Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie benzina fara plumb si motorina pe baza de card pentru parcul auto-moto din dotarea Directiei Politiei Locale Timisoara


Detaliu pentru invitatia numarul 344575
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA POLITIEI LOCALE TIMISOARA
Numar invitatie: 344575/01.04.2013
Denumire contract: Achizitie benzina fara plumb si motorina pe baza de card pentru parcul auto-moto din dotarea Directiei Politiei Locale Timisoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA POLITIEI LOCALE TIMISOARACod fiscal: 27872311, Adresa: STR.AVRAM IMBROANE NR.54, Timisoara, Telefon: 0256-246.112/206008, Fax: 0256-246.112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Avram Imbroane nr.54, Timisoara, Romania, cod postal: 300129, telefon: +40 0256246112, fax: +40 0256246112, persoana de contact: Biroul Comunicare, Relatii cu Publicul si Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Avram Imbroane nr.54, Timisoara, Romania, cod postal: 300129, telefon: +40 0256246112, fax: +40 0256246112, camera E104
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie benzina fara plumb si motorina pe baza de card pentru parcul auto-moto din dotarea Directiei Politiei Locale Timisoara
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie benzina fara plumb si motorina pe baza de card pentru parcul auto-moto din dotarea Directiei Politiei Locale Timisoara, conform documentatie de atribuire.Cantitatea minima estimata: 3.500 litri Benzina fara plumb;18.000 litri Motorina;Valoarea estimata pina la 31.12.2013 pentru contractul ce urmeaza a fi incheiat =107.020, 14 lei.Contractul poate fi prelungit cu maxim patru luni in anul urmator, conditionat de existenta resurselor financiare alocate pentru aceasta destinatie, cu posibilitatea suplimentarii cantitatilor in functie de necesitatea autoritatii contractante, conform prevederilor art.6, alin.3 din HG 925/2006 actualizata.Cantitatea maxima estimata: 7.000 litri Benzina fara plumb;24.000 litri Motorina;Valoarea maxima estimata a contractului=157.040, 32 lei.Val.maxim.estimata reprezinta val.estimata globala a contractului ce contine si val.posibile suplimentari.Optiuni: Supliment: conf.II.2.1.Val.min.=val.estim.procedura pt.elab.si eval.oferte.Val.max=val.estim. globala
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 020.14 - 157, 040.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare: 1.600 leiPerioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO60TREZ6215006XXX008200 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Directia Politiei Locale Timisoara, cod fiscal 27872311 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare poate fi depusa si in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 1 ? semnata si stampilata de ofertant.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 2 ?semnata si stampilata de ofertant. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, (numai pentru situatiile prevazute la art.181, lit.a), c^1)si d)), daca este cazul;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 3;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 4. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Director executiv ? Doru Spataru, Directori executivi adjuncti: Dorel Cojan, Cristina Scutariu, site: www.polcomtim.ro.Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Cristina Scutariu, Mirela Bogdanescu, Marin Baljin, Popescu Bianca-Ana , Toma Vasile.Persoane care aproba bugetul autoritatii contractante: Primar ? Robu Nicolae, Viceprimari: Diaconu Dan Aurel, Stoia Traian-Constantin ; consilieri locali: Birsasteanu Florica ; Bogdan Ciprian; Boglut Dorel; Boncea George Flavius; Caprea Vasile; Ciuhandu Ovidiu; Dimeca Radu Dragos; Geana Nistor Pavel ; Herzog Bogdan Radu; Jichici Ciprian Corneliu; Jumanca RomanitaAdina Delia; Mosiu Simion; Olteanu Ramona Isabela; Orza Adrian Romita; Petrisor Andrei Romulus; Purceld Octavian Mircea; Ruset Vasile; Sandu Constantin Stefan; Saracan Maria; Simonis Alfred Robert; Taropa Lucian; Tarziu Adelina Larissa; Toanca Radu Daniel; Vesa Vasile Teodor; Wolf Elena; a se vedea site. www.primariatm.ro5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ?-semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere ? Formular 8, mai putin Formularul 3-Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romane: a). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu riginalul?) - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul): Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) ? se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara ? Se va prezenta o Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respective. Standarde de asigurare a calitatii. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru comercializare, distribuire, livrarea de echipamente similare, conform ISO 9001 valabile la data limita de depunere a ofertelor - In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin prezentarea documentelor de catre fiecare membrul al asocierii pentru partea lor de implicare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2013 11:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer