Achizitie publica - Achizitie beton asfaltic, mixtura stocabila si emulsie de bitum
Detaliu pentru invitatia numarul 335757
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335757/20.09.2012
Denumire contract: Achizitie beton asfaltic, mixtura stocabila si emulsie de bitum
Stare procedura: Anulata
Observatii: Aceasta cerere de oferta a fost trecuta in starea Anulare administrativa in mod automat deoarece la data limita de depunere oferte nu exista nici un ofertant inscris care a depus oferta de pret
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. MUNICIPAL CONSTRUCT S.A.Cod fiscal: 28075461, Adresa: BULEVARDULI. C. BRATIANU NR. 38, Targoviste, Telefon: +40 245613885, Fax: +40 245613885
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie beton asfaltic, mixtura stocabila si emulsie de bitum
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie beton asfaltic cu piatra concasata BAPC8 si BAPC16, mixtura stocabila si emulsie de bitum pentru amorsarea suprafetelor pentru reparatii strazi si alei pietonale in municipiul Targoviste
II.1.6) CPV: 44113600-1 - Bitum si asfalt (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 490, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: LOT 1= 8060 lei, LOT 2= 1740 lei, din care suma corespunzatoare art. 278-1 din OG 34/2006 este: LOT 1= 4030 lei, LOT 2= 870 lei. Valabilitate garantie 90 zile de la data limita depunere oferte. Forma de constituire : instrument de garantare emis de societate bancara/de asigurari (Formular14 in care se va mentiona, obligatoriu, suma corespunzatoarel art 278-1), sau OP in cont RO37RNCB067612054191001 beneficiar MUNICIPAL CONSTRUCT S.A. In cazul constituirii prin OP se va completa o declaratie pe propria raspundere privind luarea la cunostinta a prevederilor art 278-1. Garantia nu poate fi constituita de subcontractanti. Garantia se va depune atat la sediu in original(in cazul instrumentului de garantare ) cat si in SEAP(scanata, conform cu originalul si semnata electronic).IMM pot solicita reducerea garantiei cu 50%, caz in care vor completa declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, ce va fi transmisa cu garantia de participare(Formular 15). In cazul asociatiilor, toti asociatii trebuie sa faca dovada ca reprezinta o IMM.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 5% (2.5% pt IMM) din valoarea fara TVA a contractului subsecvent si se va constitui prin instrument de garantare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale . In al doilea caz, furnizorul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct, la dispozitia autoritatii contractante, la Trazoreria statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestui cont, in care va depune o suma initiala de minim 0.5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 : Certificatului prevazut de Ordin ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.(Formularul nr. 1)Cerinta nr. 2 : Declaratie privind neicadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(Formularul nr. 2).Cerinta nr. 3 : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.(Formularul nr. 3).Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice si Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Cerinta nr. 4 : Declaratie privind calitatea de participant la procedura.(Formularul nr. 4).Cerinta nr. 5 : Declaratie privind evitarea conflictului de interese, neicadrarea in prevederileart. 69-1 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si comletarile ulterioare.(Formularul nr. 5).Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Olaru Mihai ? Director General- Fanaca Valerica ? Director Economic- Stanescu Ionut ? Sef Birou Tehnic.Nota: In cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei se va prezenta imputernicire pentru semnatarul ofertei, semnata de catre administrator, sau un alt document legal echivalent, impreuna cu copii dupa actele de identitate ale persoanelor nominalizate.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. In cazul existentei punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certificate eliberate de Autoritatile publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine.In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentatul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in Fisa de date a achizitiei. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare ? Formularul nr. 16 si anexa.In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din parteaautoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Persoane juridice /fizice straine : Documente relevante emise de catre autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic din care sa reiasa: denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii. Aceste documente vor fi utilizate si laverificarea situatiei personale a ofertantului. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.In cazul in care documentul a fost prezentat in copie conforma cu originalul, i se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, prezentarea acestuia in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Informatii privind situatia economico-financiara.Cifra de afaceri globala medie anuala in ultimii 3 ani: LOT 1= minim 201500 lei, LOT 2= minim 87000 lei.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Se va atasa copie dupa situatia financiara anuala (bilant anual, cont de profit si pierderi)pe 2011, inregistrata laadministratia financiara.Cerintele pot fi demonstrate si prin sustinerea acordata de o terta persoana, care va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica si nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. art. 69.1, art. 180 si art. 181 lit.a, c1 si d din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : - Lista principalelor livrari , in ultimii 3 ani.Se solicita experienta similara: ofertantul trebuie sa demonstreze ca a furnizat produse similare, in ultimii 3 ani, de cel putin: LOT 1=201500 lei, LOT 2= 43500 lei, fara TVA. Cerintele pot fi demonstrate si prin sustinerea acordata de o terta persoana, care va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica si nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. art. 69.1, art. 180 si art. 181 lit.a, c1 si d din OUG 34/2006., Cerinta nr. 2: - Informatii privind utilaje instalatii si echipamente necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantultrebuie sa faca dovada ca detine (proprietate, leasing/ prin contracte / conventii de inchiriere sau prin angajament de sustinere) de urmatoarele tipuri de echipamente: - statie producere mixturi asfaltice (inspectie tehnica valabila);
-laborator de incercari autorizat pentru mixturi asfaltice (inspectie tehnica valabila)Ofertantii care depun oferta pentru LOTUL 1 vor trebui sa demonstreze ca statia de asfalt utilizata in derularea contractului este situata in municipiul Targoviste, sau localitatile limitrofe.Cerintele pot fi demonstrate si prin sustinerea acordata de o terta persoana, care va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica si nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. art. 69.1, art. 180 si art. 181 lit.a, c1 si d din OUG 34/2006., Cerinta nr. 3: - Autorizatie de Mediu pentru statia de asfalt valabila la data deschideriiofertelor., Cerinta nr. 4: Informatii privind subcontractantii.Subcontractantii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. art. 69-1.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentatul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in Fisa de date a achizitiei. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare ? Formularul nr. 16 si anexa.In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/ documentele edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenulprevazut in respectiva solicitare. Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii pentru activitatea de fabricare mixturi asfaltice, conform ISO 9001 (sau echivalent), in termen de valabilitatementionat de emitent.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerinta trebuie sa fie indeplinita de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului deasociere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2012 09:20