Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie BRANZATURI


Detaliu pentru invitatia numarul 352398
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Dr. I. Cantacuzino
Numar invitatie: 352398/09.08.2013
Denumire contract: achizitie BRANZATURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Dr. I. CantacuzinoCod fiscal: 4203490, Adresa: Str.Ion Movila nr.5-7 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 2107100, Fax: 2106435
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Ion Movila nr.5-7 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 73206, telefon: +40 122107100, fax: +40 122106435, persoana de contact: Carmen Uleia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Ion Movila nr.5-7 Bucuresti, biroul achizitii publice.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie BRANZATURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie branzeturi : branza telemea, branza dulce de vaca, branza topita, cascaval, smantana.
II.1.6) CPV: 15540000-5 - Branzeturi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei de participare tb sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantie de participare 1% din valorea maxima estimata fara tva = 1379, 50 lei. Echivalentul leu /euro se face prin raporatrea la cursul BNR din ziua publicarii anuntului de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 5% din pretul contractului subsecvent, fara TVA. Se constituie in conformitate cu prevederile art.89 alin(2) din HGR 925/2006 astfel: printr-un instrument de garantie emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prin depunerea la caseie a unor sume in numerar sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitatea;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese)pentru persoanele : conf. dr. Iulian Brezean-manager, ec. Buzasu Valentina - director financiar contabil, ref. spec. Gina Parvu - sef serv. administrativ, ec. Musat Carmen-sef birou achizitii;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;Ccertificat de atestare din care sa reiasa obligatiile exigibile ale operatorului economic (datorii la bugetul general consolidat si la altefonduri care urmeaza regimul juridic al impozitelor, taxelor, controbutiilor si al altor sume datorate bugetului general consolidat) la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele si/sau faptul ca operatorul economic nu are obligatia achitarii acestora.Certificat(e) de taxe si impozite locale pentru sediul principal (inclusiv pentru sediile secundare/punctele de lucru care au cod fiscal propriu si care figureaza in certificatul constatator emis de ONRC daca acestea au legatura cu indeplinirea obiectivului acordului-cadru/vor fi implicate in derularea acestuia) eliberate de Autoritatile Publice Locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea operatorul economic, din care sa reiasa obligatiile exigibile ale acestuia la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Declaratie de independenta si impartialitate. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte: codurile CAEN;Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM - daca este cazul;Autorizatie sanitar veterinara de functionare ? emisa de Agentia Nationala Sanitar Veterinara pentru Siguranta Alimentelor-care certifica existenta stampilei ovale pentru schimburile intracomunitare - copie si traducere, dupa caz- semnata si stampilata de ofertant avand mentiunea " conform cu originalul" conform prevederilor OG 42/2004 privind organizarea activitatii sanitar veterinare si pentru siguranta alimentelor si Regulamentului (CE) 882/2004 si al Parlamentului European si al Consiliului;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta cifra de afaceri din domeniul de activitate aferent contractului, pe ultimii 3 ani in lei si euro, la cursul mediu de refeinta aferent fiecarui an, comunicat de BNR. Avand in vedere termenul de plata si durata contractului, indicele de lichiditate generala trebuie sa fie min. 98%, deoarece acest indicator dovedeste capacitatea candidatului de a derula contractul independent de factori externi (ex: intarzieri la plata facturilor). Ultimul bilant contabil avizat si inregistrat de organele competente. Scrisoare de bonitate elibetata de banca ofertantului, in care sa fie calculat indicele de lichiditate generala.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari similare din ultimii 3 ani. Un document constatatoar - sau alte documente emise de beneficiari - de indeplinire a unor contracte de livrare a unor produse similare. Mostre de produs. Autorizatie sanitar veterinara pt mijloacele de transport, vizata la zi, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor nr. 57/2010, cu modif. ulterioare.Experienta similara - se vor prezenta documente/certificate din care sa reiasa experienta similara in cel putin un contract - maxim 2 contracte cu o valoare cumulata de cel putin egala cu valoare maxima a lotului, in lei fara TVA, aferente listei principalelor livrari similare din ultimii 3 ani, care sa confiirme indeplinirea cerintei. Pentru indeplinirea cerintei se vor prezenta documente/certificate din care sa rezulte efectuarea livrarii (finalizata), beneficiari, valori, perioade de livrare cat si modul de indeplinire a acestora. Certificate ISO 9001 si HACCP.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 18.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer