Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE BETON ASFALTIC 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 342658
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Blaj
Numar invitatie: 342658/13.02.2013
Denumire contract: ACHIZITIE BETON ASFALTIC 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul BlajCod fiscal: RO 4563007, Adresa: PIATA 1848, NR. 16, , Blaj, Telefon: 0752242306, Fax: 0258710014
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA 1848, NR. 16, , Blaj, Romania, cod postal: 515400, telefon: +40 0726685511, fax: +40 258710014, persoana de contact: Paul Timpa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Blaj, sala de sedinte, PIATA 1848, NR. 16, , Blaj, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE BETON ASFALTIC 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZAREA BETONULUI ASFALTIC LA LOCATIILE INDICATE DE PRIMARIA MUNICIPIULUI BLAJ
II.1.6) CPV: 44113600-1 - Bitum si asfalt (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform art.86, alin.(1), (2), (3)din H.G.nr.925/2006Garantia de participare in valoare de 10.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei contestatii a ofertantilor respinse de CNSC ca nefondata, autoritatea contractanta, va retine din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278 indice 1 lit. ?b? dinOUG 34/2006- actualizata. Asfel suma totala ce se va retine este de 4.280 lei.Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formular nr. 3, b) prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare: RO98TREZ0035006XXX000436, deschis la Trezoreria mun. Blaj), depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante sau prin orice alt instrument bancar de plata;In conformitate cu art.86, alin 6 din HG 925/2006, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelorDupa deschidere, ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere conform art 33 alin 3 lit b) din HG 925/2006.Data la care se va calcula echivalenta leu/euro/alta valuta (curs BNR) se va face cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, pt ca garantia de participare in alta valuta sa poata fi corelata cu cea in lei.
Garantie de buna executie
Modul de constituire a garantiei se va face conform art. 90 din HG nr. 925/2006Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Aceasta se va depune in original. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA, sau de 5% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM-urilor.Garantia de buna executie se va constitui: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular nr 16) conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006, prinretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, laUnitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 11. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari prin Legea nr.337/2206, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: completare Formular nr. 8Cerinta nr. 22. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari prin Legea nr.337/2206, cu modificarile si completarile ulterioare- completare Formular nr. 7In vederea sustinerii formularului vor fi prezentate: 1) Certificatelefiscale eliberate de autoritatile legale competente, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatsi taxele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in oricare din formele: original/copie legalizata?.Cerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independentaCerinta obligatorie: - completare Formular nr.6Cerinta nr. 4Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006 cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, coroborate cu ordinul nr.170/05.07/2012 privind interpretarea art. 69^1 din OUG nr.34/2006 completata de catre ofertant, subcontractant si/sau tert sustinator.Cerinta obligatorie: - completare Formular nr.12In vederea completarii acestor declaratii precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste aprobarea bugetului aferent, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: 1. Rotar Gheorghe ValentinPrimar2. Basaraba Liviu CornelViceprimar3. Balu DanConsilier Local4. Rotaru Eugen MirceaConsilier Local5. Muresan LiviaConsilier Local6. Duma IoanConsilier Local7. Fratila Ioan BogdanConsilier Local8. Cleja IoanConsilier Local9. Todeasa VirgilConsilier Local10. Sinea Silviu SimionConsilier Local11. Damian Augustin AurolConsilier Local12. Popovici VasileConsilier Local13. Balau Teodora AdelaConsilier Local14. Nicusan Claudiu StefanConsilier Local15. Sava IoanConsilier Local16. Moldoveanu Puiu VasileConsilier Local17. Petri ConstantinConsilier Local18. Tomoiaga IoanConsilier Local19. Tarco MihailConsilier Local20. Barbat TeodorConsilier LocalPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. Stefanescu Sergiu - Secretar2. Cristea Cristina ? Director Economic3. Groza Radu ? Birou Achizitii4. Saratean Mihai ? Sef birou Investitii5. Costea Ana Maria ? Inspector birou investitii6. Docolin Gheorghe ? Sef birou urbanism7. Oltean Claudia ? Inspector birou investitii8. Cotet Constantin ? Sef Serviciul public9. Ratiu Elena ? Contabil Serviciul public Persoane juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic. Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Ofertantului economic clasat pe primul loc, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea certificatului constatator emis de ONRC in original/copie legalizata, pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copieIn cazul unei asocieri, fiecare ofertant este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima de calificare: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie de minimum 1.000.000, 00 lei.Cursul mediu de referinta la care se face echivalenta euro/leu comunicat de BNR, astfel: 2010 = 4, 209 lei 2011 = 4, 237 lei 2012=4, 460.Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de o alta persoana, conform OUG34/2006; operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, conf. art.186 din OUG 34/2006. In cazul persoanei care asigura sustinere economica si financiara, se vor avea in vedere prevederile Legii nr. 279/2011;Cerinta obligatorie prezentare: 1.Fisa de informatii generale ?Se va prezenta in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.2. Documente disponibile ale operatorilor economici care probeaza valoareacifrei de afaceri solicitata, Sustinerea capacitatii financiare: Pentru a dovedi ca sustinatorul nu se afla in situatia art.180 din OUG nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie a sustinatorului intocmita in conformitate cu Pentru a dovedi ca sustinatorul nu se afla in situatia art.181, lit.a), c^1 si d) din OUG nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie a sustinatorului intocmita in conformitate cu In cazul sustinerii capacitatii economico ? financiare ofertantul va prezenta un angajament ferm al sustinatorului, incheiat in forma autentica.Angajamentul ferm prezentat de ofertant se va intocmi in conformitate cu Formularul - Angajament Tert sustinator financiar din prezenta documentatie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa declare lista principalelor livrari executate in ultimii 3 ani; completare Formular nr.9Curs euro: 2010 ? 4, 2092011 ? 4, 2372012 ? 4, 460 Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001/2000 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) conform art. 172 alin.(1) valabil la data limita de depune aofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat de calitate vor prezenta probe sau dovezi prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P., la adresa www. e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2013 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer