Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie beton gata de turnare


Detaliu pentru invitatia numarul 334622
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL VULCAN
Numar invitatie: 334622/31.08.2012
Denumire contract: Achizitie beton gata de turnare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL VULCANCod fiscal: 4375267, Adresa: Bd. Mihai Viteazu nr.31, Vulcan, Telefon: 0254570340, Fax: 0254571910
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Mihai Viteazu nr.31, Vulcan, Romania, cod postal: 336200, telefon: +40 254570340, fax: +40 254571910, persoana de contact: NICOLAE FARA, CRISTINA MOISE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Vulcan - Bd. Mihai Viteazu nr.31, sala de sedinte a consiliului local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie beton gata de turnare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de beton gata de turnare cu transportul la beneficiar
II.1.6) CPV: 44114100-3 - Beton gata de turnare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 842.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot1:399 lei; Lot2:880 lei; Lot3:235 lei;Modalitate de constituire: obligatoriu, garantia de participare se va constitui pentru fiecare lot in parte si conform prevederilor art.86, alin (1) sau art.86, alin (5) din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Daca se opteaza pentru constituirea garantiei cu ordin de plata, contul in care se va vira suma este: RO34 TREZ 368 5006 XXX 00 1947, deschis la Trezoreria Petrosani. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei asa cum a fost solicitata prin documentatia de atribuire si se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul in care ofertantul a depus contestatie la CNSC iar acesta a respins contestatia, conform prevederilor art. 278 cu 1, alin (1), lit.a din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completariele ulterioare, autoritateacontractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma conform prevederii legale
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va verifica existenta tuturor documentelor solicitate de autoritatea contractanta pentru demonstrarea situatiei personale a ofertantului si conformitatea acestora cu cerintele din documentatia de atribuire pentru fiecare lot in parte.Ofertantul/asociatul va demonstra ca: - nu a fost condamnat, in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani, - nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic, - si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit (respectiv obligatiile scadente in lunaanterioara celei in care se prezinta ofertele), - si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale (respectivobligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele), - in ultimii 2 ani, si-a indeplinit sau nu si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile asumateprintr-un alt contract de achizitie publica, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, - nu a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala, - nu prezinta informatii false si este obligat sa prezinte informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare, - participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta -indeplinirea conditiilor prevazute in ORDIN nr.314/2010- ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator/ nu are dreptul de a avea membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau nu are dreptul de a avea actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la articolul 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Ofertantul/asociatul va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", pentru fiecare lot, urmatoarele: - Declaratie privind eligibilitatea (se va depune si de catre tertul sustinator);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G Nr.34/2006 (se va depune si de catre tertul sustinator pentru lit.a, c1 si d);
- certificat privind indeplinirea obligatiilor fiscale de plata catre stat cu situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta;
- certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local - pentru sediul principal si sediile/punctele de lucru implicate in derularea contractului, cu situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 cu 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va depune si de catre subcontractant si tertul sustinator);Persoanele din partea autoritatii contractante care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Ile Gheorghe, Peter Rodica, Fara Nicolae, Leonte Luminita, Moise Cristina. Consilieri locali: Barbu Pompiliu, Barbita Eugenia, Berghian Maria Hajnal, Cirstoiu Alina Anamaria, Cocosi Vartopeanu Constantin, Dragu Constantin Petrica, Duna Gheorghe Daniel, Hodor Petru, Iszac Cristina Stefania, Kilin Nicolae Dorin, Merisanu Cristian, Muresan Caprian, Nica Ioan Dorel, Petculescu Petre Dan, Rosmenteniuc Danut Sorin, Simion Spiridon, Stoica Angela, Socaci Malvine, Schiopu Ioan Dorel. Se va verifica existenta tuturor documentelor solicitate de autoritatea contractanta pentru demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale a ofertantului si conformitatea acestora cu cerintele din documentatia de atribuire.Ofertantul/ofertantul asociat va demonstra ca: - este inregistrat ca persoana fizica sau juridica la Oficiul Registrului Comertului sau la organismul echivalent din tara de origine cu domeniul de activitate care corespunde obiectului procedurii.In acest sens, ofertantul/asociatul va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" urmatoarele: - Certificat constatator emis de ORC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru fiecare lot, informatii generale despre ofertant si informatii referitoarela Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2009-2011) prin prezentarea formularului -Informatii generaleSe vor prezenta bilanturile contabile anualela 2010 si 2011 sau alte documente din care sa se poata verifica cifra de afaceri declarata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru fiecare lot in parte informatii referitoare la echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic. Se va prezenta- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Cerinta minima de calificare: Existenta a cel putin unui autovehicul special pentru transport beton gata de turnare. Se solicita astfel prezentarea: - Acte doveditoare pentru existenta autivehiculului (certificat de inmatriculare, contract/precontract de inchiriere daca autovehiculul nu este in proprietateaofertantului), Produsele vor fi conforme standardelor mentionate in caietul de sarcini. Se vor prezenta certificate sau documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, indentificata clar prin referire la specificatiile/standardele prevazute in caietul de sarcini sau laspecificatii/standarde echivalente (ex: rapoarte de conformitate, rapoarte deevaluare, rapoarte de incercari, certificate de calitate, certificate de conformitate, declaratii de conformitate)., Pentru fiecare lot in parte, informatii generale despre principalele livrari deproduse in ultimii 3 ani, prin prezentarea formularului - Declaratie privindlista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, luand in considerare sidata la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitateacomerciala., Cerinta minima de calificare pentru fiecare lot in parte: Derularea in ultimii 3 ani de contracte de furnizare beton gata de turnareastfel: Pentru Lotul 1: contractecu o valoare de cel putin 19900 lei (fara TVA) - valoarea poate fi a unui singur contract sau cumularea a maxim 2 contracte;Pentru Lotul 2: contractecu o valoare de cel putin 44000 lei (fara TVA)- valoarea poate fi a unui singur contract sau cumularea a maxim 2 contracte;Pentru Lotul 3: contractecu o valoare de cel putin 11700 lei (fara TVA)- valoarea poate fi a unui singur contract sau cumularea a maxim 2 contracte;Pentru demonstrarea cerintei minime de calificare, se va prezenta: cel putin un document din care sa se poata verifica valoarea solicitata: contract, PV de receptie, recomandare din partea beneficiarului. Se vor respecta standardele de asigurare a calitatii. Se va raporta la sistemele de asigurare a calitatii, bazate pe seriile de standarde europene relevante certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.Referitor la acest aspect, se va solicita ca ofertantul sa prezinte: Certificatul ISO 9001 si sau certificat echivalent acestuia emis de un organism stabilit in alte state ale Uniunii Europene, pentru domeniul de activitate relevant in raport cu obiectul contractului - copie conforma cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe www.e-licitatie.ro sau de la Primaria municipiului Vulcan camera 33 Achizitii publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 10:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer