Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie bonuri valorice pentru comustibili auto


Detaliu pentru invitatia numarul 326965
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul Cultural Roman
Numar invitatie: 326965/16.05.2012
Denumire contract: achizitie bonuri valorice pentru comustibili auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul Cultural RomanCod fiscal: 15726657, Adresa: aleea Alexandru, nr. 38, sector I, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 031.7100.629, Fax: 031.7100.629
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: aleea Alexandru, nr. 38, sector I, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 011824, telefon: +40 0317100629, fax: +40 0317100629, persoana de contact: Benedict Mircea Ardeleanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutul Cultural Roman Aleea Alexandru nr 38 sector 1 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie bonuri valorice pentru comustibili auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie combustibili auto (benzina si motorina) pe baza debonuri valorice
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 161 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este :800 euro reprezentand3.520lei calculati la un curs mediu de 4.4 lei/ euro. Suma reprezinta < 2% din valoarea maxima estimata fara TVA a acordului cadru.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 60 de zile de la termenul limita de depunere aofertei.PentruI.M.M.-urigarantiaseconstituieinprocentde50 %dincuantumulgarantiei precizate mai sus.Garantiadeparticiparetrebuiesafieprezentatacelmaitarziuladeschidereaofertelor, separat, inafarapliculuicudocumenteleofertei .Garantiadeparticipareseconstituieinleisipoateficonstituitainurmatoareleforme: - scrisoare de garantie bancara sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei prevazuta in documentatia de atribuire, (model scrisoare de garantie Formularnr. 11)- depunerea la casieria autoritatii contractante, (program caserie de Luni pana Vineri in intervalul orar12:00 ? 16:00)-Ordin de plata in contul: RO88TREZ7005005XXX001878 deschis la DTCPMB, cuconditiaconfirmariiplatiidebancaemitenta;Garantiadeparticiparevafiretinuta/restituitainconditiileprevazutelaarticolele87si88dinH.G.nr. 925/2006 si in situatia prevazuta de art. 278 1 lit a) din OUG 34/2006.Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1.851, 61 lei, conf. art.2781 lit.a) din OUG 34/2006. Pentru IMM-uri se va retine 50% din 1.851, 61 lei, reprezentand 920, 80lei.Ofertelecarenusuntinsotitededocumenteledeconstituireagarantieideparticipare, vorfirespinsecainacceptabile.
Garantie de buna executie
Cuantumulgarantieidebunaexecutieestede5 %dinvaloareafara TVA a contractului subsecvent sipoateficonstituitainurmatoareleforme : - scrisoare de garantie bancara sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in contract - Formularnr. 19- depunerea la casieria autoritatii contractante, (program caserie de Luni pana Vineri in intervalul orar12:00 ? 16:00)-Ordin de plata in contul: RO88TREZ7005005XXX001878 deschis la DTCPMB, cuconditiaconfirmariiplatiidebancaemitenta;
- garantiabancaradevineanexalacontract .IncazulofertantilordincategoriaI.M.M.-urilorgarantiadebunaexecutieseconstituieinprocentde50 %dincuantumulde5 %dinvaloareacontractului, respectiv2.5 %dinvaloareacontractului .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea la art.181 din OUG 34/2006 Certificat de participare cu oferta independenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 dinOUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Incadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Presedinte ? Horia-Roman Patapievici; Vicepresedinte ? Tania Radu; Vicepresedinte ? Mircea Mihaies; Secretar General ? Dan Croitoru;Secretar General Adjunct ? Valentin Sandulescu; DirectorDirectia Generala Economica ? Mariana Draghici;Director Directia Monitorizare Achizitii Publice- Mircea Ardeleanu; Sef Serviciu Achizitii Publice ? Irina Angelica Ionescu; Sef Serviciu Juridic ? Carmen Blanca Fudulu.Sef Serviciu Financiar ? Cornelia Loghin; Sef Serviciu Administrativ ? Mihai Cucu. Certificat constatator privind obiectul de activitate Persoane juridice/fizice romaneDocumente privind forma de inregistrare Persoane juridice /fizice straine.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat copii conforme cu originalul, acesta va prezenta documentele in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii referitoarre la rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 2.Ofertantii trebuie sa aiba cifra medie anuala de afaceri in domeniul livrarii de carburanti auto, care vizeaza cel mult ultimii 3 ani, mai mare sau egala cu suma de 40.000 de Euro (suma reprezinta mai putin decat valoarea celui mai mare contract subsecvent inmultita cu
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantii trebuie sa-si dovedeasca experienta prin prezentarea a cel putin o dovada ca in ultimii trei ani au prestat livarea de carburanti auto; De asemenea, vor prezenta o declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani pana la data deschiderii ofertelor, de natura si complexitate similara cu obiectul procedurii .2.Ofertantii trebuie sa dovedeasca calitatea livrarilor anterioare, similare cu cele solicitate in caietul de sarcini, pentru cel putin o prestatie.3.Se solicita cel putin o statie de distributiein fiecare municipiu. Implementarea sistemului de management al calitatii (SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent al acestuia)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: e-licitatie sau www.icr.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 16:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer