Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie buldoexcavator + echipamente de lucru


Detaliu pentru invitatia numarul 355586
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL HATEG
Numar invitatie: 355586/08.11.2013
Denumire contract: Achizitie buldoexcavator+ echipamente de lucru
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL HATEGCod fiscal: 5453878, Adresa: Str. Libertatii, nr.5, Hateg, Telefon: +40 0254770273, Fax: +40 0254777756
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.6, Hateg, Romania, cod postal: 335500, telefon: +40 0254770273, fax: +40 0254777756, persoana de contact: Sabin Prejban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Unirii, nr.6, Hateg
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie buldoexcavator+ echipamente de lucru
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune cumpararea unui budoexcavator pe pneurisi a echipamentelor de lucru , care presupun achizitia unui tocator de vegetatie montat pe bratul de excavare si a unei lame de zapada cu inclinare.
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 266, 129 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare: 5300 lei. Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere curs lei/valutacomunicat de BNRcu 5 zile inainte de data limita de depunere a oferetelor.b)Perioada de valabilitate a garantiei: 60de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.C)Forma de constituire a garantiei de participare: 1. Sub toate formele prevazute la art.86, alin(1) din HG.925 /2006 2.instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; 3.ordin de plata in contul RO10TREZ37121360250XXXXXTREZ HATEG deschis la Trezoreria Hateg .Clauze obligatorii: Autorit contr .are dr de a retine gar pt particip, of.pierzand astfel suma constituita: a)isi retrage of in per de valab a acesteia;b)of sa fiind stab castig nu constituie gar de buna executie in per de valab a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr;c)of sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze ctr in per de valab a ofertei;d) opert ec a carui contestatie a fost respinsa de CNSC i se va retine cf art 278 alin 1 lit a) din OUG 34/2006 .In cazul IMM-urilor, prevederile Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea mentionata, prezentand documenteprevazute la art 7. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza cu privire la asociere in mod indiv. Oferta se respinge daca nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire. Garantia de participare se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1).
Garantie de buna executie
Cuant.gar.de buna exec.este 5% din val.totala a contractului si se const.printr-un instrum.de gar.emis in cond. legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig. sau prin ret. succesive. din sumele dat.pt.fact.part., in cond. prev. la art. 90 alin.1 si 3 din H.G. nr. 925/2006 si cf prev HG nr. 1045/2011(contul se deschide doar la Trez.stat), suma initiala pe care o va dep.Contrac in contul desc.la disp. Aut contr.va fi de 0, 5% din pretul contr.Of. decl. castigator are oblig.de a const. gar de buna exec. a contr. in cond. de mai sus cel mai tarziu in ter. de 15 zile de la data semnarii contr. sub sanct. rezilierii acestuia.In cazul IMM-urilor, prev. Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incad. in ac.categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea ment., prezentand doc prev.la art 7. In cazul in care of. este o asoc.incadr.in categ IMM se va analiza cu priv. la asoc. in mod individual. Termenul de valabilitate a instrument de garantare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de garantie de buna executie consemnat in formularul de oferta
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular(documentul va fi prezentat si de tertul sustinator2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata - Completare formular(documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1 si d);4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - Completare formular (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Goia Marcel Adrian-primar, Demian Viorel-viceprimar, Pasconi Valentin ?secretar , Pasconi ?Burz Elena-sef serviciu juridic, Badea Mihaela ?director economic, Davidovici Mihai-, insp.Autritatea de autorizare, Chiper Robert-sef serv Cadasru si Agricultura, Prejban Sabin ?insp.Achizitii Publice si Proiecte Europene, Fortiu Marinela ?insp.Achizitii Publice si Proiecte Europene, Ciopeica Melania-insp.achizitii Publice si Proiecte Europene, Balica Silvia-insp.Achizitii publice si Proiecte Europene, Consilieri locali: Baltenu C-tin Lucian, Ciorba Emil, Craciun Ovidiu , Dabelea Ioan, ,Giuroni Cosmin Iovanescu Alin ?Cosmin, Kovaci Artur , Laslau Daniel ?Anton, Latug Ioan -Gelu , Miclosoni Dana , Moisoni Ana Lia, Onescu Dorel, Priala Andrei, Stefoni Sebastian , Timis Nicolae , Zepa Aurel5.Se vor prezenta : certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente).Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic in (original, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau copie legalizata)..Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Persoanele juridice straine vor prezenta echivalentul certificatului constatator, emis conform legislatiei din tara de origine, care sa cuprinda aceleasi informatii referitoare la obiectul de activitate descris mai sus .Inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani pe trebuie sa fie cel putin egala cu suma de532.258, 00 lei.Se vor prezenta: -Formularul- Informatii generale aferente ultimilor trei ani.- Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fiprezentate in sustinerea indeplinirii cerintei.In cazul IMM-urilor, prevederile Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea mentionata, prezentand doc prevazute la art 7. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza cu privire la asociere in mod individual.Pentru operatorii economici nerezidenti, documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentare ?Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, (formular anexat)din care sa rezulte ca a furnizat produse similare, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar.Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fiprezentate in sustinerea indeplinirii cerintei. Se pot prezenta certificate /documente, respectiv unul sau mai multe documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre beneficiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2013 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer