Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR


Detaliu pentru invitatia numarul 349702
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PECHEA
Numar invitatie: 349702/02.07.2013
Denumire contract: ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PECHEACod fiscal: 3126721, Adresa: str. Galati, nr. 181, Pechea, Telefon: +40 0236823507, Fax: +40 0236823507
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Galati, nr. 181, Pechea, Romania, cod postal: 807240, telefon: +40 0236823507, fax: +40 0236823507, persoana de contact: MANCILA MIHAITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI PECHEA, STR.GALATI, NR.181, LOC.PECHEA, JUD.GALATI.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR PE PNEURI PENTRU LUCRARI DE GOSPODARIE COMUNALA SI SITUATII DE URGENTA
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 243, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- 3500 lei;Modalitatea de constituire; prin virament bancar (in contulRO67TREZ3065006XXX000250- Trezoreria Mun.Galati, cod fiscal3126721), printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - conform modelFormular nr.11 - Scrisoare de garantare bancara pentru participare la licitatie.Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de de depunere a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare: copie dupa documentul de plata sau instrumentul de garantare lipit pe pliculce contine oferta, langa Scrisoarea de inaintare: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul si informele precizate vor fi respinse ca inacceptabile.Autoritatea Contractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel sumaconstituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute de art.87, alin.(1) din HG nr.925/2006 si de art.278^1, alin.(1)din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Pentru garantiile constituite in valuta se va calcula la cursul 1 euro = 4, 3552 lei, valabil la data de 22.04.2013
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind calitatea de participant la procedura 12C;
- Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG34/2006-Formular 12C;
-Persoane cu functii de decizie: MANCILA MIHAITA - primar comuna , Diaconu Ersilia - secretar comuna, Marin Mariana - sef birou financiar contabil, Niculescu Emilia -resp.achizitii, Consilieri locali comisia nr.1 Activ.ec.financiare: Boldea Iancu, Bratu Catrina, Ilie Catalina Marilena, Manea Virgil, Mihai Constantin, Stefu Georgel, Taru Gheorghe.- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, formulare tip emise de organismele competente din tara, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - s-a solicitat pentru a ne asigura ca potentialul ofertantnu are datorii la stat deoarece acest fapt poate avea efecte asupra derularii in bune conditii a contractului;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat - formulare tip emise de organismele competente din tara, care trebuie sa atestesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - s-a solicitat pentru a ne asigura ca potentialul ofertant isi respecta obligatiile de plata a datoriilor la administratia locala;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-conform Ordinului 314/2010 ;In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare- ?Declaratie privind eligibilitatea? ART.180 din OUG 34/2006. -Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, - s-a solicitatpentru a ne asigura ca potentialul ofertant este inregistrat legal conform legislatiei nationale in domeniu.Certificatul constatator se va prezenta in original sau in copie certificata "conform cu originalul".-Persoane juridice/fizice straine -documente care sa dovedeasca forma de inregistrare din care sa rezulte ca obiectul de activitate include activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in traducere legalizata.- Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale- Declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani -Cerinta minima: mediacifrei de afaceri globale va fi de minim 487.000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei si euro la cursul mediu anual lei/eurocomunicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari pe ultimii 3 ani- Formular 5- Formular 6 - Fisa experienta similara: Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar din care sa rezulte livrarea si receptionarea de utilaje.--Lista asociatilor (daca este cazul), insotita de acordul de asociere; -Standarde /echivalente : Certificat ISO 9001/2008 atesta faptul caoperatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii ;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.07.2013 09:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer