Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie buldoexcavator


Detaliu pentru invitatia numarul 326359
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CENADE (PRIMARIA CENADE)
Numar invitatie: 326359/11.05.2012
Denumire contract: Achizitie buldoexcavator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CENADE (PRIMARIA CENADE)Cod fiscal: 4562028, Adresa: Principala, Nr.351, Cenade, Telefon: 0258789104, Fax: 0258789003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Principala, Nr.351, Cenade, Romania, cod postal: 517210, telefon: +40 258789104, fax: +40 258789104, persoana de contact: Mara Daniela Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Principala, Nr.351, Cenade, Romania, cod postal: 517210, telefon: +40 258789104, fax: +40 258789104, persoana de contact: Mara Daniela Maria
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie buldoexcavator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: un buldoexcavator
II.1.6) CPV: 43212000-2 - Buldozere cu lame orientabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 273, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantum: 5476 lei.2.Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.3.Mod de constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original, cu aplicareaprevederilor art.86 si art.87 din HG nr.925/2006 si a prevederilor art. 278^1 alin.(1) din OUG nr.34/2006 actualizata;b)ordin de plata sau fila CEC, confirmate de banca emitenta, in contul primariei comunei Cenade, deschis la Trezoreria Blaj.Dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.4.In cazul unei contestatii autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 2738 lei in baza prevederii de la art. 278^1 alin. (1), lit.a) din OUG nr.34/2006 actualizata, in situatia in care CNSC respinge contestatia
Garantie de buna executie
.Cuantum: 10% din valoarea (pretul) contractului fara TVA.2.Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat inoriginal, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art. 86alin. (2)-(3) si art. 91 din H.G. nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Contractantul va preda achizitorului, in termen de 5 zilede la semnarea contractului, instrumentul de garantare, cu valabilitatea de 70 de zile de la data emiterii, ce va deveni anexa la contract.Ofertantul va preciza in formularul de oferta instrumentul de garantare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare).Ofertantul va prezenta formularul A datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul vaprezenta formularul B datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului, inclusiv certificate constatatoare privindindeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului generalconsolidat (obligatiile de plata catre bugetul de stat), in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care estestabilit.Persoanele juridice romane vor depune: Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetulde stat - eliberat de organele abilitate, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, inoriginal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul va prezenta formularul C datat, completat, stampilat si semnat depersoana imputernicita a ofertantului.Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr. 314/2010. Ofertantul va prezenta formularul D datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare.Ofertantul va prezenta formularul E datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.In vederea completarii formularului, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: CHICIUDEAN MONICAMARA DANIELA MARIAPARASCHIV FLORINPRECUP ANAFLESERU GABRIELA6. Informatii generale. Ofertantul va prezenta formularul F datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului. Ofertantii vor prezenta: 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate, cu valabilitatea neexpirata (dataemiterii acestuia sa fie cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor)- pentru persoane juridice romane; Autorizatie defunctionare/altele echivalente?pentru persoane fizice romane. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?.2.Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele emise in altalimba, trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, va prezenta pentru conformitate documentul (certificatul constatator) in original/copie legalizata daca acesta a fost prezentat initialin copie conforma cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta copia dupa un contract din lista (sau partirelevante ale contractului din care sa reiasa: partile contractante, obiectulcontractului, semnaturile) si recomandare/document constatator/procesverbal de receptie prin care sa confirme livrarea unui produs similar., Informatii privind sustinerea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: pe internet apasand butonul documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 10:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer