Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie benzina-motirina pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 345158
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL VALENII DE MUNTE(Primaria Valenii de Munte)
Numar invitatie: 345158/12.04.2013
Denumire contract: Achizitie benzina-motirina pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL VALENII DE MUNTE(Primaria Valenii de Munte)Cod fiscal: 2842870, Adresa: STR. BEREVOIESTI, NR. 3A, Valenii de Munte, Telefon: +40 0244280816, Fax: +40 0244280631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. BEREVOIESTI, NR. 3A, Valenii de Munte, Romania, cod postal: 106400, telefon: +40 0244280816, fax: +40 0244280631, persoana de contact: Silviu Nicolae Burdusel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante: STR. BEREVOIESTI, NR. 3A, Valenii de Munte, judetul Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie benzina-motirina pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie benzina far plumb: 6722, 68 litri si motorina Euro Diesel 5:26533, 99 litri pe baza de bonuri valorice
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 2500 lei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuant si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau prin ordin de plata in original in cuantumul prevazut. Pentru cazul in care garantia de participare se constituie in alta moneda pentru o evaluare unitara echivalenta leu/alta valuta, sau un curs de schimb care se va raporta la data de 09.04.2013. Instrument de garantie trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In conf. cu preved. art. 278"1 din OUG 34/2006 cu modif. si complet ult., in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 60 de zile raportate la data limita de depunere a ofertelor. Contul de trezorerie de garantii de participare este: RO04TREZ5285006XXX000230 deschis la Trezoreria Valenii de Munte. Codul Fiscal al AC este: 2842870
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratie privind eligibilitatea - Formular CRS1Cerinta nr. 2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 - Formular CRS2 se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul localCerinta nr. 3-Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular CRS3Cerinta nr. 4-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular CRS4Cerinta nr. 5- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 - Formular CRS5Persoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Florin Constantin - primar, Gheorghe Vasile - viceprimar, Toader Elena Adina - secretar, Stroescu Doru - sef birou achizitii publice si administrarea fondurilor europene, Nitu Elena - Sef Serviciu Buget-Finante, Impozite si Taxe Locale si consilieri locali: Mares Liliana, Andrei Nicolae, Mihai Ilie Viorel, Nila Puskin, Popescu Constantin Gabriel, Popescu Dumitrica, Oprea Constantin, Gajman Doru, Ionita Constantin, Piscan Ion Daniel, Tanase Radu George, Coman Vasile, Diaconescu Dan, Dafina Anghel, Costovici Marian si Costache Irinel Augustin.Cerinta nr. 6- Declaratia incadrare IMM daca este cazul - Formular CRS6Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, cu precizarea cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista statiilor in care se poate alimenta cu carburant pe baza de BVC. Cerinta minima: furnizorul trebuie sa detina cel putin o statie in orasul Valenii de Munte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2013 13:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer