Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Buldoexcavator


Detaliu pentru invitatia numarul 340813
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA ROMANI (PRIMARIA COMUNEI ROMANI)
Numar invitatie: 340813/11.12.2012
Denumire contract: Achizitie Buldoexcavator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ROMANI (PRIMARIA COMUNEI ROMANI)Cod fiscal: 2612995, Adresa: COMUNA ROMANI, JUDETUL NEAMT, Romani, Telefon: 0233768925, Fax: 0233768925
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA ROMANI, JUDETUL NEAMT, Romani, Romania, cod postal: 617385, telefon: +40 0233768925, fax: +40 0233768925, persoana de contact: Vasile DOMNICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Romani, judetul Neamt, satul Romani, comuna Romani, judetul Neamt, cod postal: 617385, telefon: +40 0233768925, fax: +40 0233768925
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Buldoexcavator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Achizitie Buldoexcavator" necesar autoritatilor locale din comuna Romani pentru executia lucrarilor de intretinere si reparare a drumurilor, pentru deszapezirea acestora, precum si pentru diverse activitati de salubrizare si ecologizare a spatiilor si zonelor apartenente domeniului public si privat al unitatii administrativ-teritoriale
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 355 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui garantia de participare la procedura de achizitie, atasand dovada - in original - la scrisoarea de inaintare, in afara plicului care contine oferta. Dovada este constituita, dupa caz, din : - Scrisoare de garantie bancara emisa in conditiile legii de o societate bancara; - Ordinul de plata vizat de banca, in original; sau - dovada de depunere in numerar la casieria Autoritatii contractante, care sa ateste plata, anterior datei si orei de deschidere a ofertelor, a sumei solicitate cu titlu de garantie de participare la procedura. Cuantumul garantiei de participare: 1.200 lei (unamiedouasute) lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Contul Autoritatii contractante: CONT IBAN: RO46TREZ4915006XXX008558 deschis la Trezoreria Piatra Neamt, judetul Neamt. Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare se returneaza de catre autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie. Garantia de participare, constituita de ofertantii ale caror oferte nu au fost stabilite ca fiind castigatoare, se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie a contractului are cuantumul de 7% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. Modul acceptat de constituire a garantiei de buna executie este cel stabilit prin dispozitiile art. 90 (1) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; - sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: - a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic; - nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ; - in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; - a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; - prezinta informatii false.1. Completarea Declaratiei pe propria raspundere privind eligibilitatea - Formularul 1 - in original. 2. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - cu modificarile si completarile ulterioare - atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. 3. In cazul consortiilor/asocierilor/societatilor mixte fiecare membru este obligat sa prezinte acest document. 4. Declaratie (in original) privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 2 - insotita de: a). Certificatul de atestare fiscala (in original sau copie "conform cu originalul") privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale (sanatate, pensii, somaj) - formular tip eliberat de autoritatile competente, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Perioada de valabilitate este cea stabilita de autoritatea emitenta si inscrisa in cuprinsul certificatului. b). Certificatul de atestare fiscala (in original sau copie "conform cu originalul") privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul local, eliberat de organele abilitate din localitatile unde se afla sediul social si punctele de lucru/filiale, dupa caz, (formular tip eliberat de autoritatile competente). Perioada de valabilitate este cea stabilita de autoritatea emitenta si inscrisa in cuprinsul certificatului. c). Cazier fiscal al societatii - in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor - in original sau copie "conform cu originalul". d). Cazier judiciar (in original) al administratorului societatii. e). Pentru indeplinirea cerintelor de la lit. a)- d), persoanele juridice straine vor depune formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana si legalizate. f). In cazul consortiilor/asocierilor/societatilor mixte fiecare membru este obligat sa prezinte documentele mentionate mai sus. Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, vor fi respinse. 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 3. In cazul consortiilor/asocierilor/societatilor mixte fiecare membru este obligat sa prezinte acest formular. 6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 4. In cazul consortiilor/asocierilor/societatilor mixte fiecare membru este obligat sa prezinte acest formular. 7. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 "1" din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 - cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 5. In cazul consortiilor/asocierilor/societatilor mixte fiecare membru este obligat sa prezinte acest formular. Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Manole CIOBANU - Primar, Constantin-Romeo TROFIN - viceprimar, Vasile DOMNICA - administrator public, Mihai SANDU - secretarul comunei, Dumitru ANDREI, Maria ANDRIAN, Irinel AXINTE, Petru COJOCARU, Sorin GRIGORAS, Petru NACU, Maria POENARU, Vasile POENARU, Petru RUSU, Dumitru STOLNICU, Nicolae SARBU, Mihai TURCEA - consilieri locali. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular. Aceasta declaratie va fi depusa si de tertii sustinatori si de eventualii subcontractanti. In cazul in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar public, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceste cerinte trebuiesc indeplinite de fiecare membru al grupului. Persoane juridice/fizice romane - Ofertantul sa fie legal inregistrat; - Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii de achizitie. Mod de dovedire: 1. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului in original sau copie certificata "conform cu originalul", din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de O.N.R.C. Certificatul de la Oficiul National al Registrului Comertului se va prezenta in original sau copie "conform cu originalul" si trebuie sa contina informatii reale si actualizate. Nota: Neindeplinirea conditiei referitoare la existenta codului CAEN duce la excluderea ofertantului de la procedura de atribuire a contractului. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 - cu modificarile si completarile ulterioare. 3. Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a practica activitati de comert pentru furnizarea produsului care face obiectul prezentei proceduri. 4. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria I.M.M. - urilor, se va face dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004. Mod de dovedire: - Completarea Anexei A din sectiunea - Formulare. 5. In cazul consortiilor/asocierilor/societatilor mixte se solicita prezentarea formularelor de mai sus pentru fiecare membru. 6. In cazul subcontractantilor se solicita Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - valabil la data depunerii ofertelor - in original sau copie ?conforma cu originalul?. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constator eliberat de O.N.R.C., in original/copie legalizata. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest document. Persoane juridice /fizice straine 1. Ofertantul sa fie legal inregistrat, autorizat, atestat ori apartenent din punct de vedere profesional potrivit prevederilor legale valabile in tara de origine 2. Se vor prezenta urmatoarele documente: - copii dupa original si traducere certificata in limba romana a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, valabile in tara de origine - original/fotocopie conforma cu originalul - in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509/2011 al A.N.R.M.A.P.; - copii dupa original si traducere certificata in limba romana, a documentelor de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul, etc., dupa caz), cu toate modificarile intervenite (actele aferente modificarilor) pana la data deschiderii ofertelor; - copii dupa original si traducere certificata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de inregistrare; c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d) structura actionariatului; e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f) domeniul de activitate principal; g) domeniile de activitate secundare; h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate necorespunzatoare; 3. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul C.A.E.N. inscris in Certificatul constatator emis de O.N.R.C. Se vor atasa copii dupa original si traducere legalizata in limba romana dupa documentele din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul C.A.E.N inscris in Certificatul constatator emis de O.N.R.C. 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat, persoana juridica straina, este obligat sa prezinte aceasta declaratie in original. 5. Ofertantii vor prezenta un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani va fi egala sau mai mare de 120000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, va fi insotita de Contracte si, respectiv Procese-verbale de receptie., Experienta similara: Un contract insotit de Procesul-verbal de receptie si Recomandare de la beneficiar pentru livrarea produsului similar Dovada implementarii standardelor sistemului de management al calitatii pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei, conform ISO 9001 sau echivalentDocumente de confirmare care trebuie prezentate: Documente/Certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor Sistemului de management al calitatii pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei, conform ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare - Pretul ofertei - se acorda astfel: Pentru cea mai scazuta valoare se acorda 60 de puncte. Pentru alte valori, punctajul se determina astfel: Pn = (pret minim/pret n) X 60
Numar de ore de functionare
30
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare - Numar de ore de functionare - se scorda astfel: Pentru cel mai scazut numar de ore de functionare se acorda 30 de puncte. Pentru alt numar de ore de functionare punctajul se determina astfel: Pnof = (nr. ore minim/numar ore n) X 30
Termen de livrare
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare - Termen de livrare - se acorda astfel: Pter = (termen minim/termen n) X 10
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul www. e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2012 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer