Achizitie publica - Achizitie benzina fara plumb si motorina, pe baza de card pentru parcul auto-moto din dotarea Directiei Politiei Locale Timisoara
Detaliu pentru invitatia numarul 357408
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357408/10.02.2014
Denumire contract: Achizitie benzina fara plumb si motorina, pe baza de card pentru parcul auto-moto din dotarea Directiei Politiei Locale Timisoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA POLITIEI LOCALE TIMISOARACod fiscal: 27872311, Adresa: STR.AVRAM IMBROANE NR.54, Timisoara, Telefon: 0256-246.112/206008, Fax: 0256-246.112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Avram Imbroane nr.54, Timisoara, Romania, cod postal: 300129, telefon: +40 0256246112, fax: +40 0256246112, persoana de contact: Biroul Comunicare, Relatii cu Publicul si Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Avram Imbroane nr.54, Romania, cod postal: 300129, telefon: +40 0256246112, fax: +40 0256246112, sediul Directiei Politiei Locale Timisoara, camera E104, etaj 1.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie benzina fara plumb si motorina, pe baza de card pentru parcul auto-moto din dotarea Directiei Politiei Locale Timisoara
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie benzina fara plumb si motorina pe baza de card pentru parcul auto-moto din dotarea Directiei Politiei Locale Timisoara, conform specificatiilor din documentatia de atribuire.Cantitatea minima estimata: 2.500 litri benzina fara plumb, 15.000 litri Motorina.Valoarea estimata pina la 31.12.2014 pentru contractul ce urmeaza a fi incheiat=84.200 lei.Contractul poate fi prelungit cu maxim patru luni in anul urmator, conditionat de existent resurselor financiare allocate cu aceasta destinatie, cu posibilitatea suplimentarii cantitatilor, in functie de necesitatea autoritatii contractante, conform prevederilor art.6 din HG 925/2006 actualizata. Cantitatea maxima estimata 19.380 litri benzina fara plumb, 30.000 litri Motorina.Valoarea maxima estimata a contractului=235.123, 20 lei. Val.maxim.estimata reprezinta val.estimata globala a contractului ce contine si val.posibile suplimentari.Optiuni: Suplimentare conf.II.2.1. Val.min.=val.estim.pt.elab si eval. oferte.Val.max=val.estim.globala.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84, 200 - 235, 123.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum garantie de participare: 1.600 lei. Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: virament bancar in contul RO60TREZ6215006XXX017650 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, beneficiar Directia Politiei Locale Timisoara, cod fiscal 27872311 - se prezinta O.P.confirmat de banca emitenta, sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus, conf. art.86 alin.1 din HG 925/2006 actualizata.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conf.art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, in cazul in care se va prezenta o garantie de participare constituita in alta moneda, data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente este cursul comunicat de BNR la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr.346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care va depune toate documentele legale care atesta calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-lor, asocierea respective nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art.16, alin.2 din Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 1 ? semnata si stampilata de ofertant.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 2 ?semnata si stampilata de ofertant. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, (numai pentru situatiile prevazute la art.181, lit.a), c^1)si d)), daca este cazul;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 3;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 4. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Directori Executiv Adjuncti: Dorel Cojan, Cristina Scutariu, site: www.polcomtim.ro.Membrii titular ai comisiei de evaluare: Cristina Scutariu, Mirela Bogdanescu, Marin Baljin, Ciucur Claudiu, Roman Iboyka. Membrii de rezerva: Dorel Cojan, Cosmina Petricescu, Tanase Dan, Lacramioara Pletea, Popescu Bianca.Persoane care aproba bugetul autoritatii contractante: Primar ? Robu Nicolae, Viceprimari: Diaconu Dan Aurel, Stoia Traian-Constantin, Administrator public: Dragoi Sorin; Director Directia Economica: Haracicu Smaranda, Consilieri locali: Birsasteanu Florica; Grigoriu Grigore; Boglut Dorel; Boncea George Flavius; Stoian Florian; Ciuhandu Ovidiu; Dimeca Radu Dragos; Geana Nistor Pavel; Herzog Bogdan Radu; Jichici Ciprian Corneliu; Jumanca Romanita Adina Delia; Mosiu Simion; Olteanu Ramona Isabela; Orza Adrian Romita; Petrisor Andrei Romulus; Folica Petrica; Ruset Vasile; Sandu Constantin Stefan; Saracan Maria; Simonis Alfred Robert; Taropa Lucian; Tarziu Adelina Larissa; Toanca Radu Daniel; Vesa Vasile Teodor; WolfElena; a se vedea site. www.primariatm.ro.5.Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor ?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ?-semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului; In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere protrivit art.11 alin.(4) din HG 925/2006.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din ordinul 509/2011.6.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere protrivit art.11 alin.(4) din HG 925/2006.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din ordinul 509/2011.Nota: - cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 5) si 6), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere conform Ordinului 314/2010. Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romane: a). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu riginalul?) - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul): Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) ? se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara ? Se va prezenta o Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respective. 1. Standarde de asigurare a calitatii. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru comercializare, distribuire, livrarea de produse similare, conform ISO 9001 valabile la data limita de depunere a ofertelor - In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin prezentarea documentelor de catre fiecare membrul al asocierii pentru partea lor de implicare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2014 11:41