Achizitie publica - Achizitie buldoexcavator
Detaliu pentru invitatia numarul 345420
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345420/17.04.2013
Denumire contract: Achizitie buldoexcavator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL TISMANA (PRIMARIA ORASULUI TISMANA)Cod fiscal: 4956189, Adresa: oras Tismana, strada Tismana, judetul Gorj, Tismana, Telefon: +40 0253206101, Fax: +40 0253206102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: oras Tismana, strada Tismana, judetul Gorj, Tismana, Romania, cod postal: 0253, telefon: +40 0253206101, fax: +40 0253206102, persoana de contact: COSTEL BUZIANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie buldoexcavator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie buldoexcavator conform cerintelor din Caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 247, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare 2.470 lei2.Perioada de valabilitate: 3 luni de la data limita de depunere a ofertelor.3.Forma de constituire a garantiei de participare seconstituie conform art.86, alin (1) din HG 925/2006cu modificarile si completarile ulterioare.4.Pentru garantiile constituite in valuta se va calcula la cursul stabilit de Banca Nationala a Romaniei cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 actualizata , completare Formularul V.1/1, in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie!Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul V.1/2), in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intruna din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul V.1/3), in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie care participa la organizearea, derularea si finalizarea procedurii de atribuirii: -Primar: Slivilescu Marian;
-Contabil sef: Vacaru Niclae;
-Comisia de achizitie: Ghinoiu Nicolae, Carabineanu Ilie, Raut Ion, Vezure Cristina, Butoarca Romeo;
-Inspector achizitii: Macarie Daniel;
-Consilieri Locali: Branzan Nicolae, Buzianu Costel, Croitoru Mircea, Drumen Dumitru, Gavrilescu Vasile Robert, Grecescu Alexandru, Gruescu Ion, Lascateu Mihai Claudiu, Nanescu Carmen, Raut Ion, Remetea Narcis Petre, Sarcina Doru, Sarcina Gheorghe, Seceleanu Ion Marius.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intruna din situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.4.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impoyitelor si taxelor la bugetul general consolidat si la bugetul local, in original/copie legalizata/ copie lizibila continand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiese lipsa obligatiilor de plata, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelorsunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesnirila plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formular V.1/4, in original.Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.NOTA ! Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila, conform art. 46, alin.1 din OUG 34/2006 actualizata: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate la punctul 1 de mai sus.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular V.1/5 din sectiunea Formulare.7.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociereconform Formular V.1/6 ? Model de Acord de asociere din sectiunea Formulare.Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei. Pentrupersoane juridiceromane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator, iar informatiile cuprinse in certificatul constatatortrebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pentru anul 2011, vizat si inregistrat de organele competente ? copie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista principalelor livrari de produse efectuata in ultimii 3 ani, conform art.188 din OUG 34/2006 ? Formular nr.V.4/1.Lipsa a cel putin unei livrari similare atrage excluderea ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 13:13