Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie buldoexcavator


Detaliu pentru invitatia numarul 348663
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA REGHIU (CONSILIULLOCALREGHIU)
Numar invitatie: 348663/17.06.2013
Denumire contract: Achizitie buldoexcavator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA REGHIU (CONSILIULLOCALREGHIU)Cod fiscal: 4350602, Adresa: COMUNA REGHIU, JUDETULVRANCEA, Reghiu, Telefon: +40 0237631010, Fax: +40 0237631010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA REGHIU, JUDETULVRANCEA, Reghiu, Romania, cod postal: 627285, telefon: +40 0237631010, fax: +40 0237631010, persoana de contact: CRISTEA HAGIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Reghiu, judetul Vrancea.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie buldoexcavator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie buldoexcavator second hand
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 173, 655 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaCuantumul garantiei de participare :1740 lei ;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei .Pentru garantia de participare constituita in alta moneda, se va face echivalenta leu/valuta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare se poate constitui in conformitate cu art 86 , alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau se poate constitui si prin depunere la casieria autoritatii contractante , conform alin (5) al aceluiasi articol .Contul Primariei comunei Reghiu de constituire a garantiei de participare este RO28TREZ6915006XXX003175 ? Trezoreria Focsani, judetul Vrancea, CUI 4350602.Garantia trebuie sa fie irevocabilaInstrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa : a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Conform OUG NR.34/2006 , ART.278 ind. 1 , suma retinuta in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC este de 1736, 55 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Se va completa si prezenta Formularul nr.1, din capitolul de formulare Formularul se va completa de fiecare asociat si/sau tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: - prezentarea formularului Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 ? original, din capitolul formulare. Formular nr.21. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ?Directia Generala a Finantelor Publice), scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine(certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si la bugetul local, in original sau copii legalizate insotite de traducerea autorizata si legalizata, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota : - in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;
- in cazul in care capacitatile economico financiara si tehnica sau profesionala vor fi sustinute de un alt operator economic , persoana care asigura sustinerea ofertantului, tertul sustinator, va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 literele a, c1 si d .( Formularul nr 2a din sectiunea Formulare)Operatorii economici vor prezenta documentele solicitate in oricare dintre formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa si prezenta Formular nr.3 din Sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.4.Certificat de participare cu oferta independenta - Se va completa si prezenta Formular nr.4 Anexa-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, din Sectiunea Formulare.- in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;, in original.5 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Se va completa si prezenta Formular nr. 5 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind neincadrarea in art 69 ind.1 din OUG nr. 34/2006.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, sunt: Primar- Macovei Raduta , Viceprimar - Hagiu Cristea , secretar comuna Valisareanu Catalin George, Contabil - Miron Nicusor , Consilieri - Mocanu Daniel, Tupa Nicuta, Marcu Dorina Mirela, Hagiu Stefan, Vlaicu Toader, Pepine Lucica, Dumitrascu Ionel, Maftei Gheorghe, Calinoiu Toader, Zara Stoica.Formularul va fi prezentat de fiecare asociat, subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul .In situatia in care din documentele solicitate reiese ca Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul / Tertul sustinator se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69ยน din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Cerinta obligatorie : Prezentare Certificat Constatator emis de ONRC , in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoanele juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traduceri autorizate in limba romana.De asemenea vor prezenta un Certificat de Rezidenta fiscala ( evitarea dublei impuneri ) valabila pentru anul in curs.Nota : - in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;
- In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie publica, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind cifra de afaceri in domeniu de activitate pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri in domeniu de activitate pe ultimii 3 (2010 , 2011 , 2012 ) ani, va fi de cel putin 347.310 lei.Pentru calculul echivalenteiva se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte din ultimii 3 ani.se vor prezenta bilanturile contabile ale celor trei ani in cauza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani- continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati din care cel putin o livrare de produse sa aiba ca obiect livrarea de produse similare. Certificat ISO 9001 sau echivalent, pentru furnizor, valabil la data limita de depunere, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii pentru un domeniul de activitati ce include obiectul contractului de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.06.2013 08:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer