Achizitie publica - ACHIZITIE BENZINA FARA PLUMB SI MOTORINA PE BAZA DE BONURI VALORICE
Detaliu pentru invitatia numarul 345759
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345759/23.04.2013
Denumire contract: ACHIZITIE BENZINA FARA PLUMB SI MOTORINA PE BAZA DE BONURI VALORICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutia Prefectului Judetul AlbaCod fiscal: 4562664, Adresa: Alba Iulia, str. I.I.C. Bratianu nr.1 judetul Alba, Alba Iulia, Telefon: +40 0258812377, Fax: +40 0258815586
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Institutia Prefectului-Judetul Alba, localitate Alba Iulia, str. I.I.C. Bratianu nr.1, judetul Alba, Romania, cod postal: 510118, telefon: +40 0258812377, fax: +40 0258815586, persoana de contact : Ignea Adina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSTITUTIA PREFECTULUI -JUDETUL ALBA, STR.I.I.C BRATIANU, NR.1, ALBA IULIA, CAMERA 103
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE BENZINA FARA PLUMB SI MOTORINA PE BAZA DE BONURI VALORICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL ALBA DORESTE SA ACHIZITIONEZE BENZINA FARA PLUMB SI MOTORINA PE BAZA DE BONURI VALORICE, PENTRU MASINILE DIN DOTARE
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 716 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2000 lei . Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Ofertantul trebuie sa prezinte dovada constituirii garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor. Echivalenta lei/ euro se va face cu data publicarii invitatiei de participare. Forma de constituire a garantiei de participare: a) Scrisoare de garantie bancara, Formular nr.10b) Instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari in originalc) Plata cu numerar la caseria institutiei program de luni pana joi8?16, 30; vineri 8-14.d) ordin de plata vizat de banca emitenta, Cont bancar RO56TREZ0025005XXX000140.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatiade a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an, precum si valoarea activelor totale.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. In cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine 1%din garantia de participare (art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind neancadrarea in art. 180 din OUG 34/2006-Formular 2, semnat , stampilat.Cerinta nr.2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Formular 3, semnat, stampilat. Se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: Certificat fiscal privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat - copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul", Certificat fiscal privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale - copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul".Cerinta nr.3 Declaratie privind neancadrarea in prevederile art 69'1 din OUG 34/2006-Prezentare Formular 4, semnat, stampilat.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: - Feneser Gheorghe ?prefect, - Pavel Maria- sef serviciul financiar contabilitate, resurse umane, relatii publice- Murg Cornel ? subprefect, - Fulea Codruta- consilier juridic asistent, - Albu Mihaela- consilier juridic principal, -Ignea Adina-consilier superior, - Popa Marius- consilier juridic principal, - Untea Dan ?consilier superior-Bumbu VasileCerinta nr.4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 5 semnat, stampilatCerinata nr.5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 6, semnat, stampilat. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluiin original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul - din caresa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta copie ?conform cu originalul?a bilantului contabil pentruanul 2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniCerinta nr. 2Lista statiilor de distributie in care se poate alimenta cu carburant. -Cerinta nr. 1 - Ofertantul va prezenta documente care sa ateste confromitatea cu standardele si normele de calitate impuse dee Comunitatea Europeana ISO 9001/2008 sau alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2013 16:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 15:05