Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie buldoexcavator


Detaliu pentru invitatia numarul 328973
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL VULCAN
Numar invitatie: 328973/07.06.2012
Denumire contract: Achizitie buldoexcavator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL VULCANCod fiscal: 4375267, Adresa: Bd. Mihai Viteazu nr.31, Vulcan, Telefon: 0254570340, Fax: 0254571910
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Mihai Viteazu nr.31, Vulcan, Romania, cod postal: 336200, telefon: +40 254570340, fax: +40 254571910, persoana de contact: NICOLAE FARA. Ofertele se vor depune la registratura - Camera 10
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Vulcan, Bd. Mihai Viteazu nr. 31, Sala de sedinte a Consiliului Local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie buldoexcavator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unui utilaj tip buldoexcavator cu caracteristicile tehnice conform specificatiilor din caietul de sarcini, cu transportul la beneficiar.
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 306, 451 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6129 Lei. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.86, alin (1) si art. 86, alin (5) din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Daca se opteaza pentru constituirea garantiei cu ordin de plata, contul in care se va vira suma este: RO 34 TREZ 368 5006 XXX 00 1947, deschis la Trezoreria Petrosani. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul in care ofertantul a depus contestatie la CNSC iar acesta a respins contestatia, conform prevederilor art.278 cu 1, alin (1), lit.a din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma conform prevederii legale.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului, se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru toata durata contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va verifica existenta tuturor documentelor solicitate de autoritatea contractanta pentru demonstrarea situatiei personale a ofertantului si conformitatea acestora cu cerintele din documentatia de atribuire.Ofertantul/asociatul va demonstra ca: - nu a fost condamnat in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani, - nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic, - si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit (respectiv obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele), - si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale (respectiv obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele), - in ultimii 2 ani, si-a indeplinit sau nu si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile asumate printr-un alt contract de achizitie publica, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, - nu a fost condamnat in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala, - nu prezinta informatii false si este obligat sa prezinte informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare, - participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - indeplinirea conditiilor prevazute in ORDIN nr. 314/2010, -Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator nu are dreptul de a avea membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Ofertantul/asociatul va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" urmatoarele: - Declaratie privind eligibilitatea (se va depune si de catre tertul sustinator);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G Nr.34/2006 (se va depune si de catre tertul sustinator pentru lit.a, c1 si d);
- certificat privind indeplinirea obligatiilor fiscale de plata catre stat cu situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta;
- certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local cu situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 cu 1 dinOUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va depune si de catre tertul sustinator);Persoanele din partea autoritatii contractante care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Ile Gheorghe, Peter Rodica, Fara Nicolae, Leonte Luminita, Moise Cristina. Consilieri locali: Barbu Pompiliu, Barbita Eugenia, Berghian Maria Hajnal, Cirstoiu Alina Anamaria, Cocosi Vartopeanu Constantin, Dragu Constantin Petrica, Duna Gheorghe Daniel, Hodor Petru, Iszac Cristina Stefania, Kilin Nicolae Dorin, Merisanu Cristian, Muresan Caprian, Nica Ioan Dorel, Petculescu Petre Dan, Rosmenteniuc Danut Sorin, Simion Spiridon, Stoica Angela, Socaci Malvine, Schiopu Ioan Dorel. Se va verifica existenta tuturor documentelor solicitate de autoritatea contractanta pentru demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale a ofertantului si conformitatea acestora cu cerintele din documentatia de atribuire.Ofertantul/ofertantul asociat va demonstra ca: - este inregistrat ca persoana fizica sau juridica la Oficiul Registrului Comertului sau la organismul echivalent din tara de origine cu domeniul de activitate care corespunde obiectului procedurii.Ofertantul/asociatul va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" urmatoarele: - Certificat constatator emis de ORC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare informatii generale despre ofertant si informatii referitoare la Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2009-2011). Nu se impun niveluri minime.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare informatii generale despre principalele livrari de produse in ultimii 3 ani.Cerinta minima de calificare: derularea si finalizarea in ultimii 3 ani de contracte de furnizare utilaje de constructii cu o valoare de minim300.000 lei (fara TVA). Valoarea se va compune fie din valoarea unui singur contract fie din valorile cumulate a maxim 3 contracte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante: Primaria municipiului Vulcan, Bd. Mihai Viteazu nr.31, cam.33
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer