Achizitie publica - Achizitie buldoexcavator
Detaliu pentru invitatia numarul 326359
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326359/11.05.2012
Denumire contract: Achizitie buldoexcavator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CENADE (PRIMARIA CENADE)Cod fiscal: 4562028, Adresa: Principala, Nr.351, Cenade, Telefon: 0258789104, Fax: 0258789003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Principala, Nr.351, Cenade, Romania, cod postal: 517210, telefon: +40 258789104, fax: +40 258789104, persoana de contact: Mara Daniela Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Principala, Nr.351, Cenade, Romania, cod postal: 517210, telefon: +40 258789104, fax: +40 258789104, persoana de contact: Mara Daniela Maria
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie buldoexcavator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: un buldoexcavator
II.1.6) CPV: 43212000-2 - Buldozere cu lame orientabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 273, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantum: 5476 lei.2.Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.3.Mod de constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original, cu aplicareaprevederilor art.86 si art.87 din HG nr.925/2006 si a prevederilor art. 278^1 alin.(1) din OUG nr.34/2006 actualizata;b)ordin de plata sau fila CEC, confirmate de banca emitenta, in contul primariei comunei Cenade, deschis la Trezoreria Blaj.Dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.4.In cazul unei contestatii autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 2738 lei in baza prevederii de la art. 278^1 alin. (1), lit.a) din OUG nr.34/2006 actualizata, in situatia in care CNSC respinge contestatia
Garantie de buna executie
.Cuantum: 10% din valoarea (pretul) contractului fara TVA.2.Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat inoriginal, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art. 86alin. (2)-(3) si art. 91 din H.G. nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Contractantul va preda achizitorului, in termen de 5 zilede la semnarea contractului, instrumentul de garantare, cu valabilitatea de 70 de zile de la data emiterii, ce va deveni anexa la contract.Ofertantul va preciza in formularul de oferta instrumentul de garantare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta copia dupa un contract din lista (sau partirelevante ale contractului din care sa reiasa: partile contractante, obiectulcontractului, semnaturile) si recomandare/document constatator/procesverbal de receptie prin care sa confirme livrarea unui produs similar., Informatii privind sustinerea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: pe internet apasand butonul documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 10:11