Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie branzeturi


Detaliu pentru invitatia numarul 325332
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6
Numar invitatie: 325332/27.04.2012
Denumire contract: Achizitie branzeturi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6Cod fiscal: 17300924, Adresa: STR. CERNISOARA , NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 7457004, Fax: 7457004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CERNISOARA , NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 217457004, fax: +40 217457004, persoana de contact: GEORGIANA PREDA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str Cernisoara nr 38-40 Sector 6 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie branzeturi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie branzeturi conform specificatiilor din documentatia de atribuire
II.1.6) CPV: 15540000-5 - Branzeturi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 294, 540 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cf cu art. 86 din H.G. 925/2006 si poate fi retinuta de catre autoritatea contractanta cf art 87 din H.G. 925/2006. In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in cf cu art. 278-1, lit d din OUG 34/2006. Constituirea garantiei de participare se va face in contul trezoreriei sector 6 RO34TREZ7065006XXX004174, cui 17300924. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare este de 5.890, 80 Ron. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare Bancara se va completa formularul anexat. Garantia de participare se va restitui in cf cu art 88 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: DECLAR PE PROPRIA RASPUNDERE PRIV ELIGIBILITATEA. DECLAR PRIV CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA. CERTIF FISCAL PRIV IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE IN CAZUL PERS JURIDICE - SIT OBLIGATIILOR SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE, IN ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA SAU COPIE LIZIBILA CONFORMA CU ORIGINALUL. CERTIF DE ATESTARE FISCALA - SIT OBLIGATIILOR SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE, IN ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA SAU COPIE LIZIBILA CONFORMA CU ORIGINALUL.DECLAR PE PROPRIA RASP PRIV NEINCADRAREA IN SIT PREVAZUTE LA ART 180 SI 181 IN CF CU PREVED OUG 34/2006 - VA FI COMPLETATA SI DE CATRE SUSTINATORI. CERTIF DE PARTICIPARE CU OFERTA INDEPENDENTA CF ORD 314/2010. DECLAR PE PROPRIE RASPUNDERE PRIV NEINCADRAREA IN ART 69-1 ESTE SOLICITATA PT TOTI OFERTANTII, CANDIDATII, OFERTANTII ASOCIATI, SUBCONTRACTANTII, TERTII SUSTINATORI STATUTUL FIRMEI ACTELEADITIONALE DUPA CAZCERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC IN TERMEN DE VALABILITATE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR, IN ORIG, COPIE LEGALIZATA SAU COPIE LIZIBILA CONFORMA CU ORIGINALUL.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale ? Formular 3 - declaratie pe propria raspundere cu privire la cifra medie globala pe ultimii 3 ani, avand cursurile de referinta: 2009:4, 2373 lei/eu2010:4, 2099 lei/eu2011:4, 2379 lei/eu, Bilantul contabil la 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: OPERAT ECONOMIC ARE OBLIG SA COMPLETEZE UN FORMULAR CU PER ANGAJAT DE CARE DISPUNE IAR IN CAZUL PRODUCATORULUI UN FORMULAR CU PERSONAL TEHNIC DE SPECIALITATE DE CARE DISPUNE SI CV URILE AFER ACESTORA., DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE IN ULTIMII3 ANI, AUTORIZATIA DE TRANSPORT CARE SA ATESTE FAPTUL CA OPERATORUL ECONOMIC ESTE DOTAT CU MIJLOC DE TRANSPORT AUTORIZAT PENTRU FURNIZAREA PRODUSELOR ALIMENTARE, DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND TERMENUL DE LIVRARE CARE TREBUIE SA FIE DE 48-72 ORE DE LA MOMENTUL TRANSMITERII COMENZII, OPERATORUL ECONOMIC VA PREZENTA LA MOMENTUL DESCHIDERII OFERTELOR MOSTRE PENTRU TOATE PRODUSELE MENTIONATE IN CAIETUL DE SARCINI IN VEDEREA DOVEDIRII CAPACITATII TEHNICE. CA DOVADA A RESPECTARII STANDARDELOR IMPUSE DE UNIUNEA EUROPEANA, MOSTRELE TREBUIE SA AIBE STAMPILA OVALA CERTIFICAT DE MANAGEMENT AL CALITATII 9001 AL OFERTANTULUI SAU ECHIVALENT, CARE DOVEDESTE FAPTUL CA OP EC ESTE CERTIFICAT CF STANDARD EUROPENE, IN TERMEN DE VALAB LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 10:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer