Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie bitum fierbinte pentru drumuri tip D 70/100


Detaliu pentru invitatia numarul 330909
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: S.C. ADMINISTRATIA STRAZILOR, CONSTRUCTII EDILITARE SRL
Numar invitatie: 330909/03.07.2012
Denumire contract: Achizitie bitum fierbinte pentru drumuri tip D 70/100
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. ADMINISTRATIA STRAZILOR, CONSTRUCTII EDILITARE SRLCod fiscal: RO27259180, Adresa: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, LOC ALEXANDRIA, JUD. TELEORMAN, Alexandria, Telefon: +40 0762209070, Fax: +40 0247317011
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, LOC ALEXANDRIA, JUD. TELEORMAN, Alexandria, Romania, cod postal: 140033, telefon: +40 0762209070, fax: +40 0247317011, persoana de contact: LICU GRUIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Alexandria, str. Ion Creanga, Zona Modern, Bloc F
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Intreprindere cu capital de stat)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie bitum fierbinte pentru drumuri tip D 70/100
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona bitum fierbinte pentru drumuri tip D70/100 in cantitatede 200 tone, in livrari succesive de cate 25 tone in baza solicitarilor prin comenzi ferme.
II.1.6) CPV: 44113610-4 - Bitum (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :10000 lei ? valabila pe o perioada de cel putin 90 zile de la termenul limita de primire oferte;Garantia de participare la licitatie se poate constitui prin una din urmatoarele forme: 1) virament bancar in contul RO57RNCB0245117398620001 deschis la BCR Alexandria, cod fiscal 27259180;2) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ;3) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; scrisoarea de garantie bancara se va completa in conformitate cu prevederile formularului nr. 11si se va prezenta in original;4)numerar la casieriaSC ASCE SRL Alexandria, chitanta se va prezenta in original.;Autoritateacontractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarelesituatii: 1. Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; 2.Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care CNSC respinge contestatia depusa de un ofertant in cadrul proceduri, autoritateacontractanta va retine contestatorului din garantia de participare, conform art. 278-1, (1), lit b, din OUG 34/2006, suma de4320lei. Dovada constituirii garantiei va fi la vedere, in afara plicului continand oferta. Ofertelecare nu sunt insotite de garantiade participare in cuantumul si forma solicitata vor fi respinse la deschidere.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea viitorului contract fara TVA;Modul de constituire a garantiei de buna executie: 2 % din valoareafara TVA a contractului la semnarea acestuia, restul de 3 %prinretineri succesive din sume datorete pentru facturi partiale;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere-formular nr.2;In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declartie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei autoritati judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formularnr.3.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declartie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei autoritati judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Ofertantul/Candidatul/Ofertantulasociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formular nr. 5Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director: Jusca Mihai;Mateescu Mioara responsabilfinanciar contabil;Comisia de evaluare: Lunganu Liviu Valentin, Rotaru Sori, Geanta Dragos, Gruia Licu.Certificarea faptului ca participarea ofertantului/candidatului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta conf.Ordin314/2010 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , completare formular nr. 6;
- Certificatul fiscal eliberat de unitatea administrativ teritoriala de pe raza caruia societatea are sediul socialModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- SeprezeintaCertificatul de atestare fiscalaeliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelela bugetul local, in original/copie legalizata /copie conform cu originalul, scadent in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat - Se prezintaCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in original/copie legalizata /copie conform cu originalul, scadent in luna anterioara celei in care se depune oferta;Declaratie privind calitatea de participant la procdura - Ofertantul va completa formularul nr. 4; - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului- se va prezenta : Certificatulconstatator emis de oficiul registrului comertului, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data de depunerea ofertelor), din care sa reiasa : -ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ;
-ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei;Autorizatie de functionare/altele echivalente ? in original sau autentificate la notariat.- Persoane juridice / fizicestraine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate intraducere autorizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale;Bilantul contabil la data de31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind lista principalelorlivrari de produse in ultimii 3 ani continand valori, beneficiari;
-Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta maxim doua contracte finalizate de furnizare bitum fierbinte pentru drumuri tip D 70/100 (parti relevante ale contractului/contractelor)certificate conform cu originalul;
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
-Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul;
-Prezentare a minim undocument constatator privind modul de indeplinire a contractelor;
-Prezentare informatii privind obligatiile contractuale in curs; Sistemul de Management al calitatii ISO 9001;Certificat de conformitate produs;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, sediul societatii;
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer