Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie benzina fara plumb si motorina pe baza de carduri


Detaliu pentru invitatia numarul 325403
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTIA MUNCII
Numar invitatie: 325403/27.04.2012
Denumire contract: Achizitie benzina fara plumb si motorina pe baza de carduri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTIA MUNCIICod fiscal: 12335018, Adresa: STR. MATEI VOIEVOD NR. 14, SECTOR 2, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 3027075, 3027076, Fax: 3027075
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se depun in seap la adresa www.e-licitatie.ro, avand in vedere ca procedura aleasa este online
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie benzina fara plumb si motorina pe baza de carduri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie benzina fara plumb si motorina pe baza de carduri.Valoarea estimata fara TVA: intre 75.740 si 113.610 RON, valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele )iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 113, 610 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1000 de lei.Perioada de valabiliate a garantiei de participare :60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modalitatile de constituire ale garantiei de participare sunt cele prevazute la art. 86, alin. 1 din H.G. nr. 925/2006.Autoritatea contractanta accepta inclusiv depunerea sumei la casierie( de luni pana vineri intre orele 8:00 si 16:00 )conform art. 86, alin. 5 din H.G. nr. 925/2006. Pentru plata garantiei de participare prin virament bancar, contul de trezorerie este RO21TREZ7005005XXX000174 deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti, cod fiscal 12335018.In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta in baza art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului 1% din aceasta valoare.Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii: ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- se va completa formularul nr. 1 din sectiunea Formulare.Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- se va completa formularul nr. 2 din sectiunea Formulare.Certificat de atestare fiscala eliberat de catre organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetul local scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - se va completa formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: se va completa formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Dantes Nicolae Bratu- Inspector General de Stat, Viorica Pavlu-Director Economic, Luminita Mariana Corneci- Sef Serviciu Legislatie Contencios Administrativ, Lucian Chisiu-Consilier, Marian Stelea- Consilier, Bucur Constantin-Referent, Petru Sotir Simionescu -Referent Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate livrarea produselor de natura celor care fac obiectul achizitiei.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine, sub forma de traduceri legalizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani., Ofertantul sa detina cel putin o statie de distributie la care alimentarea se poate face pe baza de carduri in fiecare judet. Certificat SR EN ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer