Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR ? second hand


Detaliu pentru invitatia numarul 340161
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Tibana (PRIMARIA TIBANA jud. Iasi)
Numar invitatie: 340161/27.11.2012
Denumire contract: ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR ? second hand
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Tibana (PRIMARIA TIBANA jud. Iasi)Cod fiscal: 4540275, Adresa: Comuna Tibana, jud. Iasi, tibana, Telefon: +40 0232325900, Fax: +40 0232325900
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Tibana, jud. Iasi, tibana, Romania, cod postal: 707530, telefon: +40 0232325900, fax: +40 0232325900, persoana de contact: MARIA DIACONU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Tibana, jud. Iasi, tibana, Romania, cod postal: 707530, telefon: +40 0232325900, fax: +40 0232325900, persoana de contact: MARIA DIACONU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR ? second hand
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR ? second hand - 1 BUCATA
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2000 lei. Pentru echivalenta ron/euro se va folosi cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Gar. de part.va fi val. 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi irevocabila. Per. de Valab. a gar. de part. va fi cel putin egala cu perioada minima a ofertei conform art.43^1 al.2 lit.b din OUG 34/2006 modif. si compl. Gara. de part.poate fi const. in urm forme: instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prev. in docum.de atribuire. Instrum.de garantare emis in cond.legii, tb sa prevada faptul ca plata se va face conditionat/ neconditionat, in urmatoarea situatii de culpa ale celui care o constit.: a)ofertantul__si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul__ nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul __a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab.a ofertei.d)autorit. contract.va aplica prev.art.278^1 din OUG34/2006 modif., respectiv in cazul in care Consiliul va respinge contestatia, autorit.contract.va retine contestatorului din garantia de part.suma de 1090 lei. virament bancar in contul deschis la Trez.Iasi, cont RO17TREZ2165006XXX006924. depunere in numerar in lei la casieria autorit. contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: TOTI OFERTANTII VOR COMPLETA SI DEPUNE: 1. Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu formularul 12A din sectiunea Formulare.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 in conformitate cu formularul 12B din sectiunea Formulare.In sustinerea declaratiei se vor depune: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice la care este arondat sediul? in original, copie simpla sau copie legalizata, din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.2.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia Finantelor Publice Locale ? in original, copie simpla sau copie legalizata, din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente eliberate de institutiile similare, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit din care sa rezulte lipsa datoriilor.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu formularul 12C din sectiunea Formulare.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) in conformitate cu Formularul 12F din sectiunea Formulare.Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante conform 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Primar Rotaru Gherorghe, Vieru Ion Contabil sef, Mihalceanu Laurentiu ? urbanism, Gorea Luminita consilier local, Boisteanu Neculai consilier local, Taru Mihaela consilier local, Popescu Nana consilier local, Florea Constanti consilier local, Ungureanu Pavel, Coniac Mihai consilier local, Spita Danut consilier local, Spita Valentin consilier local, Mihailescu Vasile consilier local, Cristian Gabriel consilier local, Jescu Aurel consilier local, Darjan Constantin consilier local, Maftei Vasile consilier local, Letcanu Neculai consilier local5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conform cu Formularul 12D din sectiunea Formulare conform Ordinului ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original, copie simplasau copie legalizata valabil la data depunerii ofertelor.Nota: Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract.Persoanele juridice/fizice straine: Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriInformatii generale in conformitate cu Formular B2 din sectiunea FormulareCursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru cei 3 ani : Anul 2011 1 EURO =4, 2379 lei , Anul 2010 1 EURO = 4, 2099 lei , Anul 2009 1 Euro = 4, 2373 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaDeclaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, con?inand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca ace?tia sunt autorita?i contractante sau clien?i priva?i.Se va completa si Formular de experienta similara pentru contractele prezentate in declaratie.Ofertantul va prezenta lista principalelor prestari de servicii executate in ultimii 3 (trei) aniin conformitate cu Formular C din sectiunea Formulare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 18:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer