Achizitie publica - achizitie branzeturi
Detaliu pentru invitatia numarul 342799
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342799/18.02.2013
Denumire contract: achizitie branzeturi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului DoljCod fiscal: 17104359, Adresa: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Telefon: 0251416365, Fax: 0251417838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Romania, cod postal: 200153, telefon: +40 251416365, fax: +40 251417838, persoana de contact: Daniela Irina Stamin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Craiova, str. N. Titulescu nr. 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie branzeturi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul 1 ? Telemea vacaCantitate estimata a se consuma pana la data de 31.12.2013:250 kg x 10 luni = 2500 kgCantitate estimata a se consuma suplimentar in perioada de prelungiri: 250 kg x 4 luni = 1000 kgLotul 2 ? Branza topitaCantitate estimata a se consuma pana la data de 31.12.2013:420 cutii x 10 luni = 4200 cutiiCantitate estimata a se consuma suplimentar in perioada de prelungiri: 420 cutii x 4 luni = 1680 cutiiLotul 3 ? CascavalCantitate estimata a se consuma pana la data de 31.12.2013:130 kg x 10 luni = 1300 kgCantitate estimata a se consuma suplimentar in perioada de prelungiri: 130 kg x 4 luni = 520 kgLotul 4 ? Branza de vaci: Cantitate estimata a se consuma pana la data de 31.12.2013:20 kg x 10 luni = 200 kgCantitate estimata a se consuma suplimentar in perioada de prelungiri: 20 kg x 4 luni = 80 kgValoarea estimata: intre 56.700 lei fara TVA si 79.380 lei fara TVAValoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractului de achizitie pana la data de 31.12.2013 in functie de care se vor elabora si evalua ofertele iar valoarea maxima a intervalului reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari in cazul prelungirii contractului pe o perioada de maxim 4 luni.Optiuni: Achizitorul isi rezerva dreptul de a prelungi cf art. 6 din HG nr. 925/2006, max 4 luni
II.1.6) CPV: 15540000-5 - Branzeturi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 56, 700 - 79, 380 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia estimata pana la 31.12.2013 este de: Lot 1=360, 00 lei; Lot 2=230, 00 lei; Lot 3=400, 00 lei, Lot 4=36, 00 lei si se poate constitui in lei sau valuta prin: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie;
-virament bancar (ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta);
-depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar.Per de valab a garantiei de participare este egala cu perioada de valab a of;Contul in care se va depune garantia de participare: RO76TREZ2915006XXX004413Garantia de participare va fi retinuta de catre AC in oricare din urmatoarele situatii: -of isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia;
-of a carui oferta a fost stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;
-of sa fiind stabilita castigatoare, of refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per de valab a of;In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, AC, va retine garantia de garantia de participare conform art. 2781 din O.U.G. 34/2006Garantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre AC dupa semnarea contractului de achizitie publica cu of declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per de valab a of.In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prez cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea of.IMM-urile pot face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sensEchivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data de 25.02.2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (formularul F1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (formularul F2)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formularul F3)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (formularul F4)Florin Ionut StancuDumitru HerascuNicoleta CretuSurugiu MarinelaDaniela Irina StaminNicolae Cica Certificatul constatator emis de ONRC (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator iar informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor)Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani.Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacaacestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., -Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii produselorExemplu: Document din care sa reiese ca mijlocul de transport indeplineste conditiile privind siguranta alimentelor)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2013 12:26