Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR


Detaliu pentru invitatia numarul 350888
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNEI GLOGOVA (PRIMARIA COMUNEI GLOGOVA)
Numar invitatie: 350888/23.07.2013
Denumire contract: ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNEI GLOGOVA (PRIMARIA COMUNEI GLOGOVA)Cod fiscal: 4510371, Adresa: COM. GLOGOVA, JUD. GORJ, Glogova, Telefon: 0253-411411, Fax: 0253-411411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Glogova, sat Iormanesti, jud. Gorj, Glogova, Romania, cod postal: 217248, telefon: +40 0253411411, fax: +40 0253411411, persoana de contact: secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a C.L. Glogova, sat Iormanesti, comuna Glogova, jud. Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie buldoexcavator ? 1 buc
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 251, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 5.000 leiPer. de valab. a gar. de part.: 60 zile incepand cu data limita stab. pentru depunerea ofertelor.Ofertan?ii au posibilitatea de a constitui garan?ia de participare si in valuta. Echivalentul in valuta al garan?iei de participare se va face la data apari?iei in SEAP a invita?iei de participare, la cursul BNR.Gar. de part. se va constitui in urmatoarele forme: - instr. de garantare emis de o soc. bancara sau o soc. de asig. in favoarea aut. contr. - original, cf form. 10 din Cap. III ? Formulare;
- OP in contul de garantii al aut. contr. ? in original cu confirmarea entitatii bancare care a efectuat transferul: RO90TREZ3385006XXX000762 DESCHIS LA TREZORERIA MOTRU, C.F. 4510371Ofertantii care se incadreaza in categ. IMM cf legii 346/2004 au dreptul sa constituie garantia de participare jumatate din cuantumul sumei de 5.000 lei. In acest caz dovada constituirii gar. de part. va fi insotita de o decl. pe propria raspundere cf. formularului 11 din Capitolul III ? formulare.In cazul in care ofertantul este o asociere intre mai multi operatori economici, gar. de part. poate fi constituita in cuantum de 50% doar in cazul in care fiecare asociat se incadreaza in categoria IMM. In acest caz dovada constituirii gar. de part. va fi insotita de decl. pe proprie raspundere a fiecarui asociat.Aut. contr. are dreptul de a retine garantia de participare, in conditiile prevazute de art. 87 din HG 925/2006, respectiv un procent din aceasta in conformitate cu art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitateaPrezentarea formularului 1 din Capitolul III ? FormulareIn cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaPrezentarea formularului 2 din Capitolul III ? FormulareIn cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.Pentru persoane juridice romane: Prezentarea de certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul consolidat al statului emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia ofertantul isi are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor fata de Bugetul de Stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea de certificate de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei de pe raza careia ofertantul isi are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de Bugetul Local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. Documentele vor fi prezentate in limba de origine ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul, insotite de o traducere autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului.In cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta aceste documente si va trebui sa indeplineasca conditia de a-si fi indeplinit obligatiile de plata la bugetul de stat si cele locale.Cerinta nr. 3 Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010Prezentarea formularului 3 din Capitolul III ? FormulareIn cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006Prezentarea formularului 4 din Capitolul III ? FormularePrezenta declaratie se va completa atat de catre ofertanti, cat si de catre ofertanti asociati, terti sustinatori sau subcontractanti.Documente de verificare: certificat constatator eliberat de ORC.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Alpredi Gheorghe ? primarul comunei GlogovaCilcioi Nicolae ? viceprimarul comunei Glogova ? presedintele comisiei de evaluareMutu Maria ? secretarul comunei GlogovaMilea-Hildan Gheorghe, Daogaru Ovidiu, Manolescu Sergiu, Opritescu Cosmin, Dogaru Alexandru, Jerdea Toma, Amon Daniela, Bivolaru Laurentiu, Fotescu Nicolae, Prunea Ionut ? consilieri localiGoncea Marius, Tutila Rares Catalin ? membrii in comisia de evaluareTatomir Cati Mihaela ? membru supleant in comisia de evaluare Cerinta nr. 1 Prezentarea certificatului constatator emis de ONRC de pe langa instanta competenta care sa cuprinda informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in certificatul constatator emis de ONRC sunt reale la data deschiderii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCIn cazul in care ofertantul este o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest document.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta urmeaza a fi declarata castigatoare, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC in original sau in copie legalizata, pentru conformitatea cu documentul depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2 Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice /fizice straineIn cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri globala aferenta ultimilor 3 ani (2010, 2011, 2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista cu principalele furnizari de produse in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Experienta similara: Ofertantii vor face dovada furnizarii de produse in ultimii 3 ani in valoare de 250.000lei fara TVA la nivelul unui singur contract.Data la care se face echivalenta leu valuta este cursul mediu anual comunicat de BNR in ultimii 3 ani: 2012 ? 1 euro = 4, 4560 lei2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei2010 ? 1 euro = 4, 2099 leiPentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de un client beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse mentionata ca experienta similara., Cerinta nr. 3 Ofertantii vor face dovada ca detin un service mobil autorizat RARPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.07.2013 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer