Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie bonuri valorice pentru carburant auto(benzina si motorina)


Detaliu pentru invitatia numarul 325816
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL VALCEA
Numar invitatie: 325816/05.05.2012
Denumire contract: Achizitie bonuri valorice pentru carburant auto(benzina si motorina)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL VALCEACod fiscal: 2540570, Adresa: B-DUL TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250/731168, 0250/730801, Fax: 0250/735729
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240566, telefon: +40 250730801, fax: +40 250735729, persoana de contact: Luta Narcis Livia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240566, SALA DE PROTOCOL, ET 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie bonuri valorice pentru carburant auto(benzina si motorina)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se va livra benzina si motorina, la statiile operatorului economic desemnat castigator, delegatilor autoritatii contractante care vor prezenta ca modalitate de plata bonurile valorice emise de societatea careia i se va atribui contractul de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 09132000-3 - Benzina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 251, 650 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2516, 5 lei (1% din valoarea maxima, estimata, a acordului) Garantia de participarese constituie in lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiModul de constituire a garantiei pentru participarea la ofertare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006Contul pentru garantii de participare la licitatii al Institutiei Prefectului Judetul Valcea este: RO27TREZ6715005XXX000118, deschis la Trezoreria Municipiului Rm.Valcea, cod fiscal 2540570Nota: Garantia de particitare depusa se poate retine conform prevederilor art. 278^1 din O.U.G. 34/2006, Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschideriiofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitatesolicitate in prezenta documentatie de atribuire.In caz in care ofertantul se incadr in categ IMM, asa cum ac sunt def prin Legea nr.346/2004 priv stimul infiin si dezvol IMM, acesta benefde red cu 50% a cerintei priv cuant gar de part. In ac sit, ofertantul trebuie sa complet si sa ataseze la of Decl pe propria raspund privincadr in categ IMM
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii vor completa si depune declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul: 12A ? original, prezentat la capitolul FormulareSi tertul sustinator, daca este cazul, va prezenta acest formular.Se solicita completarea formularului 12B respectiv a Formularului 12C , prezentat la sectiunea formulare, atat de ofertant cat si de catre tert sustinatorOfertantii vor completa si depune declaratia privind participarea cu oferta independenta, conform formularului 7.- Ofertantii vor depune Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale, certificat depus in original sau copie ?conform cu originalul?- Ofertantii vor depune ? Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAFprivind plata obligatiilor la bugetul general consolidat , l, certificat depus in original sau copie ?conform cu originalul?Nota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilor de plata exigibile catre bugetul localsi bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele .Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinseSe solicita completarea Declaratieipe proprie raspundere privind conflictul de interese, prezentat la capitolul Formulare. Declaratia va fi prezentata de toti participantii la procedura (ofertanti/ asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori)Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detinfunctii de decizie si au rol ininitierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ungureanu Petre- PrefectStinga Eugenia ? Contabil sefAvram Veronica ? sef Serviciu JuridicPetcu Mariana, presedinte comisie evaluareLuta Narcis, membru comisie evaluareMarin Corina, membru comisie evaluareIliescu Roxana, membru comisie evaluareMazilu Marinela, membru comisie evaluarePapa Laurentiu, rezerva comisie evaluare) -- Certificat constatator ONRCPentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara., Asigurarea cu personal - Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP si sediul Institutiei Prefectului Judetul Valcea, bd.T.Vladimirescu, nr1, Rm.Valcea, Romania, cod postal 240566
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.05.2012 16:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer