Achizitie publica - ACHIZITIE BENZINA FARA PLUMB CU CIFRA OCTANICA 95 SI MOTORINA EURO 5 PE BAZA DE BONURI VALORICE DE CARBURANT AUTO
Detaliu pentru invitatia numarul 345807
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345807/24.04.2013
Denumire contract: ACHIZITIE BENZINA FARA PLUMB CU CIFRA OCTANICA 95 SI MOTORINA EURO 5 PE BAZA DE BONURI VALORICE DE CARBURANT AUTO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului SuceavaCod fiscal: 9876765, Adresa: b-dul George Enescu, nr.16, mun. Suceava, Suceava, Telefon: +40 230520172, Fax: +40 230523337
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE BENZINA FARA PLUMB CU CIFRA OCTANICA 95 SI MOTORINA EURO 5 PE BAZA DE BONURI VALORICE DE CARBURANT AUTO
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 19
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie benzina fara plumb cu cifra octanica 95 si motorina euro 5 pe baza de bonuri valorice de carburant auto pe durata a 19 luni.
II.1.6) CPV: 09132000-3 - Benzina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 495, 516.93 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5035, 51 lei. Valabilitatea garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.-In cazul in care garantia se constituie sub forma de Scrisoare de garantie bancara, aceasta va fi completata in conformitate cu Formularul 15 in original.-In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, suma va fi depusa in contul Autoritatii Contractante: Cont IBAN: RO96 TREZ 5915 006X XX00 0197, cod fiscal 9876765 Trezoreria Municipiului Suceava. Garantia pentru participare se constituie in favoarea autoritatii contractante, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate intr-una sau mai multe dintre situatiile urmatoare: a) ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a depus o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar decizia Consiliului este de respingere a contestatiei depuse. Suma care se retine in cazul respingerii unei contestatii , conform art. 278. indice 1 din O.U.G. 34/2006 este de 4 275, 52lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate- Formular 3.2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/ 2006-Formular 4.3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1- Formular 6. Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura sunt in cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: NUME SI PRENUME DENUMIRE FUNCTIEISAILA MARGARETA DIR.EXECUTIVCIUHAN ION DIR.EX.ADJUNCTADOMNITEI DAN IONUT SEF SERVBIRSETE SORIN SEF SERV GrITr1POP CONSTANTIN-ALEXANDRU CONS.CL I S1gr5IETCU GABRIELA-ANCA C.JR.CL I S1gr5NICA ELENA CONS.CL I S3gr5GORBANESCU CONSTANTIN-STELIAN C.JR.CL I S1gr3BURDUJA ANA IONELA C.JR.CL I S3gr3HARITON MIRCEA-BOGDAN C.JR.CL I P3gr2COJOCARU DOINA-CRISTINA CONS.CL I S3gr5GRIG MARIETA RF.CL III S1gr5CRACIUNESCU MARIA C.JR.CL I S1gr5BACIU IULIANA-MARIANA C.JR.CL I P1gr5ROZNOVAN MIHAELA C.JR.CL I P3gr2NITA ANA-MARIA C.JR.CL IA3bazaBRATEANU ANA-IULIANA C.JR.CL IA3bazaALECSA IOAN ALEXANDRU CONS.CL I S1gr5IVAN IONEL SEF CEN.GR.IIPOHOATA MANUELA SEF CEN.GR.IISTOICA GEORGETA INSP.SP. IIgr5BIALY BRINDUSA-SORINA SEF SER.GR.IIIVANOVICI OLGA SEF COM.GR.IIBOCA VERA-CRISTINA INSP.SP.IAgr5LATES RAISA INSP.SP.IAgr5CATARGIU PARASCHIVA ADMIN.Igr5(M)STEFAN LUCIA SEF CEN.GR.IISALTAN EMILIA REF.IAgr5(M)MANOLACHE OANA INSP.SP. Igr2DEDEAGA MARIANA SEF CEN.GR.IIILISEI RODICA SEF COM.GR.IICUCORADA LILIANA-FLORICA REF.IIgr5(M)TONEGARI SINZIANA-GRATIELA SEF CEN.GR.IISANDRU-TARAN RADU INSP.SP. IIgr5POPESCU CRINA-MODESTA SEF COM.GR.IIPRECOB OLTEA SEF COM.GR.IIZUGUN ELENA REF.IAgr5(M)BAITAN FLORICA SEF CEN.GR.IIBOCANCEA LIDIA INSP.SP.IAgr5CROITORESCU CRISTINA SEF BIROU GR.IICOSTIUG VASILE-DANUT ADMIN.IIgr5(M)BORDEIAN SABINE-MARIA SEF CEN.GR.IIJIDUC CRISTIAN SEF CEN.GR.IIGAINA DANIELA INSP.SP. IIgr4CURTUI GABRIELA IULIANA SEF CEN.GR.IIJOLOBAI MARIA-LAURA SEF COM.GR.IICOZACIUC EUGENIA INSP.SP. IIgr5COZACIUC GHEORGHE ADMIN.IIgr4(M)CHIRILA MARIANA INSP.SP. Igr5BESENYEI EUGEN SEF CEN.GR.IISAFTIUC DOINA MIOARA SEF CEN.GR.IIJUNCA MARIA REF.Igr4(M)DOMSA VASILE SEF CEN.GR.IIBOGHIAN MARIUS-MIHAI SEF CEN.GR.IICOCIRLA ZENOVIA INSP.SP.IAgr5FRON MARIA-LUMINITA SEF CEN.GR.IIHLIHOR MARIANA REF.IAgr5(M)RAIA IOAN SEF CEN.GR.IITIMPAU GABRIELA REF.IAgr5(M)LEUSTEAN RAVEICA ADMIN.Igr5(M)AURSULESEI CATALINA-ELENA SEF CEN.GR.IICALINCIUC OFELIA INSP.SP. IIgr4PALADE VIORICA REF.IAgr5(M).4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 5.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 7.6. Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor publice pentru obligatiile de plata catre buget, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele .7. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele . Persoane juridice/fizice romane sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.Ofertantul care a uzat de cea dea treia posibilitate de prezentare a documentului si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, oricum inainte de trasmitere a comunicarii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asociere, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, conform prevederilor legale in tara de rezidenta a ofertantlui precum si un Certificat de rezidenta fiscala (evidenta dublei impuneri).Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 12:33