Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie bonuri de valoare pentru carburanti auto


Detaliu pentru invitatia numarul 329297
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENTRUL DE PROTECTIE A PLANTELOR BUCURESTI
Numar invitatie: 329297/12.06.2012
Denumire contract: Achizitie bonuri de valoare pentru carburanti auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL DE PROTECTIE A PLANTELOR BUCURESTICod fiscal: R 12194458, Adresa: STR.DRUMUL COOPERATIVEI, NR.20, SECTOR 5, Bucuresti, Telefon: 4131856, Fax: 4139342
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun in Sistemul Electronic de Achizitii Publice, pe site-ul www.e-licitatie.ro, in cadrul invitatiei de participare.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie bonuri de valoare pentru carburanti auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de bonuri de valoare pentru carburanti auto (benzina fara plumb 95 si motorina Euro 5).Valoarea estimata, fara TVA, este de minim 96774.19 lei si maxim de 121587.89 lei.
II.1.6) CPV: 22458000-5 - Imprimate la comanda (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 121, 587.89 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare: 1500 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Dovada constituirii garantiei se depune in SEAP sub forma unui fisier electronic (scanata) si va fi prezentata la sediul achizitorului in original de catre toti operatorii economici.In cazul in care ofertantii intrunesc conditiile prevazute de Legea 346/2004: -valoarea garantiei de participare va fi 50% din valoarea stabilita;
- operatorii economici vor prezenta documente justificative conform legii. Ofertantii care nu fac dovada constituirii garantiei de participare in forma solicitata pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertelor vor fi respinsi. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, daca el isi retrage oferta in perioada ei de valabilitate si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, ori refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul unei contestatii conf art. 278 (1) in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din aceasta suma.Garantia de participare constituita de ofertantul castigator se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de participare constituita de ofertantii necastigatori se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Vezi model scrisoare de garantie de participare in "Formulare".
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 (obligatorie)Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie completata in conformitate cu formularul 12 A din fisierul Formulare anexat la Documentatia de atribuire.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Formularul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Se depune sub forma unui fisier electronic.Cerinta nr. 2 (obligatorie)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 din 19/04/2006 Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 418 din 15/05/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, completata in conformitate cu formularul nr.12 B din fisierul Formulare anexat la Documentatia de atribuire.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Formularul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Se depune sub forma unui fisier electronic.Cerinta nr. 3 (obligatorie)Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta conform formularului nr. 3 ? certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, din fisierul Formulare anexat la Documentatia de atribuire.Se depune sub forma unui fisier electronic.Cerinta nr. 4 (obligatorie)Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69¹ din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- prezentarea Formularului nr. 4 cu Declaratia pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile prevazute in O.U.G. nr.34/2006, Art. 69¹ (din fisierul Formulare anexat la Documentatia de atribuire).-Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Lista cu persoanele implicate in procedura de atribuire in speta in cadrul Centrului de Protectie a Plantelor Bucuresti: Director-Grigore Mihail Dan, Director Economic-Dima Cristian, Sef Birou Administrativ, Achizitii Publice, Securitate si Sanatate in Munca-Radu Iulian Gabriel, Sef Serviciu Utilaj Transport-Eremia Ionut, Sef Serviciu Executare Tratamente Fitosanitare-Popa Tudorel, Sef Birou Consultanta, Prognoza, Planificare Tratamente Fitosanitare-Grigore Florentina, Sef Birou Financiar Contabilitate-Jandaru Alina, Responsabil Achizitii Publice-Cernat Ion Cristian, Inspector de Specialitate-Olteanu Mihai Marian, Referent-Baloianu IlieDeclaratia va fi semnata si de tertul sustinator, daca este cazul.Se depune sub forma unui fisier electronic.Cerinta nr. 5 (obligatorie)Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea si prezentarea formularului 12 C din fisierul Formulare anexat la Documentatia de atribuire.Se depune sub forma unui fisier electronic. Cerinta nr. 1 (obligatorie)- Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatatorModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator ? obiect de activitate (cod CAEN) ? eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, Autorizatie de functionare /altele echivalente, in termen de valabilitate la data depunerii ofertei (emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii). Se depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Se depune sub forma unui fisier electronic.Cerinta nr. 2 (obligatorie)- Persoane juridice/fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.Se depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Se depune sub forma unui fisier electronic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa aiba cel putin 1 (una) statie de distributie a combustibililor la nivelul municipiul Bucuresti. Certificarea sistemului de management de calitate ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (www.e-licitatie.ro), anexata invitatiei de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer