibilitatea? - se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati, terti sustinatori daca este cazulCompletare si prezentare formular?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Completare si prezentare formular?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Completare si prezentare formular ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 ^1 din OUG nr. 34 / 2006? - se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing.Maftei Simion ? director; ing.Gorghiu Mircia ? director tehnic; ec.Matrescu Radu ? director economic; ing.Nita Vasile ? sef CPL Tg.Neamt; ing.Pahoni Florin ? responsabil achizitii publice; jr.Romaniuc Camelia; jr.Chindea Iulian ? comp.juridic; ec.Pana Doina ? birou financiar ? contabil; sing. Gabor Ioan ? responsabil achizitii CPL Tg.Neamt; ec.Toma Mihaela ? contabil sef CPL Tg.Neamt.Completare si prezentare formular?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181? - se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati; daca este cazul tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181, lit. a), c1) si d) din OUG nr.34/2006.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de statCertificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34 / 2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata ( amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu maximum 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa faptul ca obiectul de activitate principal sau secundar contine obiectul procedurii. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original / copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Persoane juridice/ fizice straine - vor respecta prevederile art.182 din OUG nr.34 / 2006
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie pe ultimii trei ani a ofertantului sa fie de cel putin 200.000 lei.Se va completa formularul ?Informatii generale?.Se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de BNR, respectiv: Anul 2009 ? 4, 2373 lei;Anul 2010 ? 4, 2099 lei;Anul 2011 - 4, 2379 lei.Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada a cel mult 2 contracte de furnizare produse similare, iar valoarea cumulata din cadrul celor maxim 2 contracte sa fie de minim 60.000 lei, fara TVA. Se va completa formularul ?Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani? care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Pentru fiecare contract prezentat ca si experienta similara se va completa formularul ?Experienta similara?., Informatii privind subcontractarea. Completare formular ?Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?., Informatii privind asocierea.Completare formular ?Acord de asociere?.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2012 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer