Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie branzeturi


Anunt de atribuire numarul 166870/04.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Dolj
Adresa: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200153, Dolj, Romania, Email: [email protected], [email protected], Tel.: 0251416365, Fax: 0251417838
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract achizitie branzeturi
II.2) Obiectul contractului Lotul 1 ? Telemea vacaCantitate estimata a se consuma pana la data de 31.12.2013:250 kg x 10 luni = 2500 kgCantitate estimata a se consuma suplimentar in perioada de prelungiri: 250 kg x 4 luni = 1000 kgLotul 2 ? Branza topitaCantitate estimata a se consuma pana la data de 31.12.2013:420 cutii x 10 luni = 4200 cutiiCantitate estimata a se consuma suplimentar in perioada de prelungiri: 420 cutii x 4 luni = 1680 cutiiLotul 3 ? CascavalCantitate estimata a se consuma pana la data de 31.12.2013:130 kg x 10 luni = 1300 kgCantitate estimata a se consuma suplimentar in perioada de prelungiri: 130 kg x 4 luni = 520 kgLotul 4 ? Branza de vaci: Cantitate estimata a se consuma pana la data de 31.12.2013:20 kg x 10 luni = 200 kgCantitate estimata a se consuma suplimentar in perioada de prelungiri: 20 kg x 4 luni = 80 kgValoarea estimata: intre 56.700 lei fara TVA si 79.380 lei fara TVAValoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractului de achizitie pana la data de 31.12.2013 in functie de care se vor elabora si evalua ofertele iar valoarea maxima a intervalului reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari in cazul prelungirii contractului pe o perioada de maxim 4 luni.Optiuni: Achizitorul isi rezerva dreptul de a prelungi cf art. 6 din HG nr. 925/2006, max 4 luni
II.3) Tip contract Furnizare
II.4) CPV 15540000-5 - Branzeturi (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 342799/18.02.2013 10:42
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 2
Valoare estimata totala 2, 800 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
3508 / 01.04.2013
28, 000RON
Castigator
CUI
Adresa
DOIMAN COM S.R.L.
RO 6488610
CART. BRAZDA LUI NOVAC, BL.23, SC.1, AP.20, Craiova, 200047, Dolj
3508 / 01.04.2013
13, 759.2RON
Castigator
CUI
Adresa
DOIMAN COM S.R.L.
RO 6488610
CART. BRAZDA LUI NOVAC, BL.23, SC.1, AP.20, Craiova, 200047, Dolj
3508 / 01.04.2013
30, 940RON
Castigator
CUI
Adresa
DOIMAN COM S.R.L.
RO 6488610
CART. BRAZDA LUI NOVAC, BL.23, SC.1, AP.20, Craiova, 200047, Dolj
3508 / 01.04.2013
2, 800RON
Castigator
CUI
Adresa
DOIMAN COM S.R.L.
RO 6488610
CART. BRAZDA LUI NOVAC, BL.23, SC.1, AP.20, Craiova, 200047, Dolj
Total (fara TVA): 28, 000RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: DOIMAN COM S.R.L. DOIMAN COM S.R.L. DOIMAN COM S.R.L. DOIMAN COM S.R.L.
Valoare contract: 28000.00 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer