Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie benzina fara plumb si motorina pe baza de bonuri valorice.


Detaliu pentru invitatia numarul 334925
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI-JUDETUL ARGES
Numar invitatie: 334925/05.09.2012
Denumire contract: achizitie benzina fara plumb si motorina pe baza de bonuri valorice.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI-JUDETUL ARGESCod fiscal: 4317959, Adresa: Pitesti, Piata Vasile Milea, nr. 1, Judetul Arges, Pitesti, Telefon: 0248223868, Fax: 0248216463
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pitesti, Piata Vasile Milea, nr. 1, Judetul Arges, Pitesti, Romania, cod postal: 110011, telefon: +40 248217800, fax: +40 248216463, persoana de contact: MOGA LIVIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSTITUTIA PREFECTULUI ARGES, PIATA VASILE MILEA, NR.1 , ETAJ I, CAM.62, COD POSTAL 110011, telefon: +40 248213045, fax: +40 248216463
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie benzina fara plumb si motorina pe baza de bonuri valorice.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de combustibil pe baza de bonuri valorice : benzina fara plumb ? standard SR EN 228:2004, cifra octanica Research (COR), minim 95, motorina - standard SR EN 590:2004, cifra cetanica minim51 pentru alimentarea mijloacelor de transport aflate in dotarea Institutiei Prefectului Arges .
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 312, 176 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6.243, 52 ron (2% din valoarea maxima estimata, a acordului-cadru).Modul de constituire a garantiei pentru participare-in lei , printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, eliberatade o banca din Romania, sau, dupa caz , de o banca din strainatate , care se prezinta in original inainte de deschidereaofertelor ;
- in lei , ordin de plata , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor , in contul : RO66TREZ04623510120XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Pitesti .Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile, egala cu perioada de valabilitate a ofertei , cu posibilitateade prelungire la cerere. Perioada de valabilitate curge de la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu prevederileart.278^1 , alin.(1) din O.U.G. 34/2006 in masura in care consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retinecontestatorului , din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a acordului cadru , urmatoarele sume : - intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv ? 1% dinaceasta valoare, respective 3.121.76 lei .In cazul I.M.M-urilor, garantia de participare se va reduce cu 50% si ofertantul va prezenta declaratia prevazuta de anexa nr 1din Legea nr 346/2004.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a. isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b. oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantie de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c. oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul , fara TVA , al fiecarui contract subsecvent atribuit .Forma de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate deasigurari in conditiile art.90 alin (1) din HGnr.925/2006 sau retineri succesive din facturi in conditiile art.90 alin.3 din HGnr.925/2006, modificata de HGnr.1045/2011 . Contul de garantii in care se vor efectua retinerile succesive se vadeschide la Trezoreria operativa teritoriala a contractantuluiNOTA: Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de maisuscel mai tarziu in 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.In cazul IMM-urilor, garantia de participare se va reduce cu 50% si ofertantul va prezenta declaratia prevazuta de anexa nr 1din Legea nr 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii vor completa si depuneformularul nr.2, prezentat la Sectiunea III -Formulare.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .Cerinta nr .2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a) lit c) al.1 si lit. d) dinOUG nr. 34/ 2006 , cu completarile si modificarile ulterioare.Se solicita completarea formularului nr.3 prezentat la Sectiunea III - Formulare .In situatia in care reiese ca ofertantul sa afla intr-una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006 , acesta va fi exclus de la procedurapentru atribuirea contractului de achizitie publica .Cerinta nr.3 : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1 din OUG 34/2006 .Se solicita completarea formularului nr.4 prezentat la Sectiunea III ? Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante : Cristian Soare ?prefectGheorghe Marin - subprefectStefan Claudia ? sef birou financiar contabilitate, achizitii publiceVoica Ionel-sef serviciu juridicMoga Livia ? consilier achizitii publiceBugetul necesar finantarii acordului cadru este bugetul de venituri si cheltuieli ce va fi aprobat si repartizat Institutiei Prefectului Arges in perioada2012-2015, de catre M.A.I prin ordonatorul principal de credite .Cerinta nr.4 : ofertantul/candidatul participa in nume propriu sau in asociere sau are subcontractori.Declaratia va fi prezentata de toti participantii la procedura (ofertanti/ asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori).In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual , intentia de a subcontracta parte/parti din contract, subcontractantii vor completa Formularul nr.5, prezentat la Sectiunea III-Formulare . Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contractpe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de identificare ale subcontractantilor propusi .Ofertantul desemnat castigator are obligatia de a prezenta la inchieierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. In cazul in care ofertantul nu are subcontractanti va fi prezentata o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte acest lucru.In cazul in care oferta va fi depusa in asociere se vor prezenta urmatoarele documente : a) lista cuprinzand asociatii ?formularul nr.6 ?Declaratie privind lista asociatilor , in original prezentata la Sectiunea III-Formulare , completata de liderul Asocierii .b) acord sau o scrisoare preliminara de asociere ? oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele asocierii pentru indeplinirea contractului .c) ofertantul , in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici , va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentata autoritatii contractante , inainte de data semnarii contractului.Nota : Declaratiile, formulare solicitate vor fi prezentate de toti participantii la procedura (ofertanti/ asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori).In cazul asocierii, cerintele privind situatia personala si cele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si/sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Cerinta nr.5 Ofertantul /candidatul are indeplinite obligatiile fiscale fata de bugetul de stat .- Ofertantii vor depuneun Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (administratia financiara) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Cerinta nr.6 Ofertantul/candidatul are indeplinite obligatiile fiscale fata de bugetul local.- Ofertantii vor depune un Certificatconstatator privindindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de Autoritatea Publica Locala , din care sa rezulte ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.7 : Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Se va completaformularul nr. 7 ? in original, prezentat la Sectiunea III -Formulare.NOTA : Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia situatiilor prevazute la art. 9 alin. (1) din Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 509/2011.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.NOTA: In cazul asocierii, cerintele privind situatia personala si cele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fieindeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si/sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Cerinta nr.1 : exercitarea activitatii intr - o forma legala, conforma cu specificul contractului de achizitie publica .1.Pentru persoanele juridice/ fizice romane : Certificat Constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial , in original sau copie lizibilaconforma cu originalul, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa : - ca ofertanul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitateprin prezenta documentatie de atribuire ;
- ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006, privind procedura insolventei ;
- ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice.2. Pentru persoanele juridice/fizice straine : documente edificatoarecare dovedesc o forma de inregistrare/atestareori apartenenta din punct de vedere profesionalin conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident , tradus in limba romana, traducere autorizata si legalizata .In cazul unei asocieri , fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular .NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta, la solicitarea Comisiei de evaluare a ofertelor.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate producerea, respectiv comercializarea produselor care fac obiectul procedurii de achizitie .NOTA: In cazul asocierii, cerintele privind situatia personala si cele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fieindeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si/sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani a ofertantului va fi mai marede 118.519lei , care reprezinta valoarea estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent ce va fi atribuit in baza acordului cadru .Prezentarea ultimelor trei bilanturi inregistrate la organismeleabilitate sau alte documente care demonstreaza indeplinireacerintei sau alte documente echivalente din care sa reiasa nivelul solicitat.Atunci cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anualcomunicat de BNR pentru moneda respectiva.Se va completaformularul nr.8 ? in original, prezentat la Sectiunea III -Formulare.In cazul IMM-urilor valoarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani vafi redusa cu 50%. Se va completa Formularul nr. 9, Sectiunea III - Formulare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa prezinte cel mult 2 contracte care au avut ca obiect furnizarea de carburanti auto pe baza de bonuri valorice, care sa insumeze o valoare cel putin egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent respectiv 118.519 lei. Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare. (in cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ .) In cazul IMM-urilor valoarea acesteia se reduce cu 50%., Cerinta nr.2 Certificate sau alte documente care atesta conformitatea produselor.Achizitorul are dreptul de a solicita prelevarea de mostre de benzina de la statiile de distributie carburanti ale ofertantului , in prezenta unui delegat al acestuia , atunci cand are dubii cu privire la calitatea benzinei sau motorinei distribuite .Mostrele se vor propune pentru analiza in laboratoarele agreate de achizitor si recunoscute de furnizor , pe cheltuiala proprie .Plata acestor analize va fi suportata de achizitor iar daca rezultatul analizelor nu corespunde caracteristicilor tehnice , produsele vor fi inlocuite cu suportarea de catre ofertant a tuturor cheltuielilor legale, inclusiv plata analizelor ., Cerinta nr.3 Lista privind statiile de distributie carburanti.Ofertantul trebuie sa detina o retea de distributie cu acoperire nationala, avand minim o statie de distributie (proprie, partenera sau afiliata), in fiecare judet si municipiul Bucuresti, care sa poata livra benzina si motorina auto in baza bonurilor de carburant . Certificat ISO 9001 sau echivalent, Certificat ISO14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer