Achizitie publica - Achizitie Beton Asfaltic
Detaliu pentru invitatia numarul 329524
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329524/14.06.2012
Denumire contract: Achizitie Beton Asfaltic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna VamaCod fiscal: 3896895, Adresa: Str, Tineretului nr.803 loc.Vama jud.Satu-Mare, Vama, Telefon: 0261-857161, Fax: 0261-857001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str, Tineretului nr.803 loc.Vama jud.Satu-Mare, Vama, Romania, cod postal: 447350, telefon: +40 261857161, fax: +40 261857001, persoana de contact: Vasile Corodan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str, Tineretului nr.803 loc.Vama jud.Satu-Mare, Vama, Romania, cod postal: 447350, telefon: +40 261857161, fax: +40 261857001, persoana de contact: Vasile Corodan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Beton Asfaltic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona Beton asfaltic BA16 , necesar pentru repararea strazilor comunale.
II.1.6) CPV: 44113620-7 - Asfalt (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4000 lei? Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in una din urmatoarele forme : ? Instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari? Chitanta emisa de caseria autoritatii contractantesau? Ordin de plata ? confirmat debanca emitenta ? original, insotit de extrasul de cont din care sa reiasa realizarea platii.Garantia de participare va fi valabila pe o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Instrumentul de garantare trebuie sa prezinte toate situatiile in care garantia poate fi retinuta de autoritatea contractanta.In situatia in care se va depune contestatie la CNSC , suma de 4000 lei se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: -Printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau- Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate.Garantia de buna executie 6 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare si prezentare Formular A -"Declaratie privind eligibilitatea" din cadrul sectiunii Formulare.Incadrarea in situatia prevazuta in art.180 din OUG 34/2006 , atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Completare si prezentare Formular B -"Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 " din cadrul sectiunii Formulare.Incadrarea in situatia prevazuta in art.181 din OUG 34/2006 , atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Prezentare Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice , eliberat de DGFP.(Copie Legalizata, original sau Copie conform cu originalul)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Prezentare Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice , privind impozitele si taxele locale.(Copie Legalizata, original sau Copie conform cu originalul)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Declaratie privind Calitatea de participant la procedura- Formular ICertificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular GDeclaratie privind neancadrarea in in prevederile art.69 alin.1 din OUG nr.34/2006- Formular HPersoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Primar- Corodan Vasile, Viceprimar-Sandor Imre Vilmos si Secretar: - Man Dumitru , Jurist -Monac Mircea Cosmin , Corodan V. Vasile -Administrator PublicFormularele de mai sus se regasesc in cadrul sectiunii"Formulare". Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei) din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, acesta este autorizat si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata..
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Se solicita cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 anide cel putin 400.000 lei.Ultimul bilant contabil.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in furnizare produselor ce fac obiectul contractului prin prezentarea unui liste cu principalele livrari in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului.Se solicita ca cerinta minima dovada detinerii si disponibilizarii (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a unei statii de mixtura asfaltica care va prezenta autorizatie de functionare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 15:31