Achizitie publica - Achizitie Buldoexcavator
Detaliu pentru invitatia numarul 329972
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329972/19.06.2012
Denumire contract: Achizitie Buldoexcavator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna FageteluCod fiscal: 4395124, Adresa: Comuna Fagetelu, Judetul Olt, Fagetelu, Telefon: 0249/469523, Fax: 0249/469523
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Fagetelu, Judetul Olt, Fagetelu, Romania, cod postal: 237165, telefon: +40 249/469523, fax: +40 249/469523, persoana de contact: Constantin Serban-Avramescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local(Primaria)Fagetelu, jud. Olt.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Buldoexcavator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionareaunui buldoexcavator nou.
II.1.6) CPV: 43210000-8 - Utilaje pentru terasamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 930 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 4 000 lei, . Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor. -scrisoare de garantie bancara, in favoarea Autorit.C.: 1) prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta; 2)sa faca referire expresa la procedura organizata de A.C.; 3)sa contina in clar denumirea A.C.in favoarea careia s-a constituit; 4)valoarea sa corespunda sumei fixe solicitata; 5)sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita; 6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; 7)sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modif.si completarile ulterioare -ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, cat si de extrasul de cont al beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor) in contul nr. RO15TREZ5065006xxx006052 deschis la Trezoreria Slatina, jud. Olt , confirmat de trezorerie. - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei de participare: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006); Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. De asemenea, documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiasigurari, va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma de 2419.30 lei calculata conform prevederilor art. 2781 alin. (1)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G, nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Certificat de participare cu oferta independenta;;Decl.privind calitatea de participant la procedura; Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G.nr. 4/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Persoane cu functii de decizie din cadrul A.C.: Popescu Constantin ? primar; Turcu Mihai-viceprimar, Serban Constantin, Tanasescu Viorica, consilieri locali: Marin Nicolae, Popa Constantin, Stoenescu Stelian, Stoica Marin, Marinescu Victoria, Tudor Ion, Pavel Aurel, Popescu Gheorghe. In caz de neprezentare a documentelor solicitate, nu este permisa completarea ulterioara, ofertantul in cauza fiind eliminat.Completarea documentelor este permisa numai in cazul in care operatorul economic la depunerea ofertei se prevaleaza de prevederile art.11 din H.G. 925/2006 actualizata Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Ofertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I.Media cifrei de afaceri globale a ofertantului din cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 483 860 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 14:01