Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie buldoexcavator


Detaliu pentru invitatia numarul 349259
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL INEU
Numar invitatie: 349259/26.06.2013
Denumire contract: Achizitie buldoexcavator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL INEUCod fiscal: 3519020, Adresa: Ineu, str.Republicii nr.5, jud.Arad, Ineu, Telefon: +40 257511550, Fax: +40 257511965
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ineu, str.Republicii nr.5, jud.Arad, Ineu, Romania, cod postal: 315300, telefon: +40 257511550, fax: +40 257511965, persoana de contact: CALIN ILIE ABRUDAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ineu, str.Republicii nr.5, jud.Arad, Ineu, Romania, cod postal: 315300, telefon: +40 257511550, fax: +40 257511965, persoana de contact: CALIN ILIE ABRUDAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie buldoexcavator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie buldoexcavator nou - una bucata
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 242, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare: 4.840, 00 lei.2.Modul de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia se prezinta in original, pentru o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia se va constitui in lei in formele mentionate mai sus, la cursul BNR 1 Euro = 4, 3611 lei.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, sau conditionat dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Contul in care se va depune garantia de participare este: RO69TREZ0245006XXX000044, deschis la Trezoreria Ineu.Ofertele care la momentul deschiderii nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse ca inacceptabile.In cazul in care se solicita reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare se va completa o declaratie pe propria raspundere conform anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma egala cu: 2.420, 0 lei, in conformitate cu art.278^1 alin.(1) lit.b) din OUG nr. 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului;Modalitati de constituire: scrisoare de garantie bancara in original emisa in favoarea autoritatii contractante, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Eligibilitatea ofertantului conform art.180 din ordonanta.Ofertantul nu trebuie sa se afle in situatiile enumerate in declaratie. Documente de confirmare: Completare formular conform Anexa 2 in original. In cazulunei asocieri sau a unui tert sustinator, fiecare membru este obligat sa prezinte acest formular.Neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta. Ofertantul nu trebuie sa se afle in situatiile enumerate in declaratie.Documente de confirmare: Completare formular conform Anexa 3 in original. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude orice operator economic care se afla in oricare din situatiile stipulate in declaratie.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Persoanele juridice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe proprie raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati legale ce are competenta in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Declaratie privind participare la licitatie cu oferta independenta. Completare formular conform Anexa 4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Completare formular conform Anexa 15In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor care au aprobat bugetul contractului de achizitie: Alb Ionel, Baetan Vasile, Belean Ioan, Chirla Alexandru, Cretu Ioan, Dimofte Silviu Sorin, Ghiura Cristian, Gaie Cornel, Leucuta Ioan, Madasa Adrian, Maftei Gabriela Diana, Mehelean Gheorghe, Nicodin Ioan Octavian, Nogea Adrian Calin, Zdrentan Mihaita, a persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste atribuirea si derularea contractului: 1.Abrudan Ilie Calin, primar, 2. Straut Adriana director economic, 3. Serban Adrian, presedinte a comisiei de evaluare 4. Curetean Axente, membru a Comisiei de evaluare 5. Pantea Adina, membru a Comisiei de evaluare. 6. Catana Ioan, membru de rezerva a Comisiei de evaluare si aMod de dovedire: 1. Se va completa si atasa Anexa 15 (Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ? neincadrarea in art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006)? in original;NOTA: 1.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile /formularele solicitate nu este reprezentatullegal al operatoruluieconomic (lider asociat), se va atasa o imputernicire pentru aceasta.2.In cazul consortiilor/asocierilor/societatilor mixte fiecare membru este obligat sa prezinte certificatele si formularele mentionate.3.In cazul persoanelor fizice sau juridice straine se accepta orice document edificator, emis in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, (ex. certificate, caziere judiciare sau echivalente emise de autoritati competente). Documentele vor si insotite de traduceri autorizate si legalizate. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de capacitateade exercitare a activitatii profesionale. Persoane juridice romane. Certificat constatator - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului, Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care trebuie sa rezulte ca, ofertantul este legal constituit si are ca obiect de activitate autorizat, activitatea corespunzatoare executarii contractului.Persoane juridice straine. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2010, 2011 si 2012) sa fie de minim484.000 lei respectiv 110.981 euro.Ofertantii care se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, beneficiaza de o reducere de 50% din cuantumul cifrei de afaceri solicitate conform prevederilor din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare respectiv 242.000 lei sau 55.490, 60 euro. Facilitatile prevazute de Legea nr. 346/2004 nu se aplica asocierii de operatori economici daca unul dintre acestia nu se incadreaza conform legii in Intreprinderilor Mici si Mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane juridice romane sau strainePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor livrari de produse.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are experienta necesarapentru indeplinirea contractului de achizitie publica.O lista a contractelor executate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca ofertantul a derulat min 1 contract de aceeasi complexitate (Caietul de sarcini) care echivaleaza cel putin valoarea estimata a contractului propus., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, Asociatii., Tert sustinator tehnic si/sau profesional. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca respecta un standard minim de asigurare a calitatii in activitatea pe care o desfasoara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer