Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE BENZINA SI MOTORINA


Detaliu pentru invitatia numarul 324803
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA SAPOCA
Numar invitatie: 324803/23.04.2012
Denumire contract: ACHIZITIE BENZINA SI MOTORINA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA SAPOCACod fiscal: 3724415, Adresa: Comuna SAPOCA, Buzau, Telefon: 0238528145/6/7, Fax: 0238528474
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna SAPOCA, Buzau, Romania, cod postal: 127540, telefon: +40 0238528145/6/7, fax: +40 0238528474, persoana de contact: MARIA RAPITEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante : SPITALUL DE PSIHIATRIE SAPOCA, com SAPOCA, jud. BUZAU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE BENZINA SI MOTORINA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de benzina premiu fara plum CO 95 si motorina EURO DIESEL 5.
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 213, 064 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1% din valoareaestimata: 2.130 lei.Se poate constituiconform prevederilor art.86, alin. (1)din HG 925/2006 - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Deasemeni se poate depune si la casieria unitatii sau cu OP in contul RO74TREZ1665005XXX000318Trezoreria Buzau, astfel la data si ora deschiderii ofertei suma sa fie in contul AC.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile (egala cu perioada de valabilitate a ofertei)
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului.Modalitatea de constituire se poate face conf. art.90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 , modificata si completata ( Declaratia de eligibilitate )formularul nr.1;? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata formularul nr.2;? Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul consolidat general, in luna anterioara celei in care se depun ofertele;? Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetele locale , in luna anterioara celei in care se depun ofertele.? Certificat de participare cu oferta independenta , conform Ord. 314/2010 a presedintelui ANRMAP.formularul nr.10Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006, modificata si completata, privind conflictul de interese.Persoanele responsabile: ec.Popescu Dumitru - manager, ec.VladLaurentiu - director financiar, ec.Rapiteanu Maria - sef birou achizitii publice, jr.Neagu Liliana - cons.juridic.formularul 11 ? Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";? Autorizatie pentru accesul la EMCS , eliberata de Autoritatea Nationala a Vamilor, conform Ordinului ANAF nr. 3652/2009 de aprobare a instructiunilor privind accesul operatorilor economici la aplicatia EMCS ? RO de control al miscarilor cu produse accizabile in regim suspensiv de accize , pentru produsele CTL -copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul ;? Autorizatie de antrepozit fiscal a produselor energetice in regim suspensiv de accize , eliberata de ANV - copie lizibila cu mentiunea "conform cu original
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ? Fisa de informatii generale (formularul nr.3) ? cifra de afaceri pe ultimii 3 ani .Solicitarea referitoare la valoarea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului , a operatorului economic trebuie sa nu fie mai mare decat valoarea estimata a contractului , multiplicata cu 2 - 426128; ? Bilantul contabil pe ultimii 3 ani, vizat de organele abilitate.;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrari, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; In cazul in care operatorul economic are mai putin de 3 ani de la infiintare se va completa documentul solicitat pe intreaga perioada de la infiintare; ? Experienta similara - prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente/contracte/procese verbale de receptie prin care sa confirme livrarea produselor in valoare de cel putin egala cu valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit; ? Declaratie pe propria raspundere continand informatii despre dotarile specifice , utilaje , echipament tehnic, mijloace de transport specifice, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea contractului si a gradului de acoperire la nivel judetean.CERT.DE CONFORMITATE si LICENTA conf.n Standarde relevante privind asigurarea calitatii ? ISO 9001:2008, si managementului mediului ? ISO 14000 :2005;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 11:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer